Gå til innhold

Mindre sex etter at man får barn?

per78

Anbefalte innlegg

Hvordan er sexlysten til kvinner etter at de har født? Samme, eller forandrer kvinner seg?

Hva med menns sexlyst etter at det er kommet en ny verdensborger i heimen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel an på kvinnen, for meg var det uforandret, og jeg har heller ikke merket noe på mannen...

Men blir spennende å se etter nr to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si noe generelt her. Noen får økt, andre mindre og noen er seg selv lik.

For min/vår del er det blitt betraktelig mindre. Travle dager og mangel på søvn har mye å si. Men barnet i seg selv er jo ikke noen hindring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kan være interessant å høre om fra flere hold..

Har ikke barn selv, men kan tenke meg at det kommer an på en rekke forhold.. hjelper mannen til med ting, blir kvinnen utslitt, keisersnitt/vanlig fødsel, kolikk baby? osv... hadde vært spennende å høre fra folk med erfaring fra området :)

:natti: vs :sengekos: ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vårt tilfelle dabbet det veldig av de første slitsomme månedene.

Men nå som babyen har begynt å sove lenger om natten har det blitt både oftere og bedre enn før. :)

Han er veldig flink med både babyen og husarbeid.

Dette får meg til å føle at vi er to om alt, og det har ført oss nærmere hverandre. :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fire barn. Lysten har stort sett vært den samme over hele linja, men kroppen spiller ikke alltid på lag med hodet i den sammenhengen.

Jeg tror kvinner som i utgangspunktet "liker" seg selv har lettere for det, enn de som ikke greier å takle overgangen til samme kropp, men alikevel ikke den samme..

Med barn som hyler hele natta, skal ligge i mor og fars seng, og mye uro så sier det seg selv at man går på sparebluss. Og at det er vanskelig å finne anledninger!

Tolmodighet er vel et stikkord. Og at man er fornøyd med lite; en kjappis om muligheten byr seg.

Viktig med forståelse for at partneren din ikke er på samme sted som deg.

Og at menn like gjerne kan gå i slumremodus selv om de ikke har den fysiske jobben med å gå gravid, føde eller amme.

Å kunne snakke om det. Å ikke sutre, klage og anklage. Være villig til å stille opp litt selv om samleie ikke er aktuelt. (Begge parter)

Ikke glemme å gi en klem selv om man føler at ungen er en ekstra utvekst kroppen har fått de siste mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er sexlysten til kvinner etter at de har født? Samme, eller forandrer kvinner seg?

Hva med menns sexlyst etter at det er kommet en ny verdensborger i heimen..?

Da er jo jobben gjort, så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den på topp, babyen sover mye, men det er desverre uaktuelt i og med at eg er helt ødelagt :( savner det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...