AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg er blitt betatt av en fyr, og jeg vet liksom ikke helt hvor jeg har han. Jeg er slik at jeg aldri blir betatt uten at jeg får inntrykk av at gutten er betatt, om dere skjønner. Da mener jeg blikk og sånn. Og nå har jeg blitt det i en fyr, noen ganger får jeg liksom følelsen av at han er litt interessert, men andre ganger ikke. Veldig forvirrende. Men min erfaring er at om jeg har følt noe så har gutten følt noe også, at det liksom ligger i luften. Og nå føler jeg at det ligger i luften men er usikker. Jeg prøver ikke virke interessert, men må allikevel være hyggelig. Jeg vil at han skal bli interessert samtidig som at jeg ikke vil virke interessert. Noen tips? Noen måter å "teste" dette ut på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg er blitt betatt av en fyr, og jeg vet liksom ikke helt hvor jeg har han. Jeg er slik at jeg aldri blir betatt uten at jeg får inntrykk av at gutten er betatt, om dere skjønner. Da mener jeg blikk og sånn. Og nå har jeg blitt det i en fyr, noen ganger får jeg liksom følelsen av at han er litt interessert, men andre ganger ikke. Veldig forvirrende. Men min erfaring er at om jeg har følt noe så har gutten følt noe også, at det liksom ligger i luften. Og nå føler jeg at det ligger i luften men er usikker. Jeg prøver ikke virke interessert, men må allikevel være hyggelig. Jeg vil at han skal bli interessert samtidig som at jeg ikke vil virke interessert. Noen tips? Noen måter å "teste" dette ut på? Øh hallo? Hva om han tenker som deg da, at han blir interessert av å vite at du er interessert? Da er dere jo like langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strålesol Skrevet 23. mars 2011 #3 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg er blitt betatt av en fyr, og jeg vet liksom ikke helt hvor jeg har han. Jeg er slik at jeg aldri blir betatt uten at jeg får inntrykk av at gutten er betatt, om dere skjønner. Da mener jeg blikk og sånn. Og nå har jeg blitt det i en fyr, noen ganger får jeg liksom følelsen av at han er litt interessert, men andre ganger ikke. Veldig forvirrende. Men min erfaring er at om jeg har følt noe så har gutten følt noe også, at det liksom ligger i luften. Og nå føler jeg at det ligger i luften men er usikker. Jeg prøver ikke virke interessert, men må allikevel være hyggelig. Jeg vil at han skal bli interessert samtidig som at jeg ikke vil virke interessert. Noen tips? Noen måter å "teste" dette ut på? Been there. Jeg var bra nok så lenge jeg var lett tilgjengelig for ham. Vi jobbet sammen. Han sluttet, man sa at vi fikk holde kontakten. Nå ett år etterpå har han ikke returnert en mail og har ikke hørt fra ham på andre måter eller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 23. mars 2011 #4 Del Skrevet 23. mars 2011 Been there. Jeg var bra nok så lenge jeg var lett tilgjengelig for ham. Han sa at vi fikk holde kontakten. Nå ett år etterpå har han ikke returnert en mail og har ikke hørt fra ham på andre måter eller. Samme her...har opplevd det flere ganger. Hører med til sjeldenhetene med de bra mennene, de som er 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentehumor Skrevet 23. mars 2011 #5 Del Skrevet 23. mars 2011 Om magefølelsene bruker å stemme også? La oss si at du er usikker, men du har en god magefølelse, den er ikke noe særlig usikker. Eller når du er usikker, og magefølelsene er også ganske dårlig. Har opplevd det siste, men kan den stemme positivt også egentlig? Skulle jo nesten tro at magefølelsene ofte har rett innenfor kjærlighet og forelskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strålesol Skrevet 23. mars 2011 #6 Del Skrevet 23. mars 2011 Om magefølelsene bruker å stemme også? La oss si at du er usikker, men du har en god magefølelse, den er ikke noe særlig usikker. Eller når du er usikker, og magefølelsene er også ganske dårlig. Har opplevd det siste, men kan den stemme positivt også egentlig? Skulle jo nesten tro at magefølelsene ofte har rett innenfor kjærlighet og forelskelse. det kunne sikkert vært nyttig med et innlegg fra en gutt. Viser til mitt innlegg ovenfor. Jeg fulgte magefølelsen eller snarere hjertet og besvarte klemmer og var hyggelig mot ham. Intuisjonen mine sa at dette var en såkalt "hodestups" forelskelse fra begge sider, men holder han kontakten som lovet? Nei. Har ikke hørt et knyst siden jeg fikk den siste klemmen. Visste ikke den gang at det egentlig var "The final goodbye" Skal tro om han var klar over det selv? Ergo at jeg ble ført bak lyset eller om han bare mistet motet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #7 Del Skrevet 23. mars 2011 magefølelsen min sier/føler liksom at det er noe der, for hans blikk og smil og det at han liksom har sett bort på meg ofte når han ler og smiler og slik får meg til å tro at han liker meg, men så det svinger så veldig.. så flere ganger blir jeg liksom skuffa fordi det virker som at han ikke er det, og deretter føler jeg det er noe og slik svinger det. Når jeg er betatt så er jeg blid og hyggelig og vil være rundt den personen mest mulig og slik, og det vil jeg jo tro at de fleste vil. Men han trekker seg liksom unna/går unna i de situasjoner der jeg føler han burde vært i nærheten av meg om han hadde vært interessert! Om dere skjønner.. Jeg går fra å kjenne meg betatt og glad og gleder meg til å se han, fra å bli "såra/skuffa" når han trekker seg unna i de gitte situasjoner. Jeg får så miksede signaler og det får meg til å lure på om dette faktisk bare er i hodet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singel i snart 1 Skrevet 23. mars 2011 #8 Del Skrevet 23. mars 2011 Liker planen din! Jeg viser heller aldri at jeg like noen. Det er jo rett og slett skummelt... Er bedre at de kommer krypende til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #9 Del Skrevet 23. mars 2011 Liker planen din! Jeg viser heller aldri at jeg like noen. Det er jo rett og slett skummelt... Er bedre at de kommer krypende til meg! Om du ikke ironiserer her så er du feig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 23. mars 2011 #10 Del Skrevet 23. mars 2011 Du prøver å ikke virke interessert samtidig som du venter på at han skal virke tydelig interessert? Om dere begge tenker likt så kommer dere jo aldri noen vei og sender blandede signaler begge to. Svaret på spørsmålet i trådtittelen er ja fra meg, jeg føler som deg at det går begge veier. Hvis jeg møter en fyr som er helt "av" og virker uinteressert så vekkes ikke interessen like lett hos meg heller, tror jeg. Samtidig så går nok dette begge veier, hvis jeg viser interesse for en fyr så er det større sjanse for at han viser interesse tilbake. Om attraksjon fungerer på den måten som du selv mener den gjør så er det jo totalt kontraproduktivt å late som man ikke er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avaleona Skrevet 23. mars 2011 #11 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Ja, men jeg tror det har litt å gjøre med at jeg aldri har blitt betatt før jeg har fått bekreftelse fra den andre parten. Men ofte vil det jo ligge litt i luften, og du vil merke om han er interessert eller ikke. Er jo eventuelt mulig å utvikle et vennskap før du tar det videre og viser at du er interessert på andre måter? Endret 23. mars 2011 av Avaleona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2011 #12 Del Skrevet 23. mars 2011 Når jeg er betatt så er jeg blid og hyggelig og vil være rundt den personen mest mulig og slik, og det vil jeg jo tro at de fleste vil. Men han trekker seg liksom unna/går unna i de situasjoner der jeg føler han burde vært i nærheten av meg om han hadde vært interessert! Er han uerfaren? Noen gutter oppfører seg veldig rart rundt jenter de liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest averagejoe Skrevet 23. mars 2011 #13 Del Skrevet 23. mars 2011 Vet han at du er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå