Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #1 Del Skrevet 30. oktober 2003 du er søt til å være mann fra trøkksta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. oktober 2003 #2 Del Skrevet 30. oktober 2003 Undskyld at jeg blander meg, men hva er galt med menn fra Trøgstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #3 Del Skrevet 30. oktober 2003 er kjærsten din fra trøgstad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. oktober 2003 #4 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har aldri hatt noen kjæreste fra Trøgstad, men jeg kjenner en veldig kjekk, pen, sympatisk og intelligent mann fra Trøgstad!! Så kjenner jeg ikke fler der, så kanskje han er noe for seg selv og at alle de andre er helt ?? hva tror du, Lurven? (Og hvordan er det med damene i Trøgstad ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #5 Del Skrevet 30. oktober 2003 syns det er mange raringer i trøgstad jeg... hadde en kjærste som var nesten fra trøgstad en gang... hun var veldig pen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #6 Del Skrevet 31. oktober 2003 Lurven, takker og bukker for kompliment, ja jeg holder meg godt, hører jeg stadig, og har tatt noen forholdsvis gode make-up-kurs, så jeg holder kjønn og alder forholdsvis skjult. Bruker også sånt heldekkende gummi-undertøy, som Marlene Dietrich brukte, fo å holde inne det bleikfeite flesket... Men Trøgstad, ikke no galt med Trøgstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #7 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det du vinner mye på er at du er så god til å barbere deg, mener nå jeg... Jeg sliter tidvis veldig med at skjeggstubbene syns og det er ikke så stilig liksom *fnise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #8 Del Skrevet 31. oktober 2003 Takk du er så god med komplimentene Svennis... Bruker mye penger på hårfjerning, men det er det verdt. Vurderer å gå over til laser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. oktober 2003 #9 Del Skrevet 31. oktober 2003 hvordan greier du å holde puppene i "form" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #10 Del Skrevet 31. oktober 2003 :o Du fornekter deg ikke, rett på sak som vanlig, ler meg glugg ihjel Altså, her er trikset, egentlig er yrkeshemmelighet, men here goes... Jeg tar en nylonstrømpebukse, og tar rompedelen og deler i to like store deler med et lite silkebånd, for eksempel... så fyller jeg hver del med like store mengder vatt eller annet jeg måtte ha for hånden, skumgummi er godt å ta i... Så tar jeg og putter inni en liten ert, sånn strategisk plassert, som vorte, og helt til slutt knytter jeg bena på strømpebuksa rundt halsen. Da henger de så fint og duver under klærne, og ser helt ekte ut.... Derfor jeg oftest går i høyhalsa genser også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. oktober 2003 #11 Del Skrevet 31. oktober 2003 de ble veldig fine og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #12 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er ingen sak når man kan det Svennis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #13 Del Skrevet 31. oktober 2003 :D Det er sånn du fikser dine også?? Ser utrolig bra ut, bruker stort sett strømpebukse XL, for å få de riktig store FIne, Lurvis, så klart de blir fine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #14 Del Skrevet 31. oktober 2003 skjærp dere, dette er snikksnakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #15 Del Skrevet 31. oktober 2003 Men det er viktig å legge i noe med tyngde også så de ikke blir for hoppete, men duver på den rette måten lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #16 Del Skrevet 31. oktober 2003 Legger gjerne inn et par tre vannmeloner først, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #17 Del Skrevet 31. oktober 2003 Eller gode gamle erteposer... Fin tyngde og en overraskende konsistens når man klemmer på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #18 Del Skrevet 31. oktober 2003 Eller gode gamle erteposer... Fin tyngde og en overraskende konsistens når man klemmer på dem :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2003 #19 Del Skrevet 3. november 2003 :o Kan noen triks serru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå