Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #1 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg synes ikke det er moro å ha de samme klærne som "alle andre", så jeg unngår som oftest H&M når jeg er ute og handler klær til meg selv. Er det flere enn meg som leter etter "perler" på butikker som ikke er så populære som H&M? Jeg kan gå flere måneder uten å kjøpe et eneste plagg, fordi jeg er så utrolig kresen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 31. oktober 2003 #2 Del Skrevet 31. oktober 2003 Bryr meg ikke om hva andre går i, og kjøper de klærne jeg vil ha. Er det på H&M fint for der har de ofte tilbud. Så nei jeg er ikke som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. oktober 2003 #3 Del Skrevet 31. oktober 2003 Er nok heller ikke enig, fordi jeg opptil flere ganger har funnet "perler" på H&M som jeg ikke kjenner noen andre som dukker opp i. Og om ukjente har samme klær bryr jeg meg ikke så mye om. Liker ting som er litt annerledes og ikke akkurat likt som "alle" andre, men det finner jeg også på H&M, innimellom alt det andre de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 31. oktober 2003 #4 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det viktigaste er ikkje kor ein handlar, men om ein har augene med seg der ein er - då er det råd å finna ganske mykje fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 31. oktober 2003 #5 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det viktigaste er ikkje kor ein handlar, men om ein har augene med seg der ein er - då er det råd å finna ganske mykje fint :-) Akkurat! Har funnet mye fint på H&M, og t.o.m overraska min merkebevisste venninne med plagg derfra (hun trodde de var skikkelig dyre ). For meg er det bra at det finnes slike butikker, ellers hadde det vært smått med klær her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 31. oktober 2003 #6 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har ikke problemer med H&M. Det eneste med de klærne der er at kvaliteten på "treningsklærne" ikke er supergod. Men derimot så er prisen ganske grei, så det gjør liksom ikke sånn masse alikevel! Det kommer jo litt an på hvordan man setter sammen klærne du har på deg da. Jeg liker å kjøpe klær der, har ikke noe problemer med det, what so ever. Kan jo se ut som en mote frik uansett.. Og det er ikk alle klærne der inne, som man kan se kommer fra H&M. Som redhead sa, noen plagg ser dyre ut. Men for alle del. Hver for sitt. Hadde jeg hatt penger til det,så hadde sikkert jeg også kjøpt bare kolleksjonsklær og vært kresen. kke at jeg sier du mener på du har masse penger.. ...Men jeg liker den stilen jeg har jeg. Og den passer ikke minst kontoen min bra :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. november 2003 #7 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg kan gå flere måneder uten å kjøpe et eneste plagg, fordi jeg er så utrolig kresen. Jeg også. Men jeg er ikke kresen, bare giddalaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 1. november 2003 #8 Del Skrevet 1. november 2003 Usj. Og jeg som trodde det lå noe politisk bak avgjørelsen. :lusker ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå