AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er 28 år og har faktisk aldri smakt leverpostei, kaviar eller makrell i tomat. Men jeg er faktisk ikke fra en annen planet! Født og oppvokst i en vanlig norsk familie
sequin Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Haha kjæresten min har ikke smakt leverpostei, brødskive-kaviar (sånn annen ekkel kaviar liker han da) løk, paprika... Det er en del mer også, men disse tingene "liker" han ikke, selv om han ikke har smakt det... Han er 24
M0niq Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Du får ta deg en tur på butikken, slik at du får smakt De tre påleggene der er fast inventar i mitt kjøleskap hvertfall ;p
Gjest Raindrops Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Jeg synes makrell i tomat lukter så ekkelt, så det har ikke jeg heller smakt Smaker det bedre enn det lukter?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Jeg synes makrell i tomat lukter så ekkelt, så det har ikke jeg heller smakt Smaker det bedre enn det lukter? NEI. Det var det de prøvde å overbevise meg om da jeg i en alder av 22 ikke hadde smakt helvete i tomat, så sa de "kom igjen, smaaaak, bare glem lukta, det smaker godt." Så var ikke jeg jomfru for det mer Har forresten aldri smakt kaviar....
Chiyo Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Kaviar har jeg ikke noe til overs for. Jeg har ikke smakt det siden jeg gikk i barnhagen, men jeg har ingen planer om å gjøre det heller. Makrell i Tomat liker jeg, men BARE hvis den er finnhakket. Vil ikke ha noe fiskefilé på min skive. Lever postei er veldig godt. Spesielt på knekke brød med litt smør også.
Pupsilure Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Har faktisk aldri smakt kaviar før Men makrell i tomat er jeg veldig glad i
MissStiles Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Jeg synes makrell i tomat lukter så ekkelt, så det har ikke jeg heller smakt Smaker det bedre enn det lukter? Det har jeg heller ikke smakt. Frister ikke heller.
Tears.of.the.Sun Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Du går ikke glipp av noe... Annet enn kanskje Baconpostei
Gjest Raindrops Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 NEI. Det var det de prøvde å overbevise meg om da jeg i en alder av 22 ikke hadde smakt helvete i tomat, så sa de "kom igjen, smaaaak, bare glem lukta, det smaker godt." Så var ikke jeg jomfru for det mer Har forresten aldri smakt kaviar.... hahaha, da tror jeg at jeg bare skal fortsette å være makrell-i-tomat-jomfru HAr forsåvidt ikke smakt kaviar heller. Men leverpostei er jeg veldig glad i, hvis det er rett merke.
Jinta Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 Makrell i tomat med litt majones og agurkskiver er helt sykt digg! Så jo dere går glipp av store smaksopplevelser ... 1
Gjest Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har heller ikke smakt makrell i tomat enda, men jeg hørte på P3-morgen da Carsten Skjelbreid tvang Ronny til å smake på det, og greit nok at Ronny ikke liker NOE, men det hørtes HELT forferdelig ut :D Leverpostei og kaviar, derimot... Elsk.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #14 Skrevet 21. mars 2011 Makrell i tomat ser ekkelt ut og smaker ekkelt. Mister jo appetitten av å se det. Kaviar lukter om mulig, enda verre. Jeg har ikke smakt det siden jeg var liten og har heller ingen planer om det. Leverpostei går ann, men i små mengder.
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 Tenk så mye rikere livet hadde vært om vi ikke rynket på nesa og sa at vi ikke likte maten...spesielt om vi i ganske voksen alder fortsetter som da vi var barn; sier liker det ikke, uten å ha smakt en eneste gang. Alt er en vane, og vi er de eneste som kan forrandre vanene våre. 6
Englejenta Skrevet 21. mars 2011 #16 Skrevet 21. mars 2011 Makrell i tomat med litt majones og agurkskiver er helt sykt digg! Så jo dere går glipp av store smaksopplevelser ... Åh JAAAAA :gjeiper: Det er kjempegodt, jeg tar gjerne en kopp til og selvsagt ett stort glass melk DIGG
Englejenta Skrevet 21. mars 2011 #17 Skrevet 21. mars 2011 NEI. Det var det de prøvde å overbevise meg om da jeg i en alder av 22 ikke hadde smakt helvete i tomat, så sa de "kom igjen, smaaaak, bare glem lukta, det smaker godt." Så var ikke jeg jomfru for det mer Har forresten aldri smakt kaviar.... Helvete i tomat -HAHAHA HAHAHA HAHAHA FANTASTISK MORSOMT
Teita Skrevet 21. mars 2011 #19 Skrevet 21. mars 2011 Leverpostei er godt Makrell i tomat er godt i et tynt lag på en loffskive i ny og ned. Men da med majones oppå Jeg liker ikke kraviar, men jeg liker KAVIARMIX hvis det er et tynt lag under osten
Bellamy Skrevet 21. mars 2011 #20 Skrevet 21. mars 2011 Liker noen typer leverpostei. "Helvete i tomat" som det så fint ble kalt over her har jeg aldri smakt, og aldri skal jeg gjøre det heller. Fy fader så ekkelt. Samme med kaviar. ÆSJ
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå