Gjest gjest Skrevet 23. mars 2011 #1 Del Skrevet 23. mars 2011 Godt voksen dame som traff min mann for noen år siden,på et tidspunkt da vi begge trengte noen. Vi var ikke forelsket i hverandre. Vi giftet oss.. ikke spør hvorfor,men der og da var det veldig viktig for oss. Årene har gått.. og vi lever fremdeles i dette venne-ekteskapet. Kjenner at det begynner å tære på.. lengter etter kjærlighet og lidenskap. Men hva gjør jeg? Har jo lovet å være trofast i gode og onde dager inntil døden skiller oss.. Svaret sier vel seg selv,men jeg vet ikke om jeg klarer det.. Hjelp! noen andre i samme situasjon?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Del Skrevet 23. mars 2011 Skal man ikke elske og ære hverandre også? Prøv å skape lidenskap? Oppfør deg lidenskapelig mot ham, kanskje han svarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 23. mars 2011 #3 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg klarer ikke å sette meg inn i en slik situasjon, rett og slett. For meg hadde det vært helt umulig å gifte meg med en mann jeg ikke hadde hatt følelser for. Da ville jeg heller vært alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukett Skrevet 23. mars 2011 #4 Del Skrevet 23. mars 2011 Godt voksen dame som traff min mann for noen år siden,på et tidspunkt da vi begge trengte noen. Vi var ikke forelsket i hverandre. Vi giftet oss.. ikke spør hvorfor,men der og da var det veldig viktig for oss. Årene har gått.. og vi lever fremdeles i dette venne-ekteskapet. Kjenner at det begynner å tære på.. lengter etter kjærlighet og lidenskap. Men hva gjør jeg? Har jo lovet å være trofast i gode og onde dager inntil døden skiller oss.. Svaret sier vel seg selv,men jeg vet ikke om jeg klarer det.. Hjelp! noen andre i samme situasjon?? Løftene du henviser må da kunne gi rom for rund tolkning, i og med at premissene/grunnlaget for løftet ikke er som i intensjonen med slike løfter? Kanskje det er i begges interesser å bevare "fornuften" og huske hvorfor dere inngikk alliansen, samtidig som dere kan utvide kontrakten til å gjelde litt lidenskap for begge - med andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå