bukett Skrevet 23. mars 2011 #1 Del Skrevet 23. mars 2011 Har fullt opp på jobb for tiden og den hektiske perioden vil vare i et par måneder, de fleste kvelder og helger inkludert. Stiftet bekjentskap med en mann som jeg ikke helt vet hva jeg syns om ennå. Tror kanskje det er positivt. Vi hadde en konkret avtale og jeg avlyste et par timer før, for det kom opp arbeid som måtte gjøres med en plutselig frist. Ringte ham me den gang og sa i fra, og han foreslo en ny dag. Svarte positivt på det, og sa at jeg var åpen for det, samtidig som jeg ikke kunne love noe i fall jeg da ville være sliten/trett/stresset. Var det dumt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresa Skrevet 23. mars 2011 #2 Del Skrevet 23. mars 2011 Har fullt opp på jobb for tiden og den hektiske perioden vil vare i et par måneder, de fleste kvelder og helger inkludert. Stiftet bekjentskap med en mann som jeg ikke helt vet hva jeg syns om ennå. Tror kanskje det er positivt. Vi hadde en konkret avtale og jeg avlyste et par timer før, for det kom opp arbeid som måtte gjøres med en plutselig frist. Ringte ham me den gang og sa i fra, og han foreslo en ny dag. Svarte positivt på det, og sa at jeg var åpen for det, samtidig som jeg ikke kunne love noe i fall jeg da ville være sliten/trett/stresset. Var det dumt? tror det er vanskelig å svare på for menn er ulike. Noen har store krav og noen er forståelsesfulle. Det var forhåpentlig en versjon av "Hard to get" som forhåpentligvis bare sjarmerte ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. mars 2011 #3 Del Skrevet 23. mars 2011 Har fullt opp på jobb for tiden og den hektiske perioden vil vare i et par måneder, de fleste kvelder og helger inkludert. Stiftet bekjentskap med en mann som jeg ikke helt vet hva jeg syns om ennå. Tror kanskje det er positivt. Vi hadde en konkret avtale og jeg avlyste et par timer før, for det kom opp arbeid som måtte gjøres med en plutselig frist. Ringte ham me den gang og sa i fra, og han foreslo en ny dag. Svarte positivt på det, og sa at jeg var åpen for det, samtidig som jeg ikke kunne love noe i fall jeg da ville være sliten/trett/stresset. Var det dumt? Dette var riktig av deg. Du er flink og pliktoppfyllende, og du sier ifra fra når tiden ikke strekker til. Hvis du utsetter for mange ganger, så kan han tro at du er for lite interessert. Men du har utsatt bare en gang, og vært ryddig med beskjed. Er du nødt til å utsette en gang til , så bør du foreslå ett sikrere tidspunkt samtidig. Da går det greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 23. mars 2011 tror det er vanskelig å svare på for menn er ulike. Noen har store krav og noen er forståelsesfulle. Det var forhåpentlig en versjon av "Hard to get" som forhåpentligvis bare sjarmerte ham. Takk skal du ha, får håpe det. Det er vel en grunn til at jeg er single. Stenger av og til i siste liten. Når jeg i grunnen kunne ha halt inn den ene etter den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 23. mars 2011 Dette var riktig av deg. Du er flink og pliktoppfyllende, og du sier ifra fra når tiden ikke strekker til. Hvis du utsetter for mange ganger, så kan han tro at du er for lite interessert. Men du har utsatt bare en gang, og vært ryddig med beskjed. Er du nødt til å utsette en gang til , så bør du foreslå ett sikrere tidspunkt samtidig. Da går det greit. Ok. Jeg må jo huske på at han også sikkert har en tett timeplan. Det er nok ikke bare for ham å foreslå nye tidspunkt hele tiden. Håper jeg kan ha litt ro ved ukeslutt og klare å koble av noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2011 #6 Del Skrevet 23. mars 2011 Komme helt ann på hvilken type mann dette er. For min egen del, som er ganske følelsesmessig, så hadde jeg ikke taklet slike tydlige avvisninger. Da hadde jeg nok trukket meg tilbake inn i skallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 23. mars 2011 Komme helt ann på hvilken type mann dette er. For min egen del, som er ganske følelsesmessig, så hadde jeg ikke taklet slike tydlige avvisninger. Da hadde jeg nok trukket meg tilbake inn i skallet Ja, slik menn kan ikke jeg være i forhold med. Ikke lett det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Nå tar plutselig gjengen av menn jeg har hatt noe på gang med kontakt, etter mange uker - og på samme tid.. Hvorfor?! Nå må jeg velge mellom de...og han valget lett faller på foreslår hele tiden at vi må ta det glasset med vin, men blir jo ikke avtalt noe klokkeslett eller dag! Om jeg tar det initiativet blir det feil. Med han som ikke begeistrer like fullt, er derimot flink med å spikre til avtaler. Midt i en travel tid. Hvorfor må alt skje på en gang, eller ingenting? Bedre å ha 5 mulige enn ingen... Endret 24. mars 2011 av bukett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå