Minttu Skrevet 27. mars 2011 #21 Del Skrevet 27. mars 2011 De beste banneorda må være perkele, kyrpä, mitä vittua og saatana Det jeg pleier å si er mest herregud, faen i helvette og fitte.. Er vel de som er best på norsk, er så mye som folk sier som blir for dumt eller mer ekkelt enn artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 27. mars 2011 #22 Del Skrevet 27. mars 2011 OBS! Taes med en klype salt, skal egentlig sies på dialekt; Slå stortåa: Au, faen! Skjære seg så det begynner å blø: Å faen. Kjefte på idiotreklame på TV: Jævla klepp Miste en pakke mel på gulvet: Scheise Ordentlig banning fra min side: Faen i helvette i svartegrønneste - tytje også, forbannade klepp, jævla hestkuksatanisvartefaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #23 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg prøvde å slutte å banne en periode, så jeg brølte heller HIMMEL OG HAV!! Til det aller meste. Det hørtes nesten rarere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #24 Del Skrevet 27. mars 2011 Da jeg er skikkelig forbanna kommer det: FITTEFRANS! aner ikke hvorfor, bare er sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 27. mars 2011 #25 Del Skrevet 27. mars 2011 slimfitte : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #26 Del Skrevet 27. mars 2011 Fettesatan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 27. mars 2011 #27 Del Skrevet 27. mars 2011 Det styggeste jeg sier er nok "forpulte". Men jeg banner ikke spesielt mye, det jeg bruker mest er nok - Pokker - Helvete - Forbanna Jeg skal være veldig sint hvis jeg sier at noe/noen er forpult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 27. mars 2011 #28 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg også dessverre, jeg er også den eneste jeg kjenner som bruker det ordet, forferdelig Jamenn nå er vi to!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 27. mars 2011 #29 Del Skrevet 27. mars 2011 En veninne av meg pleide å si "Piss meg i ræva" hvis hun var sint på noen, eller de sa noe hun mente var bullshit. Det synes jeg er et ekkelt uttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 27. mars 2011 #30 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Fittesatanhelvete er vel det jeg bruker oftest (ikke at jeg banner ofte, etter at jeg begynte å jobbe med barn har stygt språk forsvunnet som dugg for solen) Banner stort sett bare når jeg slår meg. Dersom jeg slår meg skikkelig kan regla bli temmelig mye lengre.. Edit: Selvfølgelig bare når jeg er hjemme for meg selv! Endret 27. mars 2011 av MarteM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #31 Del Skrevet 27. mars 2011 faenihelvettesjævlafittedritt..i ett ord jævla fitte kjærring horefitte jævla gris pedo pedo gris veeldig stygge ord.de 2 nederste brukes ytterst skjeldent men har hendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naenia Skrevet 27. mars 2011 #32 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg kaller folk jeg ikke liker for sopper. "Åh! Han er en skikkelig sopp!". Det betyr jo ikke noe, men det... er liksom litt kraft i det? Kjæresten min ler av meg, for jeg... Sliter liksom litt med å banne. Det høres skikkelig teit ut om jeg sier "faen" eller "jævla". Er det noe som gjør skikkelig vondt, kommer det fort "ballefitte" fra meg, og kjæresten holder på å le seg i hjel. Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiriel Skrevet 27. mars 2011 #33 Del Skrevet 27. mars 2011 jeg banner veldi lite egentlig, må passe språket når jeg jobber med barn.. men når det skjer er det mest: -shit! -færbannja! det er skikkelig sint ordet.. hihi eller hvis jeg mister noe eller gjør noe dumt: -ååååå ka i jor ta fær daa!!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 28. mars 2011 #34 Del Skrevet 28. mars 2011 Hos meg går det i herregud eller shit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilja Skrevet 29. mars 2011 #35 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er ikke ofte jeg banner lenger, men hvis jeg knasker lilletåa i en liste eller dørkarm og jeg er alene, finner jeg frem min indre nordlenning og river utav meg noe sånt som: Hælvettesførrpultefanesfettsjitoghestkuksatan!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. mars 2011 #36 Del Skrevet 29. mars 2011 Min mor som var slik en superkristen og moralistisk dame, hadde et uttrykk som hun brukte på akkurat samme måte og i tilsvarende situasjoner som andre sier f*** i h******. Hun sa "å fy fatikk au!" (Au er dialekt for også). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 29. mars 2011 #37 Del Skrevet 29. mars 2011 Ei venninne av meg sier ofte fitteskinn, hvis hun omtaler ei dame hun ikke liker. Syns ikke det er et så veldig pent ord... Du, den der har jeg også hørt et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 29. mars 2011 #38 Del Skrevet 29. mars 2011 NATAS - Baklengssatan, da er det ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 30. mars 2011 #39 Del Skrevet 30. mars 2011 Da jeg er skikkelig forbanna kommer det: FITTEFRANS! aner ikke hvorfor, bare er sånn.... Her brukes "fitta på frans" når noe er riktig ille. Er det noe som er bare litt ille brukes "voi gammelsjur". Er det en ting raseriet går ut over er den tingen gjerne noe "satans mannskit". Jeg er jo nordlending, og kan banne på rams. "I det grønnsvidde satans førbannades hælvetesmannskjit at det går an å være så forpult idiotsinnsyk i det rødsvidde innerste jævelblanda rævholl av en fittkuk". For eksempel. Men må jeg moderere språket, i nærheten av barn eller "fint folk", så sier jeg "dobbelt-filler'n". Noe som får de som kjenner meg til å knekke sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 1. april 2011 #40 Del Skrevet 1. april 2011 Men må jeg moderere språket, i nærheten av barn eller "fint folk", så sier jeg "dobbelt-filler'n". Noe som får de som kjenner meg til å knekke sammen. Dobbelt-fillern! Priceless. Den må jeg prøve å lære meg. Jeg snakker generelt stygt, forpult, jævla og faen flyr ut av munnen min for den minste ting. Sier også "han kuken der" eller "mobilen min har kuket seg" og slikt uten å være sint eller noe. Når jeg faktisk er sint så bruker jeg vel satan mest, fitte hvis jeg er "dunke tåa i dørkarmen"-forbanna. Tror jeg slipper unna med litt siden jeg har dialekt, folk her synes det er morsomt når jeg begynner på en skikkelig banne-parade. Men jeg må tone det ned litt, klarte å si jævla i stedet for veldig på en presentasjon på jobben her om dagen. Og det er jo ikke så jævla proft.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå