Gjest Jente18 Skrevet 20. mars 2011 #1 Del Skrevet 20. mars 2011 heihei jeg er en jente på 18 år som har vært sammen med en gutt i 10 måneder og alt har bare vært kjempe bra ! mi har jo funnet på masse koslig og kyssa og hatt ja, masse sex, men her om dagen så har jeg plutselig mista helt følelsene for han :/ jeg skjønner ikke hvordan det kan ha seg ! jeg elsker jo gutten ! de er likosm ikke noe kjærlighet og når jeg sov hos han så føltes det helt feil ! jeg har grene og grene fordi jeg vill ha tilbake de følelsene for han ! han er en nydelig og verdens skjønneste gutt, hadde jo lyst til å flytte ut på leilighet med han tillåmed, mi har en liten pause sånn at jeg kan finne ut av hva jeg vill, men han kommer etterpå da, og da skal mi finne på noe bare mi to, håper svar fortest mulig! skjønner ikke hvordan følelser plutselig kan forsvinne i løpet av nattan :/ har dere noe forslag til hva jeg kan gjøre `? hilsen fortvilet jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erfaren Skrevet 20. mars 2011 #2 Del Skrevet 20. mars 2011 Slå opp. Dette er helt normalt. Du finner en ny og bedre innen kort tid jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 20. mars 2011 #3 Del Skrevet 20. mars 2011 Kanskje han ikke er den rette? Du er jo ung, og det finnes flere fisk i havet. Ikke vær sammen med han bare fordi du må, gjør dere begge en tjeneste og gjør det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå