Gå til innhold

Venter på trollunge nr 2!

Skogstrollet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt nok å henge fingrene i når jeg kommer hjem igjen. Og vi er jo ikke veldig langt i prøvingen egentlig. Mange som har forsøkt mye lenger enn oss. Man blir nok bare litt utålmodig når det klaffer så fort med 1.mann. Takk for meldinger 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er i gang med EL testing igjen. Appen på mobilen påstod EL var 5.nov. Jeg har regnet meg frem til 9.nov så da er det testing hver dag. Spennende :) krysser fingrene for full klaff snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midt i EL periode, anntar EL er ca i dag da testen sier 24-48 timer etter test. Blir da IKM 22/11 :) Spørs om det ikke blir testing litt før og da jeg synes det er vanskelig å holde seg..!

Nå er det endelig helg og! Frihelg med lille bolla og feiring av farsdag på søndag. Tenkte oss på shopping imorgen for å se om vi finner noe hyggelig til min pappa og snille mannen her hjemme :) hva gir småtrollene til pappan sin? Hun har laget noe i bhg, men tenkte å kjøpe en ting og. Forslag mottas med stor takk! :)

Nå er det fredagskveld og senkveld her i huset! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kjempegode forslag her... Vi har hittil gitt hverandre endel praktiske ting, men kanskje av litt finere kvalitet, gjerne ting til hjemmet som vi trenger uansett. I år ble det ukeplan i farsgave, for de hadde tilbud ut oktober (ukeplan.no), selv om den i praksis er til hele familien :rolleyes: på søndag blir det hjemmebakst og pappakos i heimen, ellers ingen stor feiring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt! De ukeplanene er geniale! Har så lyst på det en gang. Er navnet på minstejenta bestemt da kanskje? :) spent på det. Send gjerne pm om du synes det er ok å dele! Og gratulerer så mye med ei lita jente i magen!! Det ble kaffekapsler, pappakopp og termokopp på gubben. Litt markering med god mat i morgen blir det nok, men ellers ingen store sprell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også de virker geniale, og kjære er av typen som trenger litt sånne oversikter "right-in-the-face" ellers glemmer han dem :rolleyes: Navnet er bestemt ja :Nikke: vi måtte jo bare få det med på oversikten :sjenert::fnise: Bildet ble av oss tre og lillesøster i bollemagen, så alle er jo egentlig med :lol:

Pm med navn kommer!

Høres ut som det blir en veldig fin farsdag i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig navn!! :strix: farsdagen her ble veldig hyggelig og far sjølv var fornøyd :) her hjemme har jeg inntatt daybeden. Bolla er i bhg og jeg slapper av før seinvakt. Teller dager til testing som er 23 om jeg orker å holde meg. Denne ventetida altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nileter etter tidlige tegn! Merker litt kvalme innimellom, luft og magen og noen stikninger. Føler jeg har merket dette før og, uten å få noe positiv test! Krysser fingre og tær! Nå er det klart for skal vi danse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en del smerter nederst i magen (menslignende) som kommer takvis i går og i dag. Pleier ikke å få menssmerter så lenge før IKM, men med denne rotete syklusen min kan det jo være kortere til IKM enn jeg har regnet ut. Blir nok en test torsdag morgen for da har jeg fridag! Kan ikke gå en hel dag hjemme og angre på at jeg ikke tok test på morningen da ;) planlegger å få tatt julekortbilder av bolla på torsdag :) har en god venninne som er en alldeles super fotograf! ❤ Gleder meg :) det blir et nostalgisk preg med trekjelke og mariuskjole :) nå er det natta for a mor plutselig er uka her (igjen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak svak strek på 10 dpo i dag! Klarte jo ikke å holde meg!!! Ny test i morgen tidlig, men dette ser bra ut!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble testing i ettermiddag og jeg og gubben slapp jubelen løs (innenfor husets fire vegger) clearblue digital sier gravid 1-2 uker! :strix: termin foreløpig beregnet til 2 august 2014! Herregudviskalblitobarnsforeldre!! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle til å si det da jeg leste innlegget ditt fra mobilen at svak strek er jo positiv strek! :jepp: Men bra med enda en test som bekrefter! :hoppe:

Gratulerer så mye med lillesøster eller lillebror på vei! :strix:

Perfect timing i forhold til barnehageplass da :lur: (Har plutselig blitt et viktig tema her i heimen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var herlig å lese, så gøy med en liten trollunge til!

Gratulerer masse til deg og mannen din, Skogstrollet! :hug:

Tusen takk for det Kopngsdatteren! :klem: herlig med nok en trollunge i huset!

Jeg skulle til å si det da jeg leste innlegget ditt fra mobilen at svak strek er jo positiv strek! :jepp: Men bra med enda en test som bekrefter! :hoppe:

Gratulerer så mye med lillesøster eller lillebror på vei! :strix:

Perfect timing i forhold til barnehageplass da :lur: (Har plutselig blitt et viktig tema her i heimen...)

Tusen takk for det TuttaV!! :strix: Svak strek er positiv så regnet med at det gikk den veien. men er så godt med disse digitale som mater det inn med teskje; GRAVID! ikke no tvil! Hehe! Og ypperlig ift barnehageplass! Det er veldig kjekt! :lur:

Har allerede (!) sittet å regnet kjapt på permisjon (forgriper seg på begivenhetenes gang...) og funderer på 80% eller 100% dekningsgrad. håper jeg klarer å dra det over 2 juler ved å dele opp og slenge på ferier! og la mannen ha sin del av permisjonen litt innimellom min del. Lurer på hvordan jobben evt stiller seg til at jeg deler det litt opp. Mottar all erfaring med takk! Sist tok det det veldig enkelt og rett frem, først meg, deretter mannen med pappaperm. Håper å kunne strekke denne permisjonen lenger!

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaringer å komme med desverre... annet enn at gjør man ting utenom det som er standard, så følger det med en sabla papirmølle :daane: Og det bare for oss som skulle utsette deler av permen for deretter at mannen tok deler av den delelige permisjonen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...