Gå til innhold

Antall sexpartnere

Fremhevede innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Til dere som mener at dette er så viktig.... Dette går på selvtillit..Har du dårlig selvtillit så bryr du deg om sånne ting,nettopp fordi du vil føle deg spesiell og vil at det er kvinnen som skal gjøre sitt for at du skal føle deg spesiell. Uten at du egentlig ser på deg selv som spesiell. Hvorfor må dama få deg til å føle deg spesiell for at du skal få bedre selvtillitt? Hun skal gi deg en følelse der du vet at du er spesiell,uten at det har så mye med hvem hun har hatt sex med før. Du vet du er spesiell for henne når hun snakker til deg slik hun ikke snakker til noen andre, du vet du er spesiell når hun ser på deg på måter hun ikke ser på andre, du vet du er spesiell når hun jobber for å få deg....

Tenk litt på det,du mann, som tror at du kun kan rangeres som spesiell utifra antall sex partnere kvinnen har hatt før :P

Og det er ikke hva hun har gjort som betyr så mye,det er hva hun gjør her og nå,med deg!

Jeg selv bryr meg fint lite om hvor mange sex partnere min framtidige mann har ;)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest LOGAN
Skrevet

Om en jente har vært bruksmadrass, så er det en sak.

Har hun hatt mye sex fordi hun liker sex, så er det noe helt annet.

Bare sånn til opplysning, så kan det ligge dypere ting bak hvorfor noen lar seg utnytte og brukes, og det går også an å forandre verdier og selvrespekt.

Om du ikke klarer å respektere ei jente som har litt bagasje, og som har bearbeidet det og kommet seg videre, så er det noe i veien med deg. Jeg ville aldri hatt en så fordømmende kjæreste ihvertfall.

Når det kommer til mitt standpunkt i saken, så velger jeg å ikke henge meg for mye opp i fortiden til partneren min. Fortiden er tross alt bak oss. Hvorfor skal man holde fast i noe som ikke eksisterer lengre?

HUNTERLADY!!

får ikke sagt det bedre selv..

Ellers du som skrev rett over her nå: ANONYMBRUKER!

Måten WACO skriver på... not good! Han høres ut som det han kaller seg - tipper det er det en annen anonymbruker også mener!

GJORT ER GJORT OG PULT ER PULT..

• Liker 1
Gjest LOGAN
Skrevet

Er det ikke viktigere hvordan en person er SOM person?!

Er det ikke ting den personen gjør som får deg til å føle deg spesiell?

Spør alle her sin kjæreste hvor mange h*n har hatt sex med?

Dumper du da denne personen om svaret ikke er akseptabelt uansett hvor forelsket du er?

Føler du deg bedre når du får vite antallet?

Kan ikke fortid være fortid?

Hvorfor skal sex være et slikt tema..

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er som forventet. Menn ønsker at dama har så få partnere som mulig, mens kvinner ønsker at mannen har hatt så mange partnere som mulig, evt. bryr de seg ikke. Kvinner vil ha alfamenn (selv om de er helt gjennomsnittlige selv, men det bryr de seg ikke om), og alfamenn har selvsagt pløyet mange damer, dette vet damene selvsagt. De vil stille seg tilgjengelige for ham og få spermen hans, selv om de vet at mange andre damer er blitt spermet ned av ham. Heller det enn å bli pløyet av en mann som er på samme nivå som dem selv.

I tillegg liker kvinner alt det andre kvinner liker, siden kvinner ikke tenker selv men alltid i fellesskap med venninnene. Så hvis venninnene liker en fyr så vil nok du også like ham.

Menn er derimot eiesyke og sjalu. I tillegg vet de at dama, selv om hun er heslig stygg, kan få seg et nyp med hvem som helst når hun vil. Derfor er det viktig å sjekke hvor lett på tråden hun har vært tidligere. For det skorter ikke på tilbud for hennes del. Da blir det desto viktigere for mannen å se hvordan hun tidligere har håndtert den vanvittige pågangen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk tar utrolig lett på det å ha sex med mange uten å vie en tanke til potensielle permanente kjønnssykdommer (HPV, HSV, HIV!).

Gjest LOGAN
Skrevet

AJAJAJ

Å nok engang bærer en tråd her langt vekk fra tema!

Hva er vitsen?!

Å de som gjør det er som alltid anonyme..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk tar utrolig lett på det å ha sex med mange uten å vie en tanke til potensielle permanente kjønnssykdommer (HPV, HSV, HIV!).

hehe - fint at du tenker på det, men temaet her er ikke hvorvidt de som skriver her har ubeskyttet sex eller ikke..

lag deg en egen tråd..

Enig med LOGAN!

• Liker 1
Gjest Guest728
Skrevet

Om en jente har vært bruksmadrass, så er det en sak.

Har hun hatt mye sex fordi hun liker sex, så er det noe helt annet.

Bare sånn til opplysning, så kan det ligge dypere ting bak hvorfor noen lar seg utnytte og brukes, og det går også an å forandre verdier og selvrespekt.

Om du ikke klarer å respektere ei jente som har litt bagasje, og som har bearbeidet det og kommet seg videre, så er det noe i veien med deg. Jeg ville aldri hatt en så fordømmende kjæreste ihvertfall.

Når det kommer til mitt standpunkt i saken, så velger jeg å ikke henge meg for mye opp i fortiden til partneren min. Fortiden er tross alt bak oss. Hvorfor skal man holde fast i noe som ikke eksisterer lengre?

Men når dama fortsatt hadde kontakt med "mange" av de, mottok slibrige meldinger på mobil og internett-medier, og faktisk omgikk noen av de i sin vennekrets? Ikke så veldig kjekt synest nå jeg. Litt vanskelig å unngå å tenke på det da.

Den forrige hun hadde rotet med var ikke så lenge før vi ble sammen, og hun holdt til og med kontakten med han mens vi var sammen.

Gjest HunterLady
Skrevet

Denne tråden er som forventet. Menn ønsker at dama har så få partnere som mulig, mens kvinner ønsker at mannen har hatt så mange partnere som mulig, evt. bryr de seg ikke. Kvinner vil ha alfamenn (selv om de er helt gjennomsnittlige selv, men det bryr de seg ikke om), og alfamenn har selvsagt pløyet mange damer, dette vet damene selvsagt. De vil stille seg tilgjengelige for ham og få spermen hans, selv om de vet at mange andre damer er blitt spermet ned av ham. Heller det enn å bli pløyet av en mann som er på samme nivå som dem selv.

I tillegg liker kvinner alt det andre kvinner liker, siden kvinner ikke tenker selv men alltid i fellesskap med venninnene. Så hvis venninnene liker en fyr så vil nok du også like ham.

Menn er derimot eiesyke og sjalu. I tillegg vet de at dama, selv om hun er heslig stygg, kan få seg et nyp med hvem som helst når hun vil. Derfor er det viktig å sjekke hvor lett på tråden hun har vært tidligere. For det skorter ikke på tilbud for hennes del. Da blir det desto viktigere for mannen å se hvordan hun tidligere har håndtert den vanvittige pågangen.

Dette er det du tror livet dreier seg om?

Det er noe sannhet i dette, men det hele er mer komplekst enn denne enkle og kyniske framstillingen din.

For meg har det såklart litt å si på om parntneren min har pult 30 eller 300, men det er ikke en dealbreaker av den grunn.

Jeg kan si så mye som at min samboer har hatt sex med langt flere enn normalt for hans alder, og mesteparten av de har vært onenight-stands. Det er ikke noe jeg ønsket at han hadde gjort, men nå var det nå slik da. Jeg elsker han og han var fremdeles mannen jeg elsket, selv etter jeg fikk vite om dette antallet. Det tok litt tid å svelge, men jeg var aldri i tvil om jeg skulle fortsette med han eller ei. Han er den jeg vil ha, ferdig med det!

Gjest HunterLady
Skrevet

Men når dama fortsatt hadde kontakt med "mange" av de, mottok slibrige meldinger på mobil og internett-medier, og faktisk omgikk noen av de i sin vennekrets? Ikke så veldig kjekt synest nå jeg. Litt vanskelig å unngå å tenke på det da.

Den forrige hun hadde rotet med var ikke så lenge før vi ble sammen, og hun holdt til og med kontakten med han mens vi var sammen.

Det blir noe annet.

Det er respektløst ovenfor deg, og du har full rett til å reagere. Dette er ikke greit. Men om hun kun mottar, men ikke sender selv, så er det vel strengt tatt ikke noe hun ønsker at de gjør? Hun kan jo ikke hindre de i å prøve å kontakte henne. Om hun synes at du er verdt det, så ber hun de om å holde seg unna.

Kan også være at hun er vant til at gutter ikke tar henne seriøst, og at hun derfor tror at du er av samme kaliber. Hun tror kanskje strengt tatt at du ikke bryr deg så mye om henne.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er det du tror livet dreier seg om?

Det er noe sannhet i dette, men det hele er mer komplekst enn denne enkle og kyniske framstillingen din.

For meg har det såklart litt å si på om parntneren min har pult 30 eller 300, men det er ikke en dealbreaker av den grunn.

Jeg kan si så mye som at min samboer har hatt sex med langt flere enn normalt for hans alder, og mesteparten av de har vært onenight-stands. Det er ikke noe jeg ønsket at han hadde gjort, men nå var det nå slik da. Jeg elsker han og han var fremdeles mannen jeg elsket, selv etter jeg fikk vite om dette antallet. Det tok litt tid å svelge, men jeg var aldri i tvil om jeg skulle fortsette med han eller ei. Han er den jeg vil ha, ferdig med det!

Har da ikke sagt at jeg tror det er dette livet dreier seg om. Men jeg tror det oppsummerer kjønnsforskjellene på området ganske bra. Det treffer nok ikke absolutt alle nødvendigvis, men det fanger opp en tendens. Det føler jeg meg ganske trygg på. Nøyaktig hva er direkte galt med det jeg sa, etter din mening? Er du uenig i at gjennomsnittlige kvinner vil ha en alfamann, og er du uenig i at suksess på damefronten (i betydningen å vasse i fitte) gjør en mann til en alfa? Eller tror du ikke at menn er eiesyke og seksuelt kontrollerende? Vi er alle noen jævlige svin, kvinner som menn, bare av forskjellige grunner.

Gjest HunterLady
Skrevet

Du vet overhodet ikke noenting om folk tar lett på dette eller ikke! Hva som skjer i senga mellom to partnere er deres sak. Om noen velger å leve med en med HPV eller HIV f.eks., så la de gjøre det da.

Skal alle med HPV (ifølge statistikk så er det en god del av de) bli stuet vekk som spedalske kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet

Tror all denne sjalusien om tidligere segpartnere dreier seg om konkurranseinstinkt for mannen. Jeg ser det hele tiden når jeg snakker med jenter i hverdagen. Jenter er mer "Gi blaffen, tenk poitivt". Menn er mer "Hvorfor har hun valgt å ligge med mange gutter, men ikke meg?". Er det fordi hun foretrekker andre menn fremfor meg? Er andre menn bedre enn meg i hennes syn. Derfor liker gutta om kjæresten har blitt dumpa av tidlligere kjærester. Tidligere kjærester er liksom ingen trussel lenger. Slik er det også med sexpartnere. Har dama hatt mange er det stor sjanse for at daama finner tilbake til en av sine tidligere sexpartnere og dermed er utro. Bare en teori. Tenk over det.

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Hvorfor gjør folk så mye ut av det. Det er hud på pikken som gnikker til jentas hud inni vaginen. Ikke mye forskjell og jeg holder en jente i hånda.

Jeg som trodde jeg var liberal.

Gjest gjestekaren
Skrevet

Tror all denne sjalusien om tidligere segpartnere dreier seg om konkurranseinstinkt for mannen. Jeg ser det hele tiden når jeg snakker med jenter i hverdagen. Jenter er mer "Gi blaffen, tenk poitivt". Menn er mer "Hvorfor har hun valgt å ligge med mange gutter, men ikke meg?". Er det fordi hun foretrekker andre menn fremfor meg? Er andre menn bedre enn meg i hennes syn. Derfor liker gutta om kjæresten har blitt dumpa av tidlligere kjærester. Tidligere kjærester er liksom ingen trussel lenger. Slik er det også med sexpartnere. Har dama hatt mange er det stor sjanse for at daama finner tilbake til en av sine tidligere sexpartnere og dermed er utro. Bare en teori. Tenk over det.

For min egen del vil jeg si at du treffer blinken. De fleste gutter (som jeg kjenner i alle fall) er snille og greie karer som ikke får seg til å ta alt som kommer, og som behandler damer ganske bra. Så har du de som er playere og som har en skikkelig bruk og kast-holdning til damer (og som etterlater seg et spor av knuste hjerter). Dere jenter kan tro hva dere vil, slike gutter er jeg imponert over at klarer å få seg så mye, men jeg har fremdeles ikke et fnugg av respekt for dem. Da er det ikke så forferdelig rart at vi er litt skeptiske til jenter som har masse hakk i beltet også...

Gjest Gjest
Skrevet

Jo færre gutter som har skitnet henne til jo bedre er det! Elsker snille søte og uskyldige jenter! <3 :sengekos::yvonne:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo færre gutter som har skitnet henne til jo bedre er det! Elsker snille søte og uskyldige jenter! <3 :sengekos::yvonne:

de er aldri så uskyldige som du tror...

Gjest korrekt
Skrevet

For min egen del vil jeg si at du treffer blinken. De fleste gutter (som jeg kjenner i alle fall) er snille og greie karer som ikke får seg til å ta alt som kommer, og som behandler damer ganske bra. Så har du de som er playere og som har en skikkelig bruk og kast-holdning til damer (og som etterlater seg et spor av knuste hjerter). Dere jenter kan tro hva dere vil, slike gutter er jeg imponert over at klarer å få seg så mye, men jeg har fremdeles ikke et fnugg av respekt for dem. Da er det ikke så forferdelig rart at vi er litt skeptiske til jenter som har masse hakk i beltet også...

Bra sagt! Når jeg fant ut at eksen egentlig hadde hatt sex med xx antall gutter i en alder av bare 20 år, så fikk jeg en klump i halsen! Slike jenter tar veldig lett på sex og har også muligens lettere for å være utro, tror jeg:) Jeg hadde sant, for hun gikk også bak ryggen min!

Faktisk helt utrolig at noen kvinner her inne ikke forstår dette; at det absolutt ikke er noe stas å være med en jente som har knullet rundt som en løs tøs???

AnonymBruker
Skrevet

Bra sagt! Når jeg fant ut at eksen egentlig hadde hatt sex med xx antall gutter i en alder av bare 20 år, så fikk jeg en klump i halsen! Slike jenter tar veldig lett på sex og har også muligens lettere for å være utro, tror jeg:) Jeg hadde sant, for hun gikk også bak ryggen min!

Faktisk helt utrolig at noen kvinner her inne ikke forstår dette; at det absolutt ikke er noe stas å være med en jente som har knullet rundt som en løs tøs???

hva med dere løstøsknullerne?!

det går jo begge veier da sant men aldri i livet om det hadde stoppet meg i å få et forhold til å fungere..

og når det er sagt.. så tror jeg det like gjerne kan være den mest uskyldige i verden som går på utrosmellen - det behøver ikke være tøsa!

anyways - vi er forskjellige - noen klarer å heve seg over å tenke fy fillern så mye moro jeg har hatt;) det er selvvalgt!

Skrevet

hva med dere løstøsknullerne?!

det går jo begge veier da sant men aldri i livet om det hadde stoppet meg i å få et forhold til å fungere..

og når det er sagt.. så tror jeg det like gjerne kan være den mest uskyldige i verden som går på utrosmellen - det behøver ikke være tøsa!

anyways - vi er forskjellige - noen klarer å heve seg over å tenke fy fillern så mye moro jeg har hatt;) det er selvvalgt!

Kan bare snakke for meg selv, men jeg er ikke noe "løstøsknuller"! Kan ærlig innrømme at jeg burde sett at eksen var den type jente(litt betatt og blind), men i starten av forholdet så løy hun til meg at hun hadde kun hatt sex med 4 stk(en av mange andre løgner som dukket opp etterhvert)

Fakta er at mange karer IKKE liker "løse" jenter som har knullet rundt! Det er nok noe som ligger i våres natur, tror jeg, som delvis beskrivet ovenfor her!

Vet ikke åssen syn dere kvinner har på dette, men tror heller ikke dere liker at en kar har knullet rundt på alt mulig før dere ble sammen? Men folk er jo forskjellig, noe har best sex med en de føler seg trygg på, mens andre kan få mye ut av et one night stand! Jeg derimot er som først nevnt;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...