Gjest Usikker Skrevet 23. mars 2011 #1 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg tok samboeren min på fersken.Så en chat mellom han og en veninne som gikk langt over streken etter min mening.De flørtet,snakket om sex osv. Da jeg konfronterte han ble han forbanna fordi jeg hadde lest andres private meldinger,og sa at det ikke går ann å ha et forhold uten tillit.Så han fikk altså snudd det rundt slik at det var meg som hadde gjort noe galt,noe han ofte gjør når vi har diskusjoner. Han har hatt kontakt med denne dama så lenge vi har vært sammen,og da vi pratet kom det frem at han har vært på fest med henne og vært hjemme hos henne uten å nevne det for meg,altså han har skujult dette for meg.Men han sverger på at han ikke har vært utro.Det jeg lurer på er hvorfor han da holdt dette skjult fra meg? Legger merke til endringer hos han etter at dette kom for dagen.Før voktet han over facebook siden sin,men nå lar han den stå åpen.Jeg tror helt ærlig han har vært utro,og at han ha dårlig samvittighet for han virker "rar" for tiden. Dama hadde skrevet i chatten at "I 2008 var vel da vi skeiet ut?".Da jeg konfronterte han med dette sa han at det var festen de hadde vært på hun mente.Men er det å skeie ut å ta seg en fest?? Har også konfrontert hun dama med dette men hun bare nekter.Hun hadde også slengt dritt om meg i chatten deres. Men hva skal han med meg hvis det er hun han vil ha?? Han sier gang på gang at han elsker meg og at han har det bra med meg,men hvorfor gå over streken med ei anna dame da? Klarer ikke la være å tenke på dette,så håper noen her inne kan gi meg seriøse svar:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 23. mars 2011 #2 Del Skrevet 23. mars 2011 I utgangspunktet tror jeg ikke at man ikke elsker partneren sin om man er utro. Det er mye mer som spiller inn; noen trenger bekreftelse, spenning, risiko, men elsker fortsatt sin partner og vil ikke miste henne eller være foruten. Tror rekasjonene hans i ettertid forteller mye. Har han kuttet henne helt ut? Lagt seg (iallefall litt) flat? Prøvd å bevise at han angrer og vet at han har gjort noe galt? Det er ikke enkelt å si hva som er rett i din situasjon, det vet bare du, men stol på magefølelsen din. Jeg har tilgitt utroskap og vi er smmen ennå, forholdet vårt er både sterkt og stabilt og jeg tviler overhodet ikke på at han elsker meg. Men tungt var det åkke som. Nå er ikke jeg sånn at jeg forventer at alle er perfekte og at man kan gå gjennom livet uten å bli tiltrukket av ulike mennesker, og jeg har rimelig god selvtillit, så kanskje dersom var det enklere for meg å tilgi. Vi tok uansett et avbrekk i forholdet og fikk en ny start. Du får se på helheten og om du orker å fortsette med ham. Lykke til, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 23. mars 2011 #3 Del Skrevet 23. mars 2011 Fordi han ønsker å få i pose og i sekk, flørte med henne, og være sammen med deg samtidig. Jeg hadde nok gitt han ultimatumet, henne eller meg, spesielt når hun driver og slenger dritt om deg i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. mars 2011 #4 Del Skrevet 23. mars 2011 Det finnes mange menn som elsker sin kjære, og samtidig kan kjenne at andre damer får det til å krible. Mange menn vil gjerne glede seg over flere damer enn bare den de bor med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 23. mars 2011 #5 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er utrolig mange årsaker til utroskap, at du må rett og slett prate med partneren om hvorfor. Blant de vanligste årsakene, for menn, er vel sexlivet: så hvordan har det vært i det siste? Ellers liker jeg fokuset på menns utroskap, da kvinner er mer utro enn menn i dagens samfunn: http://www.tv2.no/gmn/kvinner-er-mer-utro-enn-menn-3437943.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 23. mars 2011 #6 Del Skrevet 23. mars 2011 En person kan fint elske sin partner han/hun er utro mot, men det kan selvsagt også hende at kjærligheten har dødd ut eller er i ferd med å avta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullepia Skrevet 23. mars 2011 #7 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg tok samboeren min på fersken.Så en chat mellom han og en veninne som gikk langt over streken etter min mening.De flørtet,snakket om sex osv. Da jeg konfronterte han ble han forbanna fordi jeg hadde lest andres private meldinger,og sa at det ikke går ann å ha et forhold uten tillit.Så han fikk altså snudd det rundt slik at det var meg som hadde gjort noe galt,noe han ofte gjør når vi har diskusjoner. Han har hatt kontakt med denne dama så lenge vi har vært sammen,og da vi pratet kom det frem at han har vært på fest med henne og vært hjemme hos henne uten å nevne det for meg,altså han har skujult dette for meg.Men han sverger på at han ikke har vært utro.Det jeg lurer på er hvorfor han da holdt dette skjult fra meg? Legger merke til endringer hos han etter at dette kom for dagen.Før voktet han over facebook siden sin,men nå lar han den stå åpen.Jeg tror helt ærlig han har vært utro,og at han ha dårlig samvittighet for han virker "rar" for tiden. Dama hadde skrevet i chatten at "I 2008 var vel da vi skeiet ut?".Da jeg konfronterte han med dette sa han at det var festen de hadde vært på hun mente.Men er det å skeie ut å ta seg en fest?? Har også konfrontert hun dama med dette men hun bare nekter.Hun hadde også slengt dritt om meg i chatten deres. Men hva skal han med meg hvis det er hun han vil ha?? Han sier gang på gang at han elsker meg og at han har det bra med meg,men hvorfor gå over streken med ei anna dame da? Klarer ikke la være å tenke på dette,så håper noen her inne kan gi meg seriøse svar:o) Det kan være mange grunner: - han klarer ikke si nei til fristelser - han søker spenning (på feil steder) - han har en annen oppfatning av hva utroskap er - han lyver - han mener det er greit å være utro Tenk gjennom hva du mener om det du oppdaget. Har han brutt en grense? Hva mener du konsekvensene bør være? Så må dere ta dere tid til å snakke ordentlig sammen. Snakk om hva dere mener utroskap er, hvor grensene skal gå. Snakk også sammen om dere vil satse på forholdet deres, ser dere for dere at dere vil leve sammen resten av livet? Snakk også sammen om åpenhet i forholdet. Hvis du er usikker på ham etter det du oppdaget bør han leve gjennomsiktig og åpent sammen med deg slik at du lærer å stole på ham. Det samme bør du gjøre. La mobiler og facebook ++ være åpne for begge. Etterhvert forsvinner kontrollbehovet siden alt er åpent likevel. Lever man i et forhold må man være innstilt på å fortjene tillit, bygge den opp og gi av seg selv, det gjelder begge. Men man må også snakke om hvor grensene går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå