Gå til innhold

Hun synes det er for tidlig å møtes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skilte lag i midten av desember 2010 etter 2 mnd med av og på. Hun mener det er for tidlig å møtes(som venner) og forteller at slik hun ser det nå kommer vi til å møtes som venner hvis vi en gang skal treffes igjen.

Hvorfor er det da for tidlig for henne å møtes?

Vi skiltes fordi hun hadde behov for å være alene, og ikke ønsket være i noe forhold(hun har alltid vært i et forhold). Så vi skiltes vel egentlig begge med føleser for hverandre.

Hun klarer ikke sette ord på hvorfor det er for tidlig, men det er en følelse hun har. Men hun savner likevel å finne på ting med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

virker litt som om hun er redd for at hun eventuelt skal få følelser for deg igjen dersom dere møtes nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende hun er redd hun selv vil ha følelser for deg, eller det kan hende hun er redd du skal ha følelser for henne som hun ikke ønsker. Særlig hvis du maser/presser på. Jeg tror jeg ville følt det kunstig å skulle avtale møte med deg så kort tid etter bruddet, selv om dere bare skal være venner. Det ville for meg vært for kort tid etter bruddet og jeg ville følt at situasjonen ble klein. Jeg ville nok tenkt at jeg heller ønsket at vi skulle være litt avstandsvenner, sånn at det er greit å ha en viss kontakt og at vi ikke hadde løpt hver vår vei om vi tilfeldigvis møttes, men at jeg ikke ville avtalt å møte deg for å tilbringe tid sammen. Men det er meg det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

syns det er fornuftig av henne å vente. å møtes for tidlig etter et brudd og tro man skal greie å være venner er det svært få som klarer. følelsene må som regel bort for at man skal kunne ha et normalt vennskap.

ettersom du skriver her så tror jeg ikke du er følelsesmessig ferdig med henne enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...