sinne Skrevet 20. mars 2011 #21 Skrevet 20. mars 2011 Man huker den bare ut med fingeren:) kanskje det er det som blir det nye da.. kan jo ikke satse på sikre perioder resten av livet heller ( selv om jeg har samboer ) :gjeiper:
Sheherasade Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #22 Skrevet 20. mars 2011 Men om det sitter så hardt må det jo gjøre rimelig vondt å ta det av? He-he, nei, absolutt ikke. Det sitter da ikke SÅ hardt. Det finnes en mellomting mellom å dette av i dusjen og sitte dønn fast på huden.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #23 Skrevet 20. mars 2011 du fester den ikke med superlim altså
Sheherasade Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #24 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Jeg har rett og slett ikke lyst til å gå rundt med et plaster på kroppen. Ikke ser det særlig lekkert ut heller mot slutten av uken etter flere klesskift og dusjer. Ok. Så det blir en vurdering hva man synes er best - å ha et synlig plaster på kroppen et eller annet sted eller ta en pille til samme tid hver dag. Eller kanskje begynne med p-ring, rett og slett. Endret 20. mars 2011 av Sheherasade
Sheherasade Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #25 Skrevet 20. mars 2011 du fester den ikke med superlim altså Nei, selv om det kanskje kunne forklart hvorfor så få bruker det. Fordi man blir skinnflådd hver gang man river det av.
Gjest Iah Skrevet 20. mars 2011 #27 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har brukt p-ring, og syntes det var genialt. Dessverre fikk jeg soppinfeksjon på soppinfeksjon av den, og da nytter det jo ikke.
Gjest Fikira Skrevet 20. mars 2011 #28 Skrevet 20. mars 2011 Fikk også sopp av p-ring. P-piller husker jeg ikke og jeg blir....hormonell av det, humør og kviser. Prøvde mini piller og vanlige. P-plasteret er ikke så veldig pent, men humøret blir ikke påvirket, huden holder seg fin og det byttes bare en gang i uka. Så holder meg til det. Sprøyte og brikken er ikke aktuelt for meg. Ikke verdt det =D
sinne Skrevet 20. mars 2011 #29 Skrevet 20. mars 2011 Fikk også sopp av p-ring. P-piller husker jeg ikke og jeg blir....hormonell av det, humør og kviser. Prøvde mini piller og vanlige. P-plasteret er ikke så veldig pent, men humøret blir ikke påvirket, huden holder seg fin og det byttes bare en gang i uka. Så holder meg til det. Sprøyte og brikken er ikke aktuelt for meg. Ikke verdt det =D merker du noe nedsatt sexlyst pga plasteret?
Sheherasade Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #30 Skrevet 20. mars 2011 Fikk også sopp av p-ring. P-piller husker jeg ikke og jeg blir....hormonell av det, humør og kviser. Prøvde mini piller og vanlige. P-plasteret er ikke så veldig pent, men humøret blir ikke påvirket, huden holder seg fin og det byttes bare en gang i uka. Så holder meg til det. Sprøyte og brikken er ikke aktuelt for meg. Ikke verdt det =D Brikken???
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #31 Skrevet 20. mars 2011 hun mener sikkert en sånn dims som opereres inn under huden og varer i 3-5 år
Gjest Fikira Skrevet 20. mars 2011 #32 Skrevet 20. mars 2011 merker du noe nedsatt sexlyst pga plasteret? Ikke i det hele tatt.
Gjest Fikira Skrevet 20. mars 2011 #33 Skrevet 20. mars 2011 Brikken??? P-implantat. Opereres inn i armen og sitter opptil 5 år, så skjæres den ut igjen *grøss*
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #34 Skrevet 20. mars 2011 p-plaster har jeg faktisk ikke prøvd, men regner med jeg ikke tåler det eller.. tåler ingen av disse hormon greiene!! det er sååå frustrerende! p-piller - sykt ustabilt humør + opp i vekt p-sprøyte - åjada - la på meg rundt 15 kg!!! vann i kroppen sa du? p-ring - 100 000 000 runder med sopp!!! HÅPLØST!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #35 Skrevet 21. mars 2011 spiral! er det ingen som har det da?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2011 #36 Skrevet 23. mars 2011 Angående pris kan man jo kjøpe de minste pakkene hver gang så det ikke blir så dyrt, og jeg brukte det også som fattig student. Som sagt... jeg synes bare det er rart at så få bruker p-plaster. Når jeg var student så hadde jeg maks 650 kr til mat og andre ting i mnden (3300,- i stipend, 2300,- i husleie, og 350,- i busskort), så da var det helt uaktuelt å bruke plaster, når jeg fikk p-piller gratis Utrolig mange vil uansett om de har råd eller ikke, tenke litt på pris. P-piller er også gjerne "det første man tenker på" ang prevensjon. Opplevde aldri at legen i det hele tatt nevnte p-plaster når jeg skulle ha hormonprevensjon - det ble liksom automatisk p-piller han ville skrive resept på. Har tenkt å begynne på p-plaster selv, og jeg gleder meg til å slippe å måtte huske de hersens pillene hver dag! Får passe på å sette på plasteret på samme dag jeg bytter ut linsene mine, så blir det lett å huske
LukaFrost Skrevet 23. mars 2011 #37 Skrevet 23. mars 2011 Jeg synes p-piller er enkelt og greit. Har alltid vært fornøyd med p-piller og har ikke noe problem med å huske å ta den til rett tid.
sinne Skrevet 23. mars 2011 #38 Skrevet 23. mars 2011 hva ligger p plastrene på i pris? siden mange nevner pris...
xiliita Skrevet 28. april 2011 #39 Skrevet 28. april 2011 hva ligger p plastrene på i pris? siden mange nevner pris... Plasteret Evra koster 275 kroner for tre måneders bruk. Dette er 25 kroner mer enn hva jeg betalte for p-pillene jeg brukte før, så syns ikke det er kjempedyrt. Er det forresten noen som har erfaring med at plasteret løsner i kantene? Jeg var litt dum og plasserte det på en plass hvor en søm går på klærne, så det "krøllet" seg litt på en måte. Er usikker på hvor mye som skal til for at det må byttes før selve plasterskiftedagen. Noen som vet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå