Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #1 Del Skrevet 20. mars 2011 Hei Igår var jeg ute og drakk, og jeg ble ganske full. og dum.. jeg har kjæreste, som jeg elsker over alt i verden, jeg vil ham ikke NOE vondt og jeg er så glad i ham at jeg griner faktisk gledes tårer mange netter når jeg tenker på hvor herlig han er. Vi har vært sammen i ett år! Og han er utrolig i mot utroskap,og det er jeg også, men i går skjedde det noe som ALDRI skal skje, jeg kysset med en annen gutt, men jeg trakk med selvfølgelig unna når jeg skjønte hva jeg gjorde! Dette SPISER meg opp innvendig og jeg har aldri grått så mye som jeg har gjort i dag og i går, for jeg angrer så jævlig, jeg har så vondt inni meg... men hva i alle dager gjør jeg? jeg vil så gjerne innrømme hva jeg har gjort, men da tror jeg at jeg mister ham og jeg vil heller holde det for meg selv og ikke såre ham, istedet for å miste ham.. mister jeg ham, mister jeg sjelen min, hjertet mitt. og jeg vet det høres tåpelig ut siden jeg elsker ham så sterkt og likevel gjorde dette her igår, men jeg var SKIKKELIG full.. og det er derfor jeg har så utrolig vondt.. jeg har såret meg selv skikkelig, og aner ikke hva jeg skal gjøre for den siste jeg vil såre her i verden er gutten min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 20. mars 2011 #2 Del Skrevet 20. mars 2011 Fylla har ikke skylla. Du er voksen nok til å drikke lite nok til at du kan beherske deg. Om du velger å ikke nevne noe, så ta hvertfall å skjerp deg... kutt ned på drikkinga betraktelig så du hvertfall skjønner hva du gjør! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 20. mars 2011 #3 Del Skrevet 20. mars 2011 Hvordan ville du reagert dersom han gjorde det samme? Hvor mye betyr et kyss for deg? For min og min kjærestes del betyr ikke et kyss allverden i en sånn sammenheng som du beskriver. Man kan gjøre dumme ting på fylla, og å kysse en annen er absolutt ikke blant det verste man gjør. Folk gjør feil, og dersom man vil være sammen lenge må man sortere ut det som dealbreakers fra det som ikke egentlig er så farlig. Dersom det ikke er så farlig, legg det bak deg. Om det er det eller ikke er det bare du og din kjæreste som kan avgjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 20. mars 2011 #4 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Klart du har dårlig samvittighet, det skulle bare mangle. Men jeg syns ikke du skal fortelle han det. For det blir kun for å lette din egen samvittighet. Eneste grunnen til å fortelle han det, er hvis det er en sjanse for at andre forteller han det, da er det bedre at det kommer fra deg selv. Et kyss er ikke verdens undergang, heldigvis;) Endret 20. mars 2011 av Sofiemor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChrisMJ Skrevet 21. mars 2011 #5 Del Skrevet 21. mars 2011 Wow, et kyss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 21. mars 2011 #6 Del Skrevet 21. mars 2011 Klart du har dårlig samvittighet, det skulle bare mangle. Men jeg syns ikke du skal fortelle han det. For det blir kun for å lette din egen samvittighet. ...eller for at han skal få tatt en informert beslutning om forholdet som han fortjener... Håper du lærer av dette TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9naah Skrevet 21. mars 2011 #7 Del Skrevet 21. mars 2011 Hvis du husker det så godt, så var du nok ikke skikkelig full. Det er din egen skyld, og du bør si det til han. Han kommer nok til å få vite det uansett! Og om du ikke sier noe, hvordan kan du leve med den dårlige samvittigheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2011 #8 Del Skrevet 21. mars 2011 Du vet sannheten kommer fra barn og fulle folk. Kanskje det bare er samvittigheten din som får deg til å tro at du er forelsket i kjæresten din. Klarer du ikke å ha det gøy med kjæresten når du er full og roter med andre gutter er det et sikkert tegn på at forholdet trenger en pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 21. mars 2011 #9 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 21. mars 2011 #10 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Wow, et kyss. Enig, litt vel mye drama for å kysse noen spør du meg. Si det til ham, overlever ikke forholdet dette så er det ikke liv laga uansett. Endret 21. mars 2011 av MikeWaters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 21. mars 2011 #11 Del Skrevet 21. mars 2011 Glem det, og slutt å drikke så mye at du ikke vet hva du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. mars 2011 #12 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er jo for drikke man vil gjøre det man har lyst til og tør gjøre alt en tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann på 45 Skrevet 21. mars 2011 #13 Del Skrevet 21. mars 2011 Hei Igår var jeg ute og drakk, og jeg ble ganske full. og dum.. jeg har kjæreste, som jeg elsker over alt i verden, jeg vil ham ikke NOE vondt og jeg er så glad i ham at jeg griner faktisk gledes tårer mange netter når jeg tenker på hvor herlig han er. Vi har vært sammen i ett år! Og han er utrolig i mot utroskap,og det er jeg også, men i går skjedde det noe som ALDRI skal skje, jeg kysset med en annen gutt, men jeg trakk med selvfølgelig unna når jeg skjønte hva jeg gjorde! Dette SPISER meg opp innvendig og jeg har aldri grått så mye som jeg har gjort i dag og i går, for jeg angrer så jævlig, jeg har så vondt inni meg... men hva i alle dager gjør jeg? jeg vil så gjerne innrømme hva jeg har gjort, men da tror jeg at jeg mister ham og jeg vil heller holde det for meg selv og ikke såre ham, istedet for å miste ham.. mister jeg ham, mister jeg sjelen min, hjertet mitt. og jeg vet det høres tåpelig ut siden jeg elsker ham så sterkt og likevel gjorde dette her igår, men jeg var SKIKKELIG full.. og det er derfor jeg har så utrolig vondt.. jeg har såret meg selv skikkelig, og aner ikke hva jeg skal gjøre for den siste jeg vil såre her i verden er gutten min.. Selv ville jeg ikke vist dette. Hvorfor skal du si ham det? Er det for selv å føle deg bedre, eller føler du at du har gjort noe så ille at du skjønner at han vil revurdere forholdet? Fylla har ikke skylda. Dette må du ta på egen kappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå