Gå til innhold

"Vanlig" pålegg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 år og har faktisk aldri smakt leverpostei, kaviar eller makrell i tomat.

Men jeg er faktisk ikke fra en annen planet! Født og oppvokst i en vanlig norsk familie :jepp:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smak på det da

• Liker 3
Skrevet

Haha kjæresten min har ikke smakt leverpostei, brødskive-kaviar (sånn annen ekkel kaviar liker han da) løk, paprika...

Det er en del mer også, men disse tingene "liker" han ikke, selv om han ikke har smakt det... :P

Han er 24 :P

Skrevet

Du får ta deg en tur på butikken, slik at du får smakt ;) De tre påleggene der er fast inventar i mitt kjøleskap hvertfall ;p

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes makrell i tomat lukter så ekkelt, så det har ikke jeg heller smakt :ler: Smaker det bedre enn det lukter?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes makrell i tomat lukter så ekkelt, så det har ikke jeg heller smakt :ler: Smaker det bedre enn det lukter?

NEI.

Det var det de prøvde å overbevise meg om da jeg i en alder av 22 ikke hadde smakt helvete i tomat, så sa de "kom igjen, smaaaak, bare glem lukta, det smaker godt." Så var ikke jeg jomfru for det mer :snurt:

Har forresten aldri smakt kaviar....

Skrevet

Kaviar har jeg ikke noe til overs for. Jeg har ikke smakt det siden jeg gikk i barnhagen, men jeg har ingen planer om å gjøre det heller. Makrell i Tomat liker jeg, men BARE hvis den er finnhakket. Vil ikke ha noe fiskefilé på min skive. :nei:

Lever postei er veldig godt. Spesielt på knekke brød med litt smør også.

Skrevet

Har faktisk aldri smakt kaviar før :sjenert: Men makrell i tomat er jeg veldig glad i :sikle:

Skrevet

Det har jeg heller ikke smakt. Frister ikke heller.

Skrevet

Du går ikke glipp av noe... Annet enn kanskje Baconpostei :)

Gjest Raindrops
Skrevet

NEI.

Det var det de prøvde å overbevise meg om da jeg i en alder av 22 ikke hadde smakt helvete i tomat, så sa de "kom igjen, smaaaak, bare glem lukta, det smaker godt." Så var ikke jeg jomfru for det mer :snurt:

hahaha, da tror jeg at jeg bare skal fortsette å være makrell-i-tomat-jomfru :fnise:

HAr forsåvidt ikke smakt kaviar heller. Men leverpostei er jeg veldig glad i, hvis det er rett merke.

Skrevet

Makrell i tomat med litt majones og agurkskiver er helt sykt digg! Så jo dere går glipp av store smaksopplevelser ... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har heller ikke smakt makrell i tomat enda, men jeg hørte på P3-morgen da Carsten Skjelbreid tvang Ronny til å smake på det, og greit nok at Ronny ikke liker NOE, men det hørtes HELT forferdelig ut :D

Leverpostei og kaviar, derimot... Elsk.

AnonymBruker
Skrevet

Makrell i tomat ser ekkelt ut og smaker ekkelt. Mister jo appetitten av å se det.

Kaviar lukter om mulig, enda verre. Jeg har ikke smakt det siden jeg var liten og har heller ingen planer om det.

Leverpostei går ann, men i små mengder.

Skrevet

Tenk så mye rikere livet hadde vært om vi ikke rynket på nesa og sa at vi ikke likte maten...spesielt om vi i ganske voksen alder fortsetter som da vi var barn; sier liker det ikke, uten å ha smakt en eneste gang. Alt er en vane, og vi er de eneste som kan forrandre vanene våre. :)

• Liker 6
Skrevet

Makrell i tomat med litt majones og agurkskiver er helt sykt digg! Så jo dere går glipp av store smaksopplevelser ... :fnise:

Åh JAAAAA :gjeiper: Det er kjempegodt, jeg tar gjerne en kopp :kaffekopp: til og selvsagt ett stort glass melk :jepp: DIGG

Skrevet

NEI.

Helvete i tomat -HAHAHA :skratte: HAHAHA HAHAHA :skratte:

FANTASTISK MORSOMT :fnise:

Skrevet

Flykrasj på boks? ;)

• Liker 3
Skrevet

Leverpostei er godt :)

Makrell i tomat er godt i et tynt lag på en loffskive i ny og ned. Men da med majones oppå :)

Jeg liker ikke kraviar, men jeg liker KAVIARMIX hvis det er et tynt lag under osten :)

Skrevet

Liker noen typer leverpostei.

"Helvete i tomat" som det så fint ble kalt over her har jeg aldri smakt, og aldri skal jeg gjøre det heller. Fy fader så ekkelt.

Samme med kaviar.

ÆSJ :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...