Gå til innhold

Hvor mange julegaver har dere kjøpt enda ?


Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen heilt enno.. Jobbar med å skrive liste på liste, og førebur som berre søren! Hehe... :) Skal prøve å lage litt småtteri også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen! Men så skal jeg heldigvis kun kjøpe 5-6 stk også. Kjøper kun julegaver til de helt nærmeste. De andre får kjøpe seg det de ønsker seg selv! Har sånn smått begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe også har jeg skrevet ned noen ideér tidligere i år.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt en del, men så kjøper jeg de fleste gavene for pappa, pluss at jeg kjøper gaver til alle barna fra en av tantene mine. Så jeg er bissi om dagen, kan du si.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en del gaver faktisk, begynte allerede i januar jeg. Mangler til foreldre, svigerforeldre og barna i familien. Men det skal nok gå greit.

Pakket inn gavene forrige helg og koset meg skikkelig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en dyr, men meget effektiv, tur inn i en butikk for 1 mnd. siden - og kom ut med nesten alle gavene til min og min kjæres familier, ferdig pakket i julepapir. Bra gaver ble det også, ikke sånne haste-påfunn like før jul. Mangler kun til min kjære... Deilig å være (nesten) ferdig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh..nøyaktig NULL :o

Er så effektiv at jeg tar alt på en gang...

Ehh..det er vel mest fordi jeg aldri kommer i gang før i midten av desember :oops:

Men i år skal jeg begynne LITT tidligere :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt 6 stk og har en god del igjen, men vet sånn ca hva jeg skal kjøpe, så jeg regner med jeg blir ferdig i god tid. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er heldigvis helt ferdig jeg! Eneste jeg har igjen er blomster til mine besteforeldre men det får vente til noen dager før julaften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ferdig i september jeg! :o Det var fysste gongen ja....

Har termin julaften, så jeg har venta på jul siden påske :ler:

Har igjen sambiz da. Vi kjøper gjerne noe sammen til oss selv, og har ikke bestemt oss for hva vi skal gjøre i år...

Alle julegaver er pakket inn, og de som skal sendes er til og med i gråpapir. TENK om jeg blir liggende på barsel midt i desember, og ikke alt er klart :o :o :o Nå kan jeg sende sambiz på julerute om det skulle bli slik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...