Gå til innhold

Hvorfor er FRIVILLIG prostitusjon dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jo hende en kunde som hadde punga ut en del hadde ment at det burde være sånn, og det kunne lede til at han ble forbanna og hadde gjort noe fælt mot denne hora. Det fins psykopater overalt. Så mange drap og så mye vold som skjer i verden så kan jeg ikke forstå hvorfor en slik situasjon skulle være så usannsynlig?

Nei, dette har du fullstendig rett i og det er derfor det er så jævlig med forbudet mot sexkjøp fordi det gjør nødvendig med at ting må skje i absolutt hemmelighet. Ting må skje i det skjulte isteden for at det kan skje i så trygge rammer som mulig - ved at man i et bordell har en slags siling av kundene før man går videre.

Nå gjøres noe lignende, men fordekt i ulike massasjesalonger kunden får tilbudet om noe mer eller ekstra først etter den ordinære massasjen og da har den prostituerte hatt tid til å gjøre en "silings-prosess" og finne ut om hun vil tilby dette eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Nei, dette har du fullstendig rett i og det er derfor det er så jævlig med forbudet mot sexkjøp fordi det gjør nødvendig med at ting må skje i absolutt hemmelighet. Ting må skje i det skjulte isteden for at det kan skje i så trygge rammer som mulig - ved at man i et bordell har en slags siling av kundene før man går videre.

Nå gjøres noe lignende, men fordekt i ulike massasjesalonger kunden får tilbudet om noe mer eller ekstra først etter den ordinære massasjen og da har den prostituerte hatt tid til å gjøre en "silings-prosess" og finne ut om hun vil tilby dette eller ei.

Menn er sånne jævla svin. hadde det ikke vært for mannlige overkåte rasshøl så hadde ikke prostitusjon eksistert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er sånne jævla svin. hadde det ikke vært for mannlige overkåte rasshøl så hadde ikke prostitusjon eksistert.

Du vet at det finnes mannlige prosituerte også? Det er ikke bare kvinner som selger kroppen sin. Det blir stadig flere mannlige prosituerte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er sånne jævla svin. hadde det ikke vært for mannlige overkåte rasshøl så hadde ikke prostitusjon eksistert.

Jøss, jeg tror vi har kommet til kjernen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen menn som kjøper horer er jo en spesiell type menn da. Tror de er mer tilbøyelige til vold enn andre. dette tror jeg helt seriøst.

Nok en tullete påstand!

Det er da ingen sammenheng mellom voldelighet og det å betale for seksuelle tjenester.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er sånne jævla svin. hadde det ikke vært for mannlige overkåte rasshøl så hadde ikke prostitusjon eksistert.

VEL! Det er faktisk også mange mannlige prostituerte... :filer:

Forskningen viser at betraktelig flere mindreårige gutter enn jenter oppgir at de har prostitusjonserfaring

Kilde: Slik selger norske menn sex

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hollywoods mest kjente horekunde Charlie sheen er rusmisbruker og er voldelig og behandler kvinner som dritt, derfor tror jeg det.

Så fordi Charlie Sheen er slik er alle menn slik? Tør du i det hele tatt å ha kjæreste? Tror ikke det finnes andre i hele verden som er så trangsynt som deg. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

VEL! Det er faktisk også mange mannlige prostituerte... :filer:

Kilde: Slik selger norske menn sex

Ja det er greit nok, det fins fæle perverse kvinnfolk også.

Men det at mindreårige gutter er prostituerte... De har jo helst mannlige pedofile kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Så fordi Charlie Sheen er slik er alle menn slik? Tør du i det hele tatt å ha kjæreste? Tror ikke det finnes andre i hele verden som er så trangsynt som deg. :skratte:

Tror du jeg ville vært kjæreste med en horekunde??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg ville vært kjæreste med en horekunde??

Nei, men klarer du å være kjærste med en mann som ikke er like trangsynt som deg? Du har jo fordommer mot alt og alle som ikke er enig med deg, ikke bare horer og horekunder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEL! Det er faktisk også mange mannlige prostituerte... :filer:

Kilde: Slik selger norske menn sex

Joda, men det er stort sett menn/gutter som kundene - og som kjent er mannlig sexualdrifter noe ekkelt, dyrisk, slemt og vondt som helst bør undertrykkes av den uheldige som måtte få føle dem - med mindre han lever i et monogamt forhold da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollywoods mest kjente horekunde Charlie sheen er rusmisbruker og er voldelig og behandler kvinner som dritt, derfor tror jeg det.

Aa. Så hadde det ikke vært for Charlie Sheen hadde du hatt et annet syn på det hele? :fnise:

Jøss, jeg tror vi har kommet til kjernen.

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg ville vært kjæreste med en horekunde??

Tror du horekundene går rundt og forteller at de er horekunder? De er jo for faen mer stigmatiserte enn de prostituerte jo. For alt du vet er broren, faren og farfaren din horekunder! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hollywoods mest kjente horekunde Charlie sheen er rusmisbruker og er voldelig og behandler kvinner som dritt, derfor tror jeg det.

Jeg er helt sikker på at noen andre også kommer til å arrestere deg på den der, men en god ting kan ikke sies for ofte: Charlie Sheen er èn mann, og er ikke representativ for alle menn hverken sånn eller slik. Heller ikke for alle menn som kjøper sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Tror du horekundene går rundt og forteller at de er horekunder? De er jo for faen mer stigmatiserte enn de prostituerte jo. For alt du vet er broren, faren og farfaren din horekunder! :)

Det er de ikke. Faren min ville aldri gjøre noe sånt mot moren min. Dette vet jeg. Dessuten ingen som ikke trenger å kjøpe sex gjør det.

Og hadde jeg funnet ut om typen min var horekunde så hadde jeg dumpa han åpå flekken.

Høres ut som du syns det er greit å kjøpe horer når man er opptatt? Er detg liksom greit å være utro så lenge man betaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det finnes mannlige prosituerte også? Det er ikke bare kvinner som selger kroppen sin. Det blir stadig flere mannlige prosituerte.

Og kvinnelige horekunder som misbruker dem.

Selv om de fleste gutteprostituerte selger seg til homofile menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Jeg er helt sikker på at noen andre også kommer til å arrestere deg på den der, men en god ting kan ikke sies for ofte: Charlie Sheen er èn mann, og er ikke representativ for alle menn hverken sånn eller slik. Heller ikke for alle menn som kjøper sex.

Så du mener horekunder er kjekke og greie folk? Det sier jo litt at de faktisk gjør en slik handling. Det sier jo noe om hvordaN DE ER SOM MENNESKER. Sorry kom borti caps lock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kvinnelige horekunder som misbruker dem.

Selv om de fleste gutteprostituerte selger seg til homofile menn.

Klart. Men det finnes kvinnelige horekunder, som både kjøper gutter og jenter for en periode. En skal ikke se på det med trangsynte øyne. En må forholde seg til virkeligheten, det finnes en god del kvinnelige horekunder også. Så det blir helt feil å si at alle horekunder er menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener horekunder er kjekke og greie folk? Det sier jo litt at de faktisk gjør en slik handling. Det sier jo noe om hvordaN DE ER SOM MENNESKER. Sorry kom borti caps lock

De jeg selger til er faktisk helt vanlige greie mennesker. Du stigmatiserer så alt for mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de ikke. Faren min ville aldri gjøre noe sånt mot moren min. Dette vet jeg. Dessuten ingen som ikke trenger å kjøpe sex gjør det.

Og hadde jeg funnet ut om typen min var horekunde så hadde jeg dumpa han åpå flekken.

Høres ut som du syns det er greit å kjøpe horer når man er opptatt? Er detg liksom greit å være utro så lenge man betaler?

Du har allerede avslørt hvor lite du vet om hvor forskjellige folk er i virkeligheten. Ingen vil stå frem som horekunder - når noen blir avslørt som det så har det voldsomme sosiale konsekvenser og attpåtil kan det føre til straffereaksjoner.

Hva jeg mener om utroskap er vel helt på siden av diskusjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...