Gå til innhold

Hva hadde du gjort hvis

9naah

Anbefalte innlegg

Jeg håper egentlig jeg hadde klart å kaste ham ut og bare være forbanna på ham helt til jeg ikke var forelsket lengre. Men når jeg tenker på den snille kjæresten min som jeg har delt livet med i fem år og som gjør meg så lykkelig, så har jeg vanskeligheter med å se for meg at jeg klarer å gi slipp på ham.

Uansett hva som hadde skjedd etterpå, hadde jeg nok uansett begynt med å kaste ham ut, kyle alle tingene hans ut etter ham og fortelle hele vennegjengen hans og familien hans at han er en utro drittsekk. Hvis han så klarte å få meg til å tro at det var en engangsforeteelse, er det fare for at han hadde fått lov å plukke med seg vrakgodset og flytte inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant det ut via facebook, bestilte meg tur til Ayia Napa og kuttet kontakten med den dusten.. Utroskap er noe jeg ikke tilgir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt knust. Nå er jeg gravid i tillegg. Det hadde vært utrolig råttent gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt ekstremt såret og skikkelig forbanna. Deretter hadde jeg grått mine såre tårer og tenkt at livet uten ham vil være ganske så uutholdelig, men til slutt vært nødt til å gå fra ham fordi jeg aldri kunne stolt på ham igjen, og all tillit ville vært blåst bort.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lacus

Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert. Hadde vi vert sammen i mange år ville jeg prøvd å tilgitt, men vet innerst inne at jeg ikke hadde klart å stole på personen igjen. Så i det lange løp hadde det nok blitt slutt.

Jeg fikk vite at eksen var utro, men det var etter at det ble slutt mellom oss så da var det ikke så mye å gjøre med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...