Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2011 #1 Del Skrevet 21. mars 2011 Hvorfor liker dere slike menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nadezhda Skrevet 21. mars 2011 #2 Del Skrevet 21. mars 2011 Om han vet hva han vil ha på andre punkter, vet jeg at når han valgte meg var det fordi han var sikker på at jeg var den han ville ha. Det er sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LissiN Skrevet 21. mars 2011 #3 Del Skrevet 21. mars 2011 Ingenting er vel bedre Jeg er solgt til denslags hankjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sotengelen Skrevet 21. mars 2011 #4 Del Skrevet 21. mars 2011 fordi bestemte menn er slik menn helst skal være ! de skal være bestemte og vite hva de vil.. da er de trygge menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanderay Skrevet 21. mars 2011 #5 Del Skrevet 21. mars 2011 Bestemte menn i betydningen at de er tydelige på hva de vil er bra. Men bestemte menn som ikke lar det være rom for andres ønsker, og som ikke er villig til å fire en millimeter med hensyn til egne meninger er absolutt en big no-no her i gården. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2011 #6 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg synes "bestemte" menn ikke nødvendigvis er spesiellt hyggelige å være sammen med. Kommer jo litt an på i hvilken grad de er bestemt da. Men slike menn er ofte selvopptatte på en måte jeg ikke liker, enn det "vanlige" menn er. De krever gjerne at partneren oppfyller hans krav og forventninger til det ene og det andre, og jeg ville muligens fått problemer med å leve opp til dette. Disse mennene vil sikkert også være slitsomme å diskutere noe med, da de antagelig ikke vil gi seg på tørre møkka. Ikke at jeg ville hatt en svært vaklende og selvusikker mann heller. En helt alminnelig mann, som har evnen til å jenke seg av og til, er godt nok for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå