Gå til innhold

Kvifor vil folk ha personar dei ikkje kan få?


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Enig. Det er temmelig avskrekkende når folk faller for hardt for fort.

Men det helt motsatte, at de aldri faller, er vel heller ikke akkurat noe å rope hurra for.

Jeg synes det er litt mer spenning når man ikke vet hva han føler da, i den fasen hvor man f eks bare har omgåttes helt platonisk og kjent at man begynner å bli litt interessert og egentlig ikke fått noen tegn fra den andre på at han er det. Da er det litt spenning i det å legge seg ut på "jakten", i motsetning til når det er en som har lagt seg etter deg for lenge siden.

Men den spenningen er ikke et must, og det er ikke det at han ikke har vist interesse som er grunnen til at jeg blir interessert. Det gir bare et lite ekstra kick. Ikke pga konkurranseinstinkt, men fordi det faktisk er litt kjedelig når man er så bortskjemt at sjekking alltid er totalt blottet for utfordringer. Gi meg svette håndflater, usikkerhet og en mage som slår saltomortale når jeg prøver meg på noen!

Akkurat! Jeg vil rekke å kjenne at jeg har lyst til å være i hans nærvær, før han har falt. Da føler jeg meg som en dårlig person som ikke kan gi ham et klart svar, om jeg liker ham eller ikke, rett og slett fordi jeg ikke har fått muligheten til å oppdage det selv enda.

Så ender jeg opp med å lure på om jeg skal gi ham en sjanse fordi han jo liker meg, og kanskje han er en hyggelig fyr, men i og med at han allerede har proklamert at han liker meg, blir terskelen for å gå ut med ham desto høyere, fordi jeg allerede vet hva han har i sikte, og siden han vet at jeg vet det, føler jeg at en date blir det samme som å gjengjelde hans kjærlighetserklæring.

Jeg trenger mer tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...