Gå til innhold

Det beste bannordet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva synes du er det beste bannordet?

Rasshøl.

Fordi alle har et, eller hvis noen ikke har det så savner de det. Det er ikke direkte galt sagt.

Det er såpass generelt at det er upersonlig.

Hvis det sies til flere, så blir alle inkludert, også deg selv, så det vil avvæpne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av alle i verden så mener jeg at min mor har det beste. Dette er vel egentlig ikke et spesielt stygt ord kanskje, men når jeg var mindre var dette et helt forferdelig stygt ord. Idag har jeg brukt det selv i sjeldne virkelig forbanna situasjoner !!

KJØTTPØKK

:kjefte:

Må da også si at min mor aldri har brukt å banne. Men dette ordet brukte hun... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah den var knall Wonders :ler:

Faan eller fitta feis brukes en del når ting går feil vei her.. uhmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Faenfitteiheitestejævlaforpultedritthelveteavsatansmakt.

Er noe jeg kan frese. Når jeg er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg sier ofte fitteskinn, hvis hun omtaler ei dame hun ikke liker. Syns ikke det er et så veldig pent ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ei venninne av meg sier ofte fitteskinn, hvis hun omtaler ei dame hun ikke liker. Syns ikke det er et så veldig pent ord...

Hahahahahha, jeg vet ikke hvorfor, men nå lo jeg høyt. Det bare.. Fitteskinn?? Hva i alle.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahha, jeg vet ikke hvorfor, men nå lo jeg høyt. Det bare.. Fitteskinn?? Hva i alle.. :skratte:

Hehe, nå måtte jeg le over at du syns det var et gøyalt ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe, nå måtte jeg le over at du syns det var et gøyalt ord :fnise:

Ja, jeg har ingen forklaring på hvorfor, men det er såååå morsomt :fnise: uff, tror jeg hadde ledd veldig høyt om jeg hadde hørt noen si det in real også hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

takk for alle forslagene, men jeg har kommet frem til at jeg ikke kommer til å bli noe særlig bruker av bannord :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det passer ikke at jeg bruker bannord på jobben, men jeg kan vel bruke det for meg selv, og i skogen. Men jeg bør helst komme på noe bedre hvis jeg skal si noe til andre, har jeg kommet frem til. Men skjønner at det kan være en grei løsning av og til :skravle:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fittedrit bruker jeg ofte.. superstolt :fnise:

Jeg også dessverre, jeg er også den eneste jeg kjenner som bruker det ordet, forferdelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...