Gjest Remi19 Skrevet 31. oktober 2003 #1 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dette spørsmålet er til alle jenter her. Er det like vanlig i virkeligheten (som på film) at: man f.eks. holder på å "kn....l-e). Deretter trekker mannen seg ut og går rett opp til munnen deres, hvor dere suger osv. Er dette ok, eller ikke???? Remi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yack Skrevet 31. oktober 2003 #2 Del Skrevet 31. oktober 2003 Nei fy faaaen! Ingen kunne fått meg til å gjøre det. GRISERI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 31. oktober 2003 #3 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har i utgangspunktet ingen problemer med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 31. oktober 2003 #4 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dette spørsmålet er til alle jenter her. Er det like vanlig i virkeligheten (som på film) at: man f.eks. holder på å "kn....l-e). Deretter trekker mannen seg ut og går rett opp til munnen deres, hvor dere suger osv. Er dette ok, eller ikke???? Remi Noen syns det er ok, mens andre syns det er rett og slett ekkelt. Personlig så kommer det an på dagsformen. Og jeg hadde faktisk blitt sint dersom sambo bare hadde slutta å "kn...le, og bare stappa den rett inn i munnen min uten å sjekke om det var greit for meg først. En skal altid sjekke om ting er greit for den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 31. oktober 2003 #5 Del Skrevet 31. oktober 2003 PS: det finnes ingen fasitsvar når det gjelder sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #6 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dette spørsmålet er til alle jenter her. Er det like vanlig i virkeligheten (som på film) at: man f.eks. holder på å "kn....l-e). Deretter trekker mannen seg ut og går rett opp til munnen deres, hvor dere suger osv. Er dette ok, eller ikke???? Remi Det spiller vel ingen rolle? Ikke noe problemer med det jeg.... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #7 Del Skrevet 31. oktober 2003 kn..le herregud da! Det heter knulle/pule, ellers hvis dere skal være så wannabe fine så kan dere bruke samleie for pokkern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #8 Del Skrevet 31. oktober 2003 kn..le herregud da! Det heter knulle/pule' date=' ellers hvis dere skal være så wannabe fine så kan dere bruke samleie for pokkern.[/quote'] Det var vel ikke temaet her, var det??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #9 Del Skrevet 31. oktober 2003 FInt at du passer på at man holder seg til tema Suz, avsporing er no tull Alvorlig, har ikke no problemer med det. Syns det er kult jeg... stort sett 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #10 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kaster glatt stein i glasshus så det singler rundt øra jeg... Til tema; så lenge man mener det er greit at andre beveger munnen ned mellom bena på seg så må man vel tåle smaken av seg selv også...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #11 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kampestein i glasshus kjære, that's my motto Er bare så enig med du, at ting må kommenteres. Og igjen, sånn tenker jeg også... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunGirl Skrevet 31. oktober 2003 #12 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg synes det er opphissende å smake mine egne safter på ham, jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 31. oktober 2003 #13 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hmmm.. Kan ikke si at jeg hadde likt det noe særlig nei! Usj, blir litt kvalm av tanken jeg.. Men smaken er som baken... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 31. oktober 2003 #14 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har heller ikke noe problemer med det. Hadde nok reagert om det ble "påtvunget", men det gjelder jo egentlig alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 31. oktober 2003 #15 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har heller ikke noe problemer med det. Hadde nok reagert om det ble "påtvunget", men det gjelder jo egentlig alt.. Det er akkurat det. Det finnes ingen fasitsvar når det gjelder sex. Om noen liker en ting, betyr ikke det at alle liker det. En burde alltid sjekke med partneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #16 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg lurer på hva menn sier til å ha munnsex med dama si etter å ha sprutet henne full Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2003 #17 Del Skrevet 1. november 2003 Best å svare anonymt, tror jeg. Samboeren min og jeg er noen ganger sjef over hverandre når vi koser oss. En gang jeg bestemte, greide han ikke å holde seg og sprutet før jeg hadde gitt ham lov. Straffen var at han måtte slikke meg ren der nede. Han syntes nok det var ganske snålt. Etterpå fikk han kysse meg. En annen gang måtte han tungekysse meg etter å ha kommet i munnen min. Litt moro må voksne folk kunne ha uten å møte snerpete holdninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. november 2003 #18 Del Skrevet 1. november 2003 Uhm. Hva som er så gale med det, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArMada Skrevet 2. november 2003 #19 Del Skrevet 2. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 2. november 2003 #20 Del Skrevet 2. november 2003 Helt ok. Kan vel suge ham selv om han har vært inne i meg først....har ingen sånne grenser eller oppskrifter om hva som kan gjøres først eller sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå