majan Skrevet 30. oktober 2003 #1 Del Skrevet 30. oktober 2003 heisannn, nå er jeg snart ferdig med julegavene og jeg lurer fælt på hva jeg skal kjøpe til tvillinggutter på fire år som har alt. Så hvis det er noen som har forslag til gaver på rundt 200 kroner til hver så hadde jeg vært evig takknemlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 30. oktober 2003 #2 Del Skrevet 30. oktober 2003 Fireåringer som har alt?!?!?!?! :o Kjøp tegneblokker og fargestifter. Eller noe annet som de får i gang kreativiteten med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. november 2003 #3 Del Skrevet 2. november 2003 L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 2. november 2003 #4 Del Skrevet 2. november 2003 L Ja, lego er vel populært. Skal kjøpe det selv til eldstemann på fire. Ellers kan du få tak i bøker til den prisen, evt. ei litt dyrere bok som de kan få sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå