Gå til innhold

Suge sine egne safter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dette spørsmålet er til alle jenter her. Er det like vanlig i virkeligheten (som på film) at: man f.eks. holder på å "kn....l-e). Deretter trekker mannen seg ut og går rett opp til munnen deres, hvor dere suger osv.

Er dette ok, eller ikke????

Remi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette spørsmålet er til alle jenter her. Er det like vanlig i virkeligheten (som på film) at: man f.eks. holder på  å "kn....l-e). Deretter trekker mannen seg ut og går rett opp til munnen deres, hvor dere suger osv.  

Remi

Noen syns det er ok, mens andre syns det er rett og slett ekkelt. Personlig så kommer det an på dagsformen. Og jeg hadde faktisk blitt sint dersom sambo bare hadde slutta å "kn...le, og bare stappa den rett inn i munnen min uten å sjekke om det var greit for meg først. En skal altid sjekke om ting er greit for den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spørsmålet er til alle jenter her. Er det like vanlig i virkeligheten (som på film) at: man f.eks. holder på  å "kn....l-e). Deretter trekker mannen seg ut og går rett opp til munnen deres, hvor dere suger osv.  

Remi

Det spiller vel ingen rolle? Ikke noe problemer med det jeg....

Suz :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

kn..le herregud da! Det heter knulle/pule, ellers hvis dere skal være så wannabe fine så kan dere bruke samleie for pokkern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kn..le herregud da! Det heter knulle/pule' date=' ellers hvis dere skal være så wannabe fine så kan dere bruke samleie for pokkern.[/quote']

Det var vel ikke temaet her, var det??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

FInt at du passer på at man holder seg til tema Suz, avsporing er no tull :sjarmor: Alvorlig, har ikke no problemer med det. Syns det er kult jeg... stort sett 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster glatt stein i glasshus så det singler rundt øra jeg... :lol:

Til tema; så lenge man mener det er greit at andre beveger munnen ned mellom bena på seg så må man vel tåle smaken av seg selv også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Kampestein i glasshus kjære, that's my motto :ler:

Er bare så enig med du, at ting må kommenteres. Og igjen, sånn tenker jeg også... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke noe problemer med det. Hadde nok reagert om det ble "påtvunget", men det gjelder jo egentlig alt..  :wink:

Det er akkurat det. Det finnes ingen fasitsvar når det gjelder sex. Om noen liker en ting, betyr ikke det at alle liker det. En burde alltid sjekke med partneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Best å svare anonymt, tror jeg.

Samboeren min og jeg er noen ganger sjef over hverandre når vi koser oss. En gang jeg bestemte, greide han ikke å holde seg og sprutet før jeg hadde gitt ham lov. Straffen var at han måtte slikke meg ren der nede.

Han syntes nok det var ganske snålt. Etterpå fikk han kysse meg.

En annen gang måtte han tungekysse meg etter å ha kommet i munnen min.

Litt moro må voksne folk kunne ha uten å møte snerpete holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok.

Kan vel suge ham selv om han har vært inne i meg først....har ingen sånne grenser eller oppskrifter om hva som kan gjøres først eller sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...