missfidget Skrevet 30. oktober 2003 #1 Del Skrevet 30. oktober 2003 Forelsket i 2 sko fra Lillevinkel som jeg kan ikke bestemmer meg. Kanskje dere hjelper meg å ta valg??? 1)http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=609 eller 2)http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=1030 Gjerne hører nærmere hva dere liker og evt. hvorfor du synes det.... :D Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2003 #2 Del Skrevet 30. oktober 2003 Siden det er høst, snart vinter, ville jeg valgt nummer to. Men begge var fine :D PS! du må ordne litt på den siste linken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 30. oktober 2003 Siden det er høst, snart vinter, ville jeg valgt nummer to. Men begge var fine :D PS! du må ordne litt på den siste linken.. Det har jeg gjørt! Jeg er helt enig, bare synes det er litt vondt å bruker 1500+ på den andre....Jeg er bare så glad i Camper. Og tror at likevel jeg hadde brukt de nok på en del fester og sånn. Nei, jeg trenger visst ennå mer tid å bestemmer meg!! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. oktober 2003 #4 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ikke min smak noen av delene, og dermed blir det vanskelig for meg å komme med gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. oktober 2003 #5 Del Skrevet 30. oktober 2003 Sorry meg, men jeg likte ingen av de. Men så er jeg tydeligvis litt sær på sko også da, klarer ikke å finne sko jeg liker i det hele tatt i år - så får vel klare meg uten vintersko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patsy Skrevet 30. oktober 2003 #6 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det spørs jo litt hva du trenger. Men jeg likte de første best. De kan du bruke både til bukser og skjørt med sorte strømper. Kjempefine! Og barbeint i om sommeren. På fest og ellers. Men enig i at de andre er mer for sesongen. Jeg ville likevel valgt de første. Veldig søte! Og er jeg den eneste her som har et snev av skofetisj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. oktober 2003 #7 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg syntes begge skoene var litt sære. Er mulig det er jeg som er sær . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 30. oktober 2003 #8 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg synes de første var de søteste, men nr. 2 er absolutt mest "allround". Når skal du bruke de første? Evt. som jobbsko inne. De andre kan du bruke mer til "alt"... Jeg ville gått for de siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 30. oktober 2003 #9 Del Skrevet 30. oktober 2003 De lave skoene var finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #10 Del Skrevet 31. oktober 2003 likte slett ikke noen av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 31. oktober 2003 #11 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er bare så glad i Camper. Det andre skoparet var ikke Camper, men Katulla (to norske skodesignere). Jeg tror forøvrig jeg ville valgt de første skoene hvis jeg var deg, fordi de nok er litt mer anvendelige enn de lilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 31. oktober 2003 #12 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja, de første var kjempefine. Fint med de stripene foran, også at venstre og høyre er forskjellige. Kjøp de du liker best. Eller begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå