Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere.

Må neglelakker oppbevares i kjøleskapet for å holde seg lenge, eller kan de stå på badet??

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Jeg har mine i kjøleskapet, i en egen liten hylle :) Har alltid hatt det, så har ingen erfaring med andre steder.

Skrevet

Jeg har mine i kjøleskapet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor folk tror de skal oppbevares i kjøleskapet, neglelakk tørker jo raskere når det er kaldt. Har alltid hatt mine mørkt og i romtempratur.

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg har mine bare i en skuff i rom-temperert luft. Har alt for mange til at typen vil la meg ha alle i kjøleskapet :gjeiper:

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor folk tror de skal oppbevares i kjøleskapet, neglelakk tørker jo raskere når det er kaldt. Har alltid hatt mine mørkt og i romtempratur.

"Tørker" fortere i kald luft...? Nei, den blir stivere ja, men ikke tørrere. Ta den ut av kjøleskapet og vent i 5 min. så er den like fin og flytende igjen :) Min neglelakk tørker i alle fall mye fortere i varm luft, som all annen maling og lakk.

Skrevet

"Tørker" fortere i kald luft...? Nei, den blir stivere ja, men ikke tørrere. Ta den ut av kjøleskapet og vent i 5 min. så er den like fin og flytende igjen :) Min neglelakk tørker i alle fall mye fortere i varm luft, som all annen maling og lakk.

Neglelakk skal oppbevares mørkt og i romtemperatur. Jeg har mine i en Helmer (eller 5) fra Ikea.

Skrevet

Jeg oppbevarer også mine i en boks, mørkt og i romtemperatur :) Har faktisk opplevd at neglelakkene jeg har oppbevart i kjøleskapet har mistet mye av sin kvalitet, og de bruker eviglang tid på å tørke etter påføring :( Opplever også at de blir litt seige når jeg tar de ut av kjøleskapet.

Dermed har de fått sin faste plass i skuffen, da jeg synes det funker best for meg ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Jeg oppbevarer mine i en mørk skuff på badet i en eske. Trodde neglelakken ble ødelagt om den var i kjøleskapet over tid, jeg?

Endret av BabyBlue
Skrevet

Jeg ahr mine i en boks, mørkt og temperert på det ene badet.

Jeg har snart 100 stk, og er veldig opptatt av Konad Nail stamping art.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar.

Jeg har også nemlig veldig mange etterhvert, og det begynner å fylles opp i kjøleskapet... :Nikke: Men da tror jeg at jeg med god samvittighet kan flytte dem ut i romtemeperatur! :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...