Gjest lovise Skrevet 20. mars 2011 #1 Del Skrevet 20. mars 2011 Heihei. jeg har vært sammen med typen i nesten to år og vi har det fint i lag. Men det er noe som plager meg litt og som jeg ikke vet helt hva jeg skal synes om, nemlig at han juger om ting. Han juger ikke om spesielt viktige ting heller, så jeg får liksom en følelse av at han gjør det for moro skyld eller fordi han liker å ha hemmeligheter uansett hva det gjelder. Han kan for eksempel si at han skal til én kompis, men reiser til en annen. Eller han kan sende sms og si at han skal sove, for så å logge på msn rett etterpå og bli sittende der en stund. Det virker som han bare må juge og si noe annet enn det han egentlig skal, nesten som en lystløgner? Jeg stoler på han og har ikke fått noen signaler på at han juger fordi han har en affære, ingen av løgnene peker i en sånn retning, men hvordan skal jeg reagere på dette? Jeg har selvfølgelig spurt han et par ganger som han åpenbart har vært hos en annen kompis eller han har avslørt seg, men han nekter egentlig på at han juger om det. Så frustrerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 21. mars 2011 #2 Del Skrevet 21. mars 2011 jeg er sikker på at du aldri har fortalt en løgn aldri en liten hvit løgn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 21. mars 2011 #3 Del Skrevet 21. mars 2011 Da jeg var yngre så hadde jeg en venninne som var sånn. Hun løy om alt mulig, egentlig bare om unødvendige ting. Hun kunne lyve om hva hun hadde til middag. Sa at hun hadde spist fiskeboller når hun egentlig hadde spist gryterett(!) Fortalte at hun aldri hadde hatt hull i tennene, når hun faktisk hadde nebbet sitt stappet med fyllinger. Sånne idiotiske ting egentlig. Jeg orket ikke å tilbringe særlig mye tid med henne, for jeg visste aldri hva hun kunne finne på å lyve om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Del Skrevet 21. mars 2011 Lystløgner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 21. mars 2011 #5 Del Skrevet 21. mars 2011 jeg er sikker på at du aldri har fortalt en løgn aldri en liten hvit løgn Selvfølgelig har jeg det, men det er ikke poenget. Det virker ikke som om han juger for å skåne meg eller fordi det er vanskelig å fortelle sannheten, men det virker som han gjør de fordi han liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 21. mars 2011 #6 Del Skrevet 21. mars 2011 Når han juger støtt og stadig, er han rett og slett ikke til å stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 21. mars 2011 #7 Del Skrevet 21. mars 2011 Lystløgner kalles det. Er gift med en selv, som heldigvis har forbedret seg kraftig, men hender likevel innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Del Skrevet 21. mars 2011 Alle de små løgnene ville fått meg til å lure på om han etter hvert løy om viktigere ting også. Snakk med han om det på en skikkelig måte når dere begge er rolige. Si at det er ikke nøye for deg om han besøker Per eller Pål, men at når du tilfeldigvis oppdager at han lyver om sånt så blir du usikker på hva annet han kan lyve om. Ellers kan det jo også være at han ikke lyver, men at han bare ombestemmer seg underveis uten å fortelle deg det. Kanskje han skulle besøke Per, men på veien dit får han melding fra Pål og stikker dit istedet. Kanskje han skulle sove, men så ombestemmer han seg brått og går på msn istedet. Osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 21. mars 2011 #9 Del Skrevet 21. mars 2011 Av egen erfaring så burde man være til obs på folk som lyver sånn. Spesielt en kjæreste. Selvom det for noen ikke virker som noen big deal, så må man tenke hvorfor det skjer? Hva er poenget? Jeg hadde en eks på samme viset. Han viste seg å være langt mer enn en lystløgner. Han hadde heller ingen affære eller noe sånt. Men han bare utviklet en forferdelig personlighet, og behandlet meg svært dårlig. Han løy om mye, både små og større ting. Akkurat som om det var bare ting jeg ikke skulle vite/hadde noe med. En slags teori i hans hode. Jeg forstår det forsatt ikke helt.. Men bare vær obs. Trenger ikke bli så ille med din type selvsagt, men jeg syntes du så absolutt skal ta dette opp med ham. Å dra en hvit løgn en sjelden gang i blant er noe helt annet! At man kanskje ble fullere enn man sa man ble, eller at man traff på eks man snakket med i 15 min i stedet for 5min som enn sa.. Osv osv. En hvit løgn drar man får enten å skåne vedkommende, eller slippe unødig trøbbel. Det er ikke det han holder på med her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #10 Del Skrevet 21. mars 2011 Ellers kan det jo også være at han ikke lyver, men at han bare ombestemmer seg underveis uten å fortelle deg det. Kanskje han skulle besøke Per, men på veien dit får han melding fra Pål og stikker dit istedet. Kanskje han skulle sove, men så ombestemmer han seg brått og går på msn istedet. Osv. Jeg tenkte også det. Litt sånn...... vinglepetter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå