Mann34 Skrevet 23. mars 2011 #21 Del Skrevet 23. mars 2011 Si til dama di at skikkelig redskap MÅ stå under tak, så kanskje hun holder fred ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #22 Del Skrevet 23. mars 2011 Det betyr at du har fått litt stor mage. Ikke nødvendigvis dumt, men en burde passe litt på fremover. Det er et slags jentehint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mille Skrevet 23. mars 2011 #23 Del Skrevet 23. mars 2011 Kjære TS, Om jeg får meg svære pupper/rumpe/mage så vil sikkert folk se på meg og. Om du har valgt å spise mye usunn mat så har du på en måte valgt å gjøre det slik at magen din blir sett og lagt merke til. Om jeg skaffer meg masse volum i håret, så blir det også sett på. En goth velger å bli lagt merke til ved å kle seg i sort. osv osv Forstår du greia? Basert på måten dama di reagerte så antar jeg at det ikke er pga medisinske grunner du har gått opp i vekt. Det hadde i så fall seff vært veldig leit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2011 #24 Del Skrevet 23. mars 2011 Tror ikke vi damer er så opptatt av mage eller ikke mage, men vi kan nok like menn med selvtillit, og kanskje litt selvironi. Du trenger ikke "trene" for å minke magen, du kan jo begynne med å kutte ut cola, øl og junk. Men hvis du skal kutte ut dama fordi hun klyper deg i magen, da er du ikke mann, men en guttunge. Som man spørr får man svar er det noe som heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2011 #25 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg ville heller ikke likt det om kjæresten kommenterte det. Slike spøkefulle kommentarer hjelper i hvert fall ikke. Skjønner ikke hvorfor noen jenter tror det skal hjelpe. Idiotisk, nedlatende og klønete. Jeg ville nok satt et ultimatum: "Enten slutter du å erte meg for utseendet, eller så gidder jeg ikke mer." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacus Skrevet 23. mars 2011 #26 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg synes ikke det er en ok form for humor å tulle med slike ting så lenge en av partene blir såret av det, men da må også den parten som blir såret gi beskjed om det slik at den andre kan slutte med det. Tror du bør jobbe med selvtillitten Ts. Jeg får meg ikke til å tro at jenter snur seg vekk når de ser deg. Det har jeg aldri opplevd at noen har gjort uansett hvor feite personer de har sett. Its all in your mind. Endret 23. mars 2011 av Lacus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #27 Del Skrevet 24. mars 2011 Dette er et kvinneforum, hva forventer du? Hun forteller deg at du har blitt feit og at du bør gjøre noe med det. Om situasjonen hadde vært motsatt, at ei dame hadde skrevet inn her og sagt at gubben hadde sagt at rompa hennes var stor, hadde hylekoret garantert hatt en helt annen lyd. Begynn å trene litt da vel, kjedelig og dritt men det gir resultater om du gidder å trene 3 ganger i uka et års tid og legge om kostholdet litt. Tviler på at hun er så fast i fisken akkurat, så når du begynner å bli trimmet i kroppen, kan du klype henne i baken å si at rompa hennes begynner å bli litt chubby og at den var fastere før. Men da er selvfølgelig helvete løs men påfølgende sexnekt og dramahelvete. ....men hevnen er som sagt søt. hilsen mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mars 2011 #28 Del Skrevet 24. mars 2011 Typen fleipet med at jeg hadde begynt å fått litt mage, og jeg tok det som et hint, og skal nå gjøre noe med det Men det er sånn humor vi har, dersom du blir såret er det ikke greit, og da bør du bruke noe fiffig noe som heter kommunikasjon - og si fra at du blir lei deg. Når det er sagt, kanskje dere kan trene sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå