Indira Skrevet 14. mai 2003 #41 Del Skrevet 14. mai 2003 mascara: Diorshow, Dior øyeskygge: FOB, Maxfactor leppestift: L'oreal, Dior rouge: FOB parfyme: Gucci, She Armani, Bvlgari renseprodukter: Dr. Hauschka Hår: TIGI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 14. mai 2003 #42 Del Skrevet 14. mai 2003 Hmm akkurat nå bruker jeg : Mascara fra Kanebo (38grader, er ikke fornøyd) pudder fra Clinique lipgloss fra Clinique, lòreal (elsker lipglosser men min kjære syns det er noe kliss ) øyeskygge fra Clinique (touch tint) og Maybelline eyeliner fra Clinique farger brynene hos frisør foundation bruker jeg aldri, men har en fra Helena Rubinstein (spectacular nr 21, ikke spesielt fornøyd, men det er muligens fordi jeg ikke liker å ha på foundation sånn generellt ) renseprodukter og krem, er tom og trenger nytt nå, har ikke funnet min favoritt-serie enda.. Paul Mitchell shampo og balsam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 14. mai 2003 #43 Del Skrevet 14. mai 2003 jo og parfyme..favoritt for øyeblikket er Angel fra Thierry Mugler..mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 14. mai 2003 #44 Del Skrevet 14. mai 2003 Mascara:Maybelline Foundation:Clarins Pudder:Estèe lauder Leppestift: Lipfinity Renseprodukter: Shiseido Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 14. mai 2003 #45 Del Skrevet 14. mai 2003 Skal vi se, akkurat nå bruker jeg: foundation: Facefinity (Max Factor) / Total Finish (Kanebo) maskara: Kanebo 38 lepper: Lipfinity (Max Factor) lipliner: Vevay / Body Shop rouge: Blush délicieux (L'oreal Paris) øyenbryn: klar gel fra H&M øyenskygge: Lizzie (kremskygge) / Divided (H&M) renseprodukter: Nivea dagkrem: Nivea er svært fornøyd med alle disse. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 14. mai 2003 #46 Del Skrevet 14. mai 2003 Hei, Mine favoritter veksler litt, og er en salig blanding av billige og dyre produkter, alt etter hva jeg synes er bra: Mascara: Helena Rubinstein Øyeskygger: Chanel og L'Oreal Kajal: Clarins' vannfaste Eyeliner: Rimmel Exaggerate Pudder: Calvin Klein, Estee Lauder Solpudder: Benefit Leppestift/gloss: brukes sjelden, alt mulig er bra, men MAC og Shiseido er favorittene Hudpleie: Kanebo Hårprodukter: Sebastian Parfymer: flere enn jeg husker; for tiden er CHANCE og Mademoiselle fra Chanel favoritter, i tillegg til DKNY M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 14. mai 2003 #47 Del Skrevet 14. mai 2003 Det meste jeg bruker er fra Clinique, og det innkluderer mascara, øjenskygge, fundation, leppestift, lipgloss og renseprodukter. I tillegg bruker jeg: Hår: Loreal Professionnel, Intense Repair + Fudge skrewd og Clinique define curls (den er veldig bra til krøllete hår...) Sol pudder: Estee Lauder Øyenskygge: H&M, Bodyshop og Manifesto Mascare: Loreal Lipgloss: Nars Kropp: Biotherm og Loreal Parfymee: Clinique Happy, som jeg har brukt i 100 år. Kjøpte netopp EA Green Tea, men klarer ikke å venne meg til å lukte av noe annet enn Happy! Er fornøyd med det meste, og synes ikke det gjør noe å bruke litt penger på det... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanja Skrevet 15. mai 2003 #48 Del Skrevet 15. mai 2003 Hår: Tigi dumb blonde Rens: Lòreal pure zone/Biotherm acnopur Foundation: Lancome teint idole Pudder: Estee Lauder Concealer: Kanebo Øyenskygge: Chanel Mascara: Dior Eyeliner: Lòreal Øyenbrynsblyant: Isadora Lipliner: Isadora Leppestift: Guerlain/Maybelline Lipgloss: Clinique/ Fruity jelly fra maybelline Rouge: Lòreal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanja Skrevet 15. mai 2003 #49 Del Skrevet 15. mai 2003 OOOOOPS! Glemte parfymen som er Jean Paul Galtier. Den er FANTASTISK!! Liker oxo angel og she. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå