Carrot Skrevet 24. mars 2011 #121 Del Skrevet 24. mars 2011 Seriøst? Når noen provoserer skal man uansett pokker bare snu det andre kinnet til? Jøss, jeg har store problemer med å tro at alle som mener det faktisk Gjør det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. mars 2011 #122 Del Skrevet 24. mars 2011 Seriøst? Når noen provoserer skal man uansett pokker bare snu det andre kinnet til? Jøss, jeg har store problemer med å tro at alle som mener det faktisk Gjør det.... Det er da vel andre måter å vise at noe ikke er greit på enn å bruke vold? Han provoserte da henne også, uten at hun ble voldelig av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. mars 2011 #123 Del Skrevet 24. mars 2011 Seriøst? Når noen provoserer skal man uansett pokker bare snu det andre kinnet til? Jøss, jeg har store problemer med å tro at alle som mener det faktisk Gjør det.... Jeg sier fra at jeg synes oppførselen er uakseptabel og så fjerner jeg meg fra situasjonen. Og, ja - jeg gjør det. Jeg har aldri b rukt vold/vært fysisk aggressiv i mitt liv. Det er et helt bevisst valg fra min side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 24. mars 2011 #124 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvordan skal hun lære folkeskikk om hun vet at det hun sier og gjør ikke får konsekvenser? Akkurat som med barn, så kan man ikke vente. How very charming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
genacvale Skrevet 24. mars 2011 #125 Del Skrevet 24. mars 2011 Hvordan skal hun lære folkeskikk om hun vet at det hun sier og gjør ikke får konsekvenser? Akkurat som med barn, så kan man ikke vente. Javel. Så får han gjøre det slutt, da. Eller i det minste skremme henne med "pause". Det finnes da så mye man kan gjøre for å vise personen at dette er alvor. Men vold bør uansett ikke brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 24. mars 2011 #126 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg er kanskje ikke tydelig nok på at jeg ikke forsvarer vold, men jeg tror ikke verden er sort-hvit heller, det finnes heldigvis farger og nyanser.. Selv om det virker som om man her i denne tråden er veldig enten eller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. mars 2011 #127 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg er kanskje ikke tydelig nok på at jeg ikke forsvarer vold, men jeg tror ikke verden er sort-hvit heller, det finnes heldigvis farger og nyanser.. Selv om det virker som om man her i denne tråden er veldig enten eller... Det er fordi det er enten eller. Enten krysser man den grensa eller så gjør man det ikke. Og når grensa først er kryssa så er det ikke godt å si hvor det ender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enois Skrevet 24. mars 2011 #128 Del Skrevet 24. mars 2011 Tråden er stengt pga gjentatte ryddinger enois, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg