Gå til innhold

Hvor mange julegaver har dere kjøpt enda ?


Miracl3

Anbefalte innlegg

Ingen. Pleier ikke å begynne så tidlig jeg, det er nok veldig praktisk og lurt men klarer ikke å handle julegaver i oktober... Må ha litt julestemning først. Men jeg har faktisk bestilt noen julegaver, bryllupsbilder fra fotografen til den nærmeste familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta
Jeg er heldigvis helt ferdig jeg!

Var ferdig i september jeg!

:hakeslepp: :hakeslepp:

Har ikke begynt engang...... Men har en liste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det. Har vel muligens kjøpt alle jeg?!? Kjøper gaver først og skriver listen etterpå, men utfra mengden gaver vi har nå er jeg antakeligvis ferdig ja..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt i overkant av 20 tenker jeg, og mangler en fem-ti stykker. Slapp greit, dog dyrt, unna i år med at de aller fleste får forstørret brudebilde i gave. Men mangler til gutter på 8, 11 og 13 år..Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare kjøpt to små del-presanger. Men det vanskeligste er å finne på ting, ikke kjøpe dem. Og tenkeprosessen er jeg godt igang med. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke så mange gaver, kun til foreldrene våre, og hans søsken og nevøer, dvs 6-8gaver. Mangler til foreldrene våre og hans søster. Kun hans foreldre som er litt vanskelige å finne på noe til. Bra vi har god tid ennå.

Sambo og jeg kjøper ikke gave til hverandre, men kjøper oss noe sammen isteden, så det er heller ikke noe problem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

HAr kjøpt 2/3 av alle gavene, men har aldri vært så tidlig ute før.... Mangler dog litt til Mannen, og det er den vanskeligste av alle.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å handle litt sånn i siste liten, men i år har jeg vært tidlig ute og har bare noen presanger igjen å kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt 1 av ca 10 :D Ganske stol faktisk - vanligvis blir alle gaver kjøpt inn på lillejulaften :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage gaver til alle vennene mine, og har kjøpt nesten alt det jeg trenger... Nå må jeg bare lage dem :tommel:

Kjærestens gave er halvkjøpt, så da mangler jeg en halv kjærestegave, mamma, pappa og storesøster. Burde vel gå greit :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Heller ikke begynt enda å kjøpe julegaver.Har litt annet og tenke på om dagene enn julegaver,men tenker jeg begynner i løpet av neste uke.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kjøpt 10 stk og har en del igjen. Besteforeldre skal få bilder av barna i år og jeg regner med at vi får sendt bilder avgårde til fremkalling om et par uker. Og at vi får begynt på handelen av resten av gavene om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...