9naah Skrevet 20. mars 2011 #1 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg er singel da. Men hva gjorde du/hadde du gjort om kjæresten var utro..? Gjerne fortell historien din om hvordan du fant ut at h*n var utro. Og hva som skjedde videre. Jeg satt bare her og begynnte å lure litt på akkuratt dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Del Skrevet 20. mars 2011 Det vet jeg ikke, har heldigvis ikke vært i en sånn situasjon. Det jeg tror jeg ville ha gjort, er å kreve å få vite absolutt alt. Skulle det da vise seg at det var noe i situasjonen som kanskje kunne gjøre den tilgivelig, hadde jeg påbegynt en prosess hvor han hadde vært nødt til å være ydmyk, vise anger og i det hele tatt bare gjøre nøyaktig det jeg ba han om. Etter hvert kunne jeg kanskje ha latt han komme tilbake til meg. Hvis jeg ikke fant situasjonen tilgivelig eller han ikke oppførte seg slik jeg hadde syntes at han burde (da først og fremst ydmyk som faen og åpenbart angrende), hadde jeg bedt han om å pakke sakene sine og aldri mer snakke til meg eller være i nærheten av meg så langt det var mulig (såfremst det ikke var barn inne i bildet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 20. mars 2011 #3 Del Skrevet 20. mars 2011 En eks av meg var utro. Jeg fikk en tlf fra ei venninne som kunne fortelle at hun hadde sett samboeren min sammen med ei annen dame. I en situasjon som vanskelig kunne bortforklares. Han fikk et kvarter på å pakke sakene sine, og komme seg ut fra leiligheten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 20. mars 2011 #4 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg tviler på at jeg kunne tilgitt det. Det hadde ødelagt forholdet, og jeg hadde nok hatt store problemer med å stole på han etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Del Skrevet 20. mars 2011 Kjæresten min var utro mot meg i sommerferien 10'. Vi var begge på hver vår hytte, som tilfeldigvis var i samme by. Den dagen han var utro, sa han til meg at han skulle være med noen kompiser og foreslo at vi skulle være sammen dagen etterpå. Men det viste seg da at han hadde vært på fest og vært utro. Jeg fant ikke ut dette før en stund senere. Men bare 2-3 uker etterpå slo vi opp av andre grunner. I slutten av sommerferien fant jeg ut om utroskapet hans. Jeg hørte det fra noen av kompisene hans, som hadde vært sammen med han. I og med at det var han som dumpet meg, savnet jeg han veldig og tok derfor dette veldig tungt. Vi går i klasse sammen, så jeg er derfor nødt til å møte han hver eneste dag. Vi snakket ikke sammen på fire måneder. Han kontaktet meg aldri, selv om han viste at jeg hadde funnet ut av det. Plutselig, etter fire måneder, tar han kontakt. Han sier han er kjempe lei seg for det som skjedde, og hvor stor idiot han hadde vært osv og at han ville ha meg tilbake. Naiv nok som jeg er, tilga jeg han og vi ble sammen igjen. Jeg angrer veldig på at jeg lot han slippe unna med det så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg hadde dumpet ham, tvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9naah Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 20. mars 2011 Ts her, jeg har vært singel en stund nå, men tror ikke jeg kunne ha tilgitt min kjæreste for å ha vært utro. Tror han hadde fått en strak høyre, og måtte pakket alle sakene sine fort som f! Men jeg har ikke opplevd dette da, så kanskje jeg ville ha reagert annerledes (tviler egentlig på det..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. mars 2011 #8 Del Skrevet 20. mars 2011 Utroskap er utilgivelig uansett i mine øyne. Jeg hadde regelrett slått og sparket ham ut av huset i det han stod og gikk i,låst døren - og for å få ut sinne og skuffelse hadde jeg kastet alle eiendelene hans ut av vinduet, enten det hadde vært tv,pc,klær eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 20. mars 2011 #9 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg hadde klikket i vinkel. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. mars 2011 #10 Del Skrevet 20. mars 2011 Kjem veldig an på situasjonen. Kanskje eg hadde greid å tilgi eit eingongstilfelle, men ikkje eit forhald som hadde vart over tid bak min rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerridwen Skrevet 20. mars 2011 #11 Del Skrevet 20. mars 2011 Eg hadde klikka fullstendig, utroskap er heilt uakseptabelt. Om det ikkje er nok med meg, så kan han dra seg til helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 20. mars 2011 #12 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg hadde avsluttet forholdet. Vi har ingen barn, så jeg hadde ikke en gang orket å gi det et forsøk. Det har jeg gjort en gang før i et tidligere forhold og det var bare bortkastet tid og energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 20. mars 2011 #13 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg tilga første samboeren min første gangen det skjedde, siden han fortalte det selv, og gråt mens han gjorde det. Kjente ikke jenta han hadde sex med. Andre gangen tilga jeg verke han eller besteveninnen min, da var det hun som fortalte meg det på telefonen. Jeg gikk bare inn på soverommet der han fortsatt lå å sov, og begynte å pakke tingene hans i en søppelsekk. Det eneste jeg sa var at jeg hadde snakket med veninna mi, at han skulle ut innen en halvtime. Jeg kommer aldri til å tilgi utroskap en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsZ Skrevet 20. mars 2011 #14 Del Skrevet 20. mars 2011 Min eks var utro.. jeg ante ingenting, og trodde aldri noe sånnt om han. Det ble hovedsaklig slutt fordi han "mistet følelsene". jeg spurte han rett ut om han hadde møtt noen andre, noe han benektet flere ganger. Samme kveld så/møtte jeg han sammen med en annen jente. De ble offesielt sammen ca 3 uker ettet at det ble slutt mellom han og meg, og flere kom til meg og sa at de var blitt sett sammen flere ganger før det ble slutt mellom oss. Vi studerer det samme, så har mått være en del sammen med han etter bruddet. Han nekter fremdeles, for han mener han ikke har vært utro siden de ikke innledet et forhold mens vi fremdeles var sammen.. hehe.. Uansett.. jeg fortalte han akkurat hva jeg syntes om han, og det han hadde gjort, fortalte han helt ærlig at jeg hatet hele han, og alt ved han. At jeg ønsket han til svarte helvete og at jeg håpet av hele mitt hjerte at han kom til å få kjenne på hvordan det føltes en dag. Etter dette har jeg bare vært ovefor han som jeg har vært med alle andre. han betyr ikke noe for meg lenger. Snakker til han det jeg må, og eller bryr jeg meg ikke. Han er ikke verd det Og nei, utroskap kommer jeg ALDRI til å tilgi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammomille Skrevet 20. mars 2011 #15 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg har ikke vært i den situasjonen, heldigvis!! Hadde nok ikke hatt problemer med å kaste ut typen i løpet av få minutter for det.. Ingen tillit = Ingen forhold for min del! Min beste venninne har en forlover som akkurat har kommet frem at har vært utro, med eksen. Over en periode hvor han "jobbet overtid". Dette fikk hun vite via en annonym tlf hvor hun ble tipset om å teste seg for klamydia. Hun tok han totalt i forsvar og regelrett skjelte ut jenta som ringte. Når det noen dager senere kommer frem at han faktisk har vært utro fikk pipen fort en annen lyd. MEN hun har ikke foretatt seg noen ting!! De lever sammen som før, han var litt lang i masken en periode, men er tilbake som de alltid har vært nå. De krangler og står i værre i perioder, men gifte seg, det skal de visst fortsatt. Jeg sliter med å skulle stille opp som forlover i deres bryllup, rett og slett fordi jeg ikke tror på at de kommer til å være sammen de døden skiller de ad (som det så fint heter ) JEG ville ikke hvert i tvil hva jeg ville gjort, men hun valgte å la det gå uanfektet forbi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 20. mars 2011 #16 Del Skrevet 20. mars 2011 Hadde vi hatt barn sammen, og hadde det vært en engangsforeteelse som han tydeligvis angret veldig på, så hadde jeg kunnet tilgitt og prøvd å gå videre. Ellers ikke. Eks-mannen min var utro. Jeg hadde hatt følelsen av at han hadde møtt andre jenter tidligere, men hadde aldri hatt noe konkret bevis. Da jeg tilslutt fikk bevis på det gjorde jeg det slutt umiddelbart. Og det er jeg glad for i dag. (ingen barn med i bildet, heldigvis...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 20. mars 2011 #17 Del Skrevet 20. mars 2011 Med min mann aner jeg ikke... Helt surrealistisk å tenke på. Men ville vel gjort som hun over, tror jeg. Prøvd, hvertfall. Med min ekskjæreste klinte jeg med bestekompisen hans, klappet han på skulderen og sa "jeg fortjener såå mye bedre enn deg! Ha et fint liv!", smilte og gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #18 Del Skrevet 20. mars 2011 Eksen min hadde vist vært i et forhold fra før vi møtte hverandre. Jeg viste ingen verdens ting om det så vi ble sammen og var sammen i litt over et år, samtidig som han hadde denne andre jenta også. Han og jeg hadde et avstandsforhold og snakket om å flytte sammen, kjøpe vårt eget. Jeg ante fred og ingen fare... Men når han gang på gang sa han måtte jobbe så jeg ikke kunne komme på besøk eller han kunne komme til meg og han endte opp med å dra på fest eller byn begynte jeg å tvile. Og når han sa han hadde vært og sett på et hus og sa det var blitt solgt, som jeg klarte å finne ut at det ikke var kommet bud på og han hadde ikke en gang skrevet seg på interesselista så skjønte jeg at her er det noe mer. Hver gang vi var sammen tok han alltid tlf i andre rom og sa det var pga jobb. Siden han jobbet i et yrke med taushetsplikt trodde jeg på han. Fant ut senere at han pratet med den andre dama. Det værste for meg var egentlig at hele familien hans var med på dette her! Jeg spurte han ut flere ganger men han nektet for det. Til slutt bestemte jeg meg for at jeg ikke orket å være i et forhold hvor jeg ikke stolte på kjæresten min og slo opp. Etter en uke tok den andre jenta kontakt og sa at hun lurte på hvem kjæresten hennes hadde liggi med sommeren før. Det ble egentlig en ganske het krangel og det var sånn jeg fant ut at familien hans også viste om dette. De hadde jo dekt for han til hu andre at jeg ikke hadde vært der i jula osv. Jeg kutta han helt ut av livet mitt og hele familien hans. Skulle ønske jeg møtte han så jeg kunne fått kjefta på han, men har egentlig ikke sånn stort behov for det. Nå lever jeg med en fantastisk fyr og jeg frykter ikke at han skal være utro. Han viste meg kjapt at det var ekte kjærlighet og at han mente det når han ville kjøpe noe sammen med meg Hadde han likevel vært utro hadde jeg nok pakka tinga mine og flytta ut og sagt at huset skal selges eller så får han kjøpe meg ut. Jeg hadde også tatt med bikkja.. Utroskap er utilgivelig i mine øyne. Hadde heller ikke godtatt å blitt tilgitt om jeg hadde vært den som var utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #19 Del Skrevet 20. mars 2011 Min beste venninne har en forlover som akkurat har kommet frem at har vært utro, med eksen. Hvis det var forloveren hennes som var utro er det vel ikke noe som spiller noen rolle for henne. Men mener du kanskje at det var forloveden hennes, altså han hun skulle gifte seg med, som var utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammomille Skrevet 20. mars 2011 #20 Del Skrevet 20. mars 2011 Hvis det var forloveren hennes som var utro er det vel ikke noe som spiller noen rolle for henne. Men mener du kanskje at det var forloveden hennes, altså han hun skulle gifte seg med, som var utro? Hehe, ja, selvfølgelig forloveden! Gikk litt fort i svingene her. Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå