AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 På hvilken måte er det dere har frokost på? Lager dere et stort og hyggelig måltid eller slenger dere bare ei brødskive i munnen? Og hvor i huset spiser dere? Selv er jeg alene og slenger bare to brødskiver i meg og sitter i den triste stua. Da jeg var liten så jeg på barnetreer'n mens jeg spiste. Hva gjør deres barn?
Gjest Mahareth Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Spiser jeg alene så spiser jeg som regel frokost foran pcen. Lager havregrøt eller skiver. Spiser jeg sammen med mannen så lager vi som regel eggerøre. Da spiser vi i stua og ser nyheter. Har ikke barn.
Gjest odisi73 Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 I ukedagene har vi det som regel travelt,noen begynner på skolen og andre på jobben til forskjellige tider. Men når helgen er her har vi alltid frokost med egg og pålegg og fint brød,kanskje en kopp kakao med krem og da snakker vi om uka som har gått og hva vi skal i dag liksom. OBS det er aldrig lov å snakke om negative ting rundt et måltid,bare positive og kjekke ting. det gjør at du gleder deg til måltidet
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Grafser noe lettvint fra kjøleskapet som jeg hiver inn i munnen på vei til bilen, proriterer å sove litt lengre foran å lage en god frokost.
Tiarra Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Barna spiser frokostblanding ved spisebodet, mens jeg lager matpakker til dem. Om jeg er ferdig før dem, tar jeg med frokosten min og setter meg med dem. Spiser som regel ei brødskive med kalkunpålegg, eller nosånt, og en kopp kaffe. Hvis de spiser opp før jeg er ferdig med matpakkene, spiser jeg foran PCen når de har gått.
Inx Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Jeg har en god tidsspareteknikk angående frokost: ta frokostblandinga, melk og syltetøy og smør/hell utover i ei langpanne. Så lager du trutmunn og leker støvsuger over den. Vips, ferdig fortært frokost på ca 1 minutt, noen raskere? 2
Xaphan Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Jeg spiser foran PCen, alene, og lager ikke noe stort måltid bare til meg selv, nei.
juliane Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Jeg spiser en yoghurt på jobb, mens jeg går gjennom mailboksen min. Samboeren spiser frokosblanding i sofaen.
Mann 42 Skrevet 23. mars 2011 #9 Skrevet 23. mars 2011 Spiser to brødskiver ved kjøkkenbenken mens jeg lager kaffe, og drikker kaffen på bussen.
Lykkelitenen Skrevet 23. mars 2011 #11 Skrevet 23. mars 2011 Jeg spiser enten en joghurt litt hips om haps mens jeg sminker meg på rommet mitt eller så spiser ejg ett rundstykke når jeg er kommet meg på skolen.
FantasDick Skrevet 23. mars 2011 #12 Skrevet 23. mars 2011 Jeg spiser alltid frokost hjemme. Frokosten er stort sett litt tidkrevende og dandert (har ikke matlyst på morgenen, så forsøker å lokke meg selv til å spise), og jeg spiser enten foran pc'n eller i sofaen foran tv'n - da går maten rimelig greit ned, ofte uten at jeg "merker" det. Er matlysten helt fraværende tar jeg en kaffe før jeg stikker ut for å kjøpe frokost på en cafe o.l. 1
Gjest Krizzy Skrevet 23. mars 2011 #13 Skrevet 23. mars 2011 På hvilken måte er det dere har frokost på? Lager dere et stort og hyggelig måltid eller slenger dere bare ei brødskive i munnen? Og hvor i huset spiser dere? Selv er jeg alene og slenger bare to brødskiver i meg og sitter i den triste stua. Da jeg var liten så jeg på barnetreer'n mens jeg spiste. Hva gjør deres barn? Jeg lager fruktgrøt til sønnen min, mens jeg ordner meg et par knekkebrød + gulerøtter og evt. litt frukt. Vi spiser på kjøkkenet mens radioen står på (Radio Norge).
Wonders Skrevet 23. mars 2011 #14 Skrevet 23. mars 2011 til hverdags spiser jeg på jobben innimellom når det er tid. Hver helg lager jeg stor helge-frokost. Speilegg, salat eller snittzler osv... Sitter på det store glassbordet, tenner lys og lager te og kaffe... 1
Gjest odisi73 Skrevet 23. mars 2011 #15 Skrevet 23. mars 2011 til hverdags spiser jeg på jobben innimellom når det er tid. Hver helg lager jeg stor helge-frokost. Speilegg, salat eller snittzler osv... Sitter på det store glassbordet, tenner lys og lager te og kaffe... Vi tenner også lys til alle måltider. Frokost,middag eller kvelds,vinter,sommer eller da og natt. Det gjør hele atmosfæren kosligere.
myomocca Skrevet 23. mars 2011 #16 Skrevet 23. mars 2011 jeg står opp i litt god tid,koker meg vann,så kan jeg lage meg te,kaffe og helle resten av vannet over havregrøten og legger et fat over. så når teen har trekt i noen minutter er havregrøten klar. hiver oppå en dæsj syltetøy,kanel og litt melk..og så noen lys på bordet,og tven på med God morgen norge:)
Ethereal Skrevet 23. mars 2011 #17 Skrevet 23. mars 2011 Har god tid til å spise frokost hver dag. Står opp klokka 8, og har forelesning kl. 10. Spiser gjerne et par knekkebrød eller frokostblanding med yohurt og frukt. Drikker te og/eller vann. Som regel ser jeg på tv og spiser i sofaen.
Gjest Consensio Skrevet 23. mars 2011 #18 Skrevet 23. mars 2011 Når jeg har tid, så dekker jeg på med pålegg, nystekt brød, eggerøre, stearinlys, ferskpresset juice m.m. Sjeldent jeg spiser frokost selv, men om jeg gjør det slik så hender det at jeg klarer å få i meg litt. Gjør det egentlig mest for mannens skyld. Når jeg ikke har tid så blir det ikke noe frokost.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 23. mars 2011 #19 Skrevet 23. mars 2011 I ukedagene er det som regel i hui og hast - dvs. en brødskive. I helgene er det god tid som gjelder. Da spiser vi gjerne egg, bacon, omelett eller annen varm frokost foran tven
Hotbots Skrevet 23. mars 2011 #20 Skrevet 23. mars 2011 Spiser som regel rester fra gårsdagen eller lignende, og det blir foran pcen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå