Gå til innhold

Antall sexpartnere

Fremhevede innlegg

Gjest Guest728
Skrevet

Bra sagt! Når jeg fant ut at eksen egentlig hadde hatt sex med xx antall gutter i en alder av bare 20 år, så fikk jeg en klump i halsen! Slike jenter tar veldig lett på sex og har også muligens lettere for å være utro, tror jeg:) Jeg hadde sant, for hun gikk også bak ryggen min!

Faktisk helt utrolig at noen kvinner her inne ikke forstår dette; at det absolutt ikke er noe stas å være med en jente som har knullet rundt som en løs tøs???

For min egen del vil jeg si at du treffer blinken. De fleste gutter (som jeg kjenner i alle fall) er snille og greie karer som ikke får seg til å ta alt som kommer, og som behandler damer ganske bra. Så har du de som er playere og som har en skikkelig bruk og kast-holdning til damer (og som etterlater seg et spor av knuste hjerter). Dere jenter kan tro hva dere vil, slike gutter er jeg imponert over at klarer å få seg så mye, men jeg har fremdeles ikke et fnugg av respekt for dem. Da er det ikke så forferdelig rart at vi er litt skeptiske til jenter som har masse hakk i beltet også...

Enig med dere begge, bra det ikke er bare jeg som syns dette.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kred til de som skriver med eget nick her, jeg støtter TS og waco fullt ut. Hilsen mann som ikke gidder å få alle kvinnsa på nakken.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei ts, bare forestill å sitte på et nachspiel så sitter dama og ler høyt av albanere og spanjoler, og alle de ler høyt bortsett fra deg. Og etterpå forteller han ene albaneren at de har pult dama de allesammen tidligere. Du blir jo selvsagt sjokkert og lurer på hvorfor du ikke har fått greie på dette her tidligere. Men neida,- at damer forherliger kulturer som er mannsjåvinstiske er bare noe de gjør når de er seg selv.

Det værste er at når man spør damer hvorfor dere ikke vil si hvor mange dere har ligget med så sier dere at ingen har noe med deg. Men forteller ikke det ganske mye egentlig?

Alt dette her er faktorer som gjør at en mann kan få en forestilling på hvordan kvinner egentlig er, og ikke heller hva de sier om seg selv. Disse fasadehistorier som kun er til latter og eventyrfortellinger for barn!! =)

Endret av Bond
Gjest Anonymo
Skrevet

Det er interessant å lese om alle de ulike meningene folk har.

Selv er jeg veldig lite opptatt av sex, og for at jeg skal "kunne klare å ha sex" må det være med en jeg virkelig elsker. Så for meg er det rart å lese dette, og tanken på one night stand er helt fjern for meg, men jeg respekterer at andre mener noe annet.

Men det blir skrevet her at kvinner ikke bryr seg om at mannen har hatt mange partnere, at det bare er "bra". Kanskje ikke alle som er enig der men..

Gjest korrekt
Skrevet

en annen ulempe med å ha en kjæreste som har hatt seg med halve byen, er at man også ofte tenker da at man kanskje ikke lever opp til hennes forventinger og at hun sammenligner deg med alle de xx karene hun har hatt seg med? Vet ikke om det er bare jeg som tenker slikt, men jeg liker uansett ikke den tanken!

Vi menn liker å ha dama for oss selv, også i forhold til fortid...er bare slik vi er av natur "dessverre";)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke dette er av "natur", men mer av usikkerhet. Er man sikker nok på seg selv så er ikke dette noe problem.

Waco, hvorfor er du så opphengt av spanjoler og albanere og kommer med rare ydmykelsesscenario. Vet ikke noe noe likende har skjedd med deg eller i din omgangskrets, men det høres ut som utstrakte situasjoner som bygger på noe som virker som din verste frykt.

En ting jeg lurer på er om hvofor folk henger seg opp i antallet? Damer om har kjæreste har jo betraktelig mye mer sex enn single, så sånt sett bør jo folk reagere på det også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jef har hatt altfor mange.. desverre.. og det er noe jeg har slitt med i ettertid. har nå vert i et fast forhold i rundt 3 år, Jeg er 26, og vet rett og slett ikke hvor mange jeg har hatt sex men.. vet det er over 40, men vil tro det er under 50.. nå sitter sikker mange og tenker, herreguud for ei slut.. Er kansje enig i at jeg har vert det.. og det angrer jeg på, kunne aldri gått tilbake med den tiden, men må også si det var mye innspill av narkotika, psykiske problem og sykt dårlig selvtilitt..

vet vertfall at jeg aldri snakker stykt om de som har seg med mange.. for man vet aldri hva som ligger bak..

Gjest Lacus
Skrevet

Bare lest starter innlegget :opplyser:

Jeg bryr meg fint lite om antall sexpartenre så lenge han kun holder seg til meg når vi er sammen og har testet seg før vi kjører på uten kondom, noe som selvfølgelig gjelder for meg også.

jeg har selv hatt en god del partenre etter hvert, men det gjør ikke meg til et dårlig menneske. Jeg er veldig glad i sex, så enkelt er det. Når jeg ikke har fast partner vil jeg fortsatt ha sex så da blir det slik. Til tross for mange partnere så betyr det ikke at jeg kommer til å være utro, noe jeg forestiller meg at mange tror.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare lest starter innlegget :opplyser:

Jeg bryr meg fint lite om antall sexpartenre så lenge han kun holder seg til meg når vi er sammen og har testet seg før vi kjører på uten kondom, noe som selvfølgelig gjelder for meg også.

jeg har selv hatt en god del partenre etter hvert, men det gjør ikke meg til et dårlig menneske. Jeg er veldig glad i sex, så enkelt er det. Når jeg ikke har fast partner vil jeg fortsatt ha sex så da blir det slik. Til tross for mange partnere så betyr det ikke at jeg kommer til å være utro, noe jeg forestiller meg at mange tror.

hvor mange sex-partnere har du hatt da??

• Liker 1
Skrevet

Det hele bunner i mannens biologiske angst for at barnet egentlig ikke er hans. Derav dette behovet for kontroll og "søte, uskyldige jenter".

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg her. Det er mulig å gjøre feil, og det er ikke noe man skal dømme folk alt for hardt på. Allikevel, gjort er gjort og man

vil ikke være den samme personen etter det, og det har betydning for hvordan man vil fungere sammen. Forøvrig er det å ligge

rundt med random folk på grunn av lav selvtillit en av de dårligere unnskyldningene jeg har hørt. Da har man misforstått ganske mye her i livet,

og det er ikke noe som endrer seg på et blunk.

Snakk om selektivt utvalg. Du velger å kommentere og være enig i det jeg skrev i parentes, men det jeg skrev ellers om at folk bør kunne ligge med hvor mange de ønsker (NÅR DE ER SINGLE!) uten å bli fordømt for det, ignorerer du glatt...

• Liker 2
Gjest Lacus
Skrevet

hvor mange sex-partnere har du hatt da??

Usikker... Har sluttet å telle, men ligger vell på runt 30 stk.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg tror jeg skal bli jomfru! :D

• Liker 1
Gjest LOGAN
Skrevet

Jeg tror jeg skal bli jomfru! :D

Ja - det gjør vi!

ER MED!

Så slipper jeg å tenke på sykdommer og menn som ikke vil ha meg..

Men da må vi lage en egen tråd her med tema: seksuell frustrasjon!

Så slipper vi plage andre med dette i FEIL tråd....

Gjest per ulv
Skrevet

Kan ikke skjønne at det her noe å si i det hele tatt. Er vel henne du skal være med og ikke tidligere partnere? Plager dette deg så la være å spørre da vel. ellers må du jo sørge for å finne deg en jomfru.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Usikker... Har sluttet å telle, men ligger vell på runt 30 stk.

Da er du temmelig nøyaktig 3 ganger så tiltrekkende som meg, da jeg (mann) har hatt 10 stk.

• Liker 1
Gjest Lacus
Skrevet (endret)

Da er du temmelig nøyaktig 3 ganger så tiltrekkende som meg, da jeg (mann) har hatt 10 stk.

Det var også en måte å se det på :fnise: Den skal jeg bruke neste gang noen sier jeg har hatt for mange :lur:

Endret av Lacus
Skrevet

kan hende jeg er lett på tråden, men jeg er iallefall ikke billig.

Skrevet

Jeg er 20 og han er 21. Jeg har hatt sex med 15 stk før han, og han med 19 stk før meg. Vi priser oss lykkelige over at vi har vært ute og ristet fra oss, så slipper vi at en av oss får en plutselig trang til å teste ut noe nytt. Sånn sett kan flere sexpartnere være positivt, og det er vel heller ikke noe å dvele ved? Kanskje hun bare er ekstra flink til å gi blowjobs? ;)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det hele bunner i mannens biologiske angst for at barnet egentlig ikke er hans. Derav dette behovet for kontroll og "søte, uskyldige jenter".

Nå er dett noe eliminert siden det er blitt vanlig tillatt med dna,men det er ikke så mange år siden det var et reelt stort problem.

Mange menn som er noen år lurer på om de virkelig er barnas biologiske far, dette er en påkjenning over tid. Det er heller ikke i dag bare å si til barnemor som en bor sammen med at en ønsker dna test av barn.

Dette er ikke noe å tulle med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...