Gå til innhold

Hvorfor er det tillatt at damer kommenterer kroppen til menn?

Gjest Mikael

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinners sexualliv generelt er noe rent, ryddig og vakkert i motsetning til mannens. De kan derfor ikke drive med slike skitne, ekle ting som å objektifisere som menn gjør

Endret av Inx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kommenterer damer, og damer kommenterer menn. Jeg antar at du nå hinter til tråden om hun som erter mannen fordi han har for stor mage...

Og for å svare konkret på spørsmålet ditt:

Det er tillatt fordi vi har ytringsfrihet her i landet, og takk og pris for det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mikael

Hva snakker du om? Kanskje du kan utdype litt?

Jeg er bare dritt lei av at vi menn skal se ut som undertøysmodeller med sixpack og helst ha 22 cm mellom beina. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare dritt lei av at vi menn skal se ut som undertøysmodeller med sixpack og helst ha 22 cm mellom beina. :kjefte:

Oi oi oi, du er bare for perfekt til dette forumet...

Men ok: jeg napper på denne. Jeg er lei av at kvinner skal se ut som undertøysmodeller med tonet mage og helst ha DD cup!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mikael

Oi oi oi, du er bare for perfekt til dette forumet...

Men ok: jeg napper på denne. Jeg er lei av at kvinner skal se ut som undertøysmodeller med tonet mage og helst ha DD cup!

De fleste menn vil jo ha naturlig damer med naturlige former, men ingen jenter vil ha naturlige menn med mage. DOBBELTMORAL :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Du tok ordene ut av munnen min Wombat :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn vil jo ha naturlig damer med naturlige former, men ingen jenter vil ha naturlige menn med mage. DOBBELTMORAL :kjefte:

Tvert imot, gå inn på trådene om hva som er sexy, og en overraskende stor andel her inne sier at de liker kosebamser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mikael

Tvert imot, gå inn på trådene om hva som er sexy, og en overraskende stor andel her inne sier at de liker kosebamser.

Dust, ser du mange slike kosebamser på tv/blader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Ser du mange Victoria's Secret modeller på MacDonalds?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Nei, INGEN vil ha naturlige menn med mage.... :skratte:

du er jo nesten litt søt da.

Ser du mange normale damer på tv/i blader?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har laget en ny post, vil du ha svar må du nesten paste svaret ditt der tror jeg :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og de fleste kvinner er lei av at menn vil de skal ha silikonpupper, hår til midjen, lange negler, oppblåste sugelepper og holde kjeft når han er sammen med kompisene sine og bare være et pent vedheng han like gjerne kunne leid hos et eskortebyrå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tillatt fordi vi lever i ett land med ytringsfrihet. Her fengsles de færreste for sine meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...