Gå til innhold

Utroskap?

Gjest Ellapella

Anbefalte innlegg

Gjest Ellapella

Mannen lyver og jeg kikker på telefonen hans.

Det har jeg absolutt ikke lov til i følge han, men jeg skjønner jo hvorfor det er så farlig at jeg tar en titt der... De siste månedene har mannen vært enormt mye ute. Flere ganger i løpet av en uke til tider. Og nå har han til og med begynt å ikke komme hjem etter at utestedene er stengt. Ofte blir jeg liggende våken og vente og av og til ringt ham og da forteller han at han er hos noen kompiser og sover der siden de bor midt i sentrum.

Så... Forrige uke var vi ute og spiste og han tok et par glass, jeg skulle på et møte så jeg forlot ham i sentrum med en kompis. Vi ringtes i løpet av kvelden og han skulle komme hjem ved 23 tiden, jeg kunne ringe igjen da. (kom ikke hjem før seks dagen etterpå)

i helgen var vi ute på en pub igjen, han overstadig beruset og jeg i snakkesalig humør. Da kvelden var omme spurte han om vi skulle ta taxi og da sa jeg buss. Ble stående og snakke med noen og da jeg så meg rundt var han borte. Jeg ringte men ikke noe svar. Kjøpte nattmat og kaffe og ringte igjen hver time til jeg sovnet ved 7 tiden. Da hadde han nnok gått tom for batteri også. Da jeg snakket med ham midt på dagen igjen fortalte han at han hadde gått tom for batteri like etter at vi så hverandre (noe som er løgn siden telefonen ringte helt fram til klokken 7)og at han tilfeldigvis møtte en kompis som han var hos hele natta. Da han dusjet etter at han kom hjem snek jeg meg til å se på telefonen hans, og der var beskjeder som "et glass" "nå" "hvor" "kom nå" klokken 3 (da vi var på vei å forlate en bar)fra samme natt og fra gangen før da han kom hjem klokken 6. Dette nummeret kjenner jeg fra forrige runde han hadde en utsvevende tid. Kun ei venninne, sier han. Jeg spurte om han ville vise meg telefonen sin for å sjekke hvor han var dagen før og det fikk jeg ikke så da fortalte jeg han at jeg allerede hadde sjekket... Han ble rasende og sa at det har jeg ingen rett til. Noe jeg er helt enig i, men jeg tror han er utro mot meg så jeg unnskylder det!

Hvis de ikke er sammen, hvorfor holde det skjult da? Jeg tåler venninner til kjæresten min. Men jeg tåler ikke hemmelige venninner...

Jeg vurderer å ta dem på fersken...

Jeg vuirderer å ringe henne for å få sannheten...

Det var deilig å få det ut om ikke annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Ein mann som held på slik hadde eg ikkje orka å ha ein relasjon til. Du fortener sikkert betre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fortjener noe slikt!

Jeg ville ikke vært sammen med en som var utro..

men før du gjør noe drastisk ville jeg vært 100% sikker på de faktiske forhold

Uansett, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Enig med Alt godt. Du fortjener en mann du ikke føler du må sjekke telefonen til, en som ikke har noe imot om du ser på den, en som ikke gjemmer ting for deg. Hvis de bare var "venner" hadde det ikke gjort han noe om du så på mobilen, ei hadde han løyet og skjult alt for deg.

Hadde min kjæreste forduftet bak min rygg mens vi ventet på bussen hadde det vært grunn til en real runde diskusjon, om mest sannsynlig brudd fra min side når vi kom hjem.

Du har veldig mye tålmodighet, TS. Om ikke for mye. Dette er jo helt sinnsykt. Jeg stoler 100% på kjæresten min som bor i et annnet land, og det sier litt om hvor forskjellige menn kan være. Han typen din hadde jeg aldri stolt på for en femøring, selvom jeg hadde bodd med han. Jeg sier bare en ting om slike mennesker (kvinner og menn) : Æsj.

Endret av Heloise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirabella

Mannen lyver og jeg kikker på telefonen hans.

Det har jeg absolutt ikke lov til i følge han, men jeg skjønner jo hvorfor det er så farlig at jeg tar en titt der... De siste månedene har mannen vært enormt mye ute. Flere ganger i løpet av en uke til tider. Og nå har han til og med begynt å ikke komme hjem etter at utestedene er stengt. Ofte blir jeg liggende våken og vente og av og til ringt ham og da forteller han at han er hos noen kompiser og sover der siden de bor midt i sentrum.

Så... Forrige uke var vi ute og spiste og han tok et par glass, jeg skulle på et møte så jeg forlot ham i sentrum med en kompis. Vi ringtes i løpet av kvelden og han skulle komme hjem ved 23 tiden, jeg kunne ringe igjen da. (kom ikke hjem før seks dagen etterpå)

i helgen var vi ute på en pub igjen, han overstadig beruset og jeg i snakkesalig humør. Da kvelden var omme spurte han om vi skulle ta taxi og da sa jeg buss. Ble stående og snakke med noen og da jeg så meg rundt var han borte. Jeg ringte men ikke noe svar. Kjøpte nattmat og kaffe og ringte igjen hver time til jeg sovnet ved 7 tiden. Da hadde han nnok gått tom for batteri også. Da jeg snakket med ham midt på dagen igjen fortalte han at han hadde gått tom for batteri like etter at vi så hverandre (noe som er løgn siden telefonen ringte helt fram til klokken 7)og at han tilfeldigvis møtte en kompis som han var hos hele natta. Da han dusjet etter at han kom hjem snek jeg meg til å se på telefonen hans, og der var beskjeder som "et glass" "nå" "hvor" "kom nå" klokken 3 (da vi var på vei å forlate en bar)fra samme natt og fra gangen før da han kom hjem klokken 6. Dette nummeret kjenner jeg fra forrige runde han hadde en utsvevende tid. Kun ei venninne, sier han. Jeg spurte om han ville vise meg telefonen sin for å sjekke hvor han var dagen før og det fikk jeg ikke så da fortalte jeg han at jeg allerede hadde sjekket... Han ble rasende og sa at det har jeg ingen rett til. Noe jeg er helt enig i, men jeg tror han er utro mot meg så jeg unnskylder det!

Hvis de ikke er sammen, hvorfor holde det skjult da? Jeg tåler venninner til kjæresten min. Men jeg tåler ikke hemmelige venninner...

Jeg vurderer å ta dem på fersken...

Jeg vuirderer å ringe henne for å få sannheten...

Det var deilig å få det ut om ikke annet!

Utvilsomt utroskap, spør du meg.

Han har 0 respekt for deg. Gresset virker tydeligvis grønnere på den andre side og han er villig til å sette deres forhold på spill for dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke villig til å sette forholdet på spill, han setter forholdet på spill helt uten betenkeligheter - og DET i mine øyne sier meg at det forholdet ikke er verdt en femøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ellapella

Takk for svar.

Jeg føler av en eller annen grunn at jeg må være helt sikker! (Dere vet alle disse gode tidene sammen. Frykten for ikke å finne noen kjærlighet er omtrent like stor som frykten for å leve slik jeg gjør...)

Kan jeg ringe henne nye? Eller skal jeg bare dukke opp på døra hennes en dag han ikke kommer hjem?

Forstår om dere blir kvalm av min tafatthet, at dere sikkert ikke forstår at jeg nå ikke er sikker i min sak. Men jeg vil forlate ham når jeg er sikker. Det er allerede på grensen, han får ikke røre meg og jeg kommenterer hendelsen ved hver mulighet jeg får. Stemninga er ikke topp akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Hvis du skal finne beviser og må finne ut sannheten hadde jeg heller dukket opp på døra, for hun kan lyve like mye (og mer) på tlf som han kan i ansiktet på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapella

Hvis du skal finne beviser og må finne ut sannheten hadde jeg heller dukket opp på døra, for hun kan lyve like mye (og mer) på tlf som han kan i ansiktet på deg.

Rart hvordan man vil og ikke vil finne ut om utroskap på samme tid. Jeg vet jeg vil bli fornøyd med resultatet uansett. Er han utro så vet jeg at jeg ikke er gal og kommer meg bort fra ham fort. Er han ikke utro, bare et stort fjols kan vi likevel kanskje ha en framtid i framtida, så håpet blir ikke helt borte. Jeg vet ikke om jeg klarer konfrontasjon med ham, det er derfor jeg vil ha tak i hu. Vet ikke om jeg vil klare det heller...

Takk for råd, godt å vite at andre ville tolket på samme måte som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg fersket min eks i å tekste med sin "flamme". Jeg tok telefonen og ringte henne. Hun la bare på til meg, og det var svar nok! Det forholdet endte desverre ikke med en gang etterpå, men følelsene mine for han og tilliten var som blåst vekk på et blunk.

Lykke til! Det er noe herk uansett hvordan man finner det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapella

Rart hvordan man vil og ikke vil finne ut om utroskap på samme tid. Jeg vet jeg vil bli fornøyd med resultatet uansett. Er han utro så vet jeg at jeg ikke er gal og kommer meg bort fra ham fort. Er han ikke utro, bare et stort fjols kan vi likevel kanskje ha en framtid i framtida, så håpet blir ikke helt borte. Jeg vet ikke om jeg klarer konfrontasjon med ham, det er derfor jeg vil ha tak i hu. Vet ikke om jeg vil klare det heller...

Takk for råd, godt å vite at andre ville tolket på samme måte som meg.

misfornøyd, mente jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...