Gå til innhold

Tør vi prøve på nytt?

Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Snakket med eksen i 5 timer i natt, han kom på besøk. Han savner meg, men vet ikke om han tør bli sammen med meg igjen. Han vet ikke om vi kan få det bra. Vi har barn sammen, vært sammen i 14 år, han flyttet ut i fjor vår. Vi har vært en del sammen etter bruddet, for følelsene er der, men han er redd. Jeg er også redd, hvordan vite om man elsker den personen? Jeg blir lett sjalu, så tenker at da liker jeg han godt. Vi er litt forskjellige på noen plan, han ønsker mye sex, jeg synes det er nok med 1 gang i uken. Jeg elsker familietradisjoner, mens han ikke er så glad i det. Begge liker reise, være med ungene, bade i svømmehall, gå turer i fjellet osv. Det er ikke så lett i hverdagen med aktive barn, begge jobber fullt, huset skal holdes greit og middag skal lages. Når han er på jobbreiser så savner han meg mye, men så kommer han hjem, ser meg og er med meg, så savner han meg ikke så mye likevel. Hvordan tolke det da? Og hvorfor savner han meg når han er borte? Hvorfor må den fine kjærligheten være så komplisert? Jeg skulle så gjerne ønske vi fikk det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrsTux

Jeg ville vært skeptisk til å prøve på nytt, så lenge alt er så usikkert mellom dere. Det var sikkert vondt for ungene da dere flyttet fra hverandre, og blir nok ikke lettere om det skjer en gang til.

Tenk nøye gjennom hvorfor det tok slutt mellom dere. Er dette noe dere har endret på/kan endre? Hvis ikke, hvordan skal forholdet kunne fungere bedre denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dratt på samlivskurs ol. Kanskje det kan hjelpe dere til å finne ut av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...