Gå til innhold

Lat mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva foreslår dere at jeg skal hjelpe han med da? Jeg tar meg allerede av ungen og alt husarbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fastlegen i første omgang, og ikke kjeft på han selv om det er fristende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er som sagt glad og fornøyd med livet. Vi har det kjempebra sammen, og han elsker og er kjempeflink med babyen sin. Så noe psykolog tror jeg ikke han trenger :)

Det kan være ett eller annet han gruer seg for. Kanskje i forbindelse med masteroppgaven og studering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger egentlig ikke hjelp med barnet. Jeg trenger at han jobber med oppgaven sin og kommer seg ut i jobb når han skal istedenfor å sove bort dagene. Og jeg kjefter ikke, det har jeg slutta med. Jeg lar han holde på som han vil jeg, men det blir ikke noen bedring av det.

Har du spurt han om hva som skal til for å klare en full studiedag?

Hva er problemet?

Hva kan dere eller han gjøre for å få nok våkne studietimer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Hvorfor er du så innstilt på at han må jobbe på formiddagen?

Det finnes de som er nattemennesker (hele familien min er slik), og vi jobber definitivt best på natten. Spesielt når ingen kan plage oss. Har selv gjort alt av oppgaver - inklusive semesteroppgaver osv - i løpet av natten, og aldri begynt på noe før 19:00.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Kan du ikke prate med ham da? Legg tankene dine fram på en fin måte, og forklar at du er bekymret for at skolearbeidet kanskje ikke blir gjort i tide.

Jeg leser mellom linjene her, men jeg oppfatter det som at du egentlig er litt frustrert fordi du sitter med mesteparten av jobben ift babyen og husarbeidet, og at du føler han later seg mens du jobber hardt. Stemmer det eller? For isåfall bør du ta det opp med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han kunne stå opp og fungere som et normalt familiemenneske?

Selv om han er student og KAN skrive master på natta er han familiefar i tillegg.Da kan man ikke snu døgnet lenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...