Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #41 Del Skrevet 20. mars 2011 Litt vel kryptisk for meg dette. Journalistisk huskeregel TS: hvem, hva, hvor, når og hvorfor. hvem: TS hva: har blitt krenket hvor: på kurset når: da han deltok der hvorfor: det skjønte han ikke.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #42 Del Skrevet 20. mars 2011 Spiser du når du føler deg lettet? Pass på vekta da. Kan fort bli overvekt av å trøstespise/ løse vanskelige følelser med mat. Spiser ikke popkorn, det var bare en passende avslutning synes jeg. Popcorn, småkult med popcorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #43 Del Skrevet 20. mars 2011 Spiser ikke popkorn, det var bare en passende avslutning synes jeg. Popcorn, småkult med popcorn. Oki Bare se for deg at den stakkar mannen trenger hjelp og se mot nye horisonter. Ikke noe å bry seg om. Du trenger jo ikke å ha noe mer med han å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 20. mars 2011 #44 Del Skrevet 20. mars 2011 Du og du, pussigste tråden på lenge! TS, et velment råd - skriv først om det bare er noe du må få ut, om du trenger råd eller hva som rett og slett er meningen med tråden. Mange som poster historier, men når de blir så lange blir det kul umulig å tenke seg til meningen.. mister liksom grepet et eller annet sted. Hørtes forsåvidt ut som en gærning, finnes mange der ute som må gå løs på andre for å løfte seg selv opp dessverre. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline411 Skrevet 20. mars 2011 #45 Del Skrevet 20. mars 2011 hvem: TS hva: har blitt krenket hvor: på kurset når: da han deltok der hvorfor: det skjønte han ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 20. mars 2011 #46 Del Skrevet 20. mars 2011 Tror TS er denne kurslederen, jeg. Jeg ble iallefall paff i hodet. Selv om jeg da altså ikke er en ung mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. mars 2011 #47 Del Skrevet 20. mars 2011 Du og du, pussigste tråden på lenge! TS, et velment råd - skriv først om det bare er noe du må få ut, om du trenger råd eller hva som rett og slett er meningen med tråden. Mange som poster historier, men når de blir så lange blir det kul umulig å tenke seg til meningen.. mister liksom grepet et eller annet sted. Hørtes forsåvidt ut som en gærning, finnes mange der ute som må gå løs på andre for å løfte seg selv opp dessverre. :/ Jeg tror det ts skriver høres veldig forståelig ut oppi hodet hans og hadde vært mer forståelig om han sa det istedet for å skrive det. Ser ut for at det ble vanskelig å forklare situasjonen skriftlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #48 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg er TS. TS var ikke kursleder. Det er mentalt slitsomt å komme i kontakt med slike folk. Han trigga helt klart forsvarsmekanismen til flere av kursdeltakerne. På en måte en stay away person. Men samtidig ble jeg overraska, på en måte at han var syk, eller han han var langt over den vanlige grensa. Han var veldig god språklig også, og det at han brukte det han sa på slike jævlige måter, gjorde det til at det var mest fristende å skyve tankene rundt det unna seg, men å samtidig være på vakt for krenking, eller personlige angrep. I starten skrev jeg trollkar, og jeg synes det passer bra til han, eller psykisk problem og vridde tanker. Det var ikke den mest maskuline karen, men helt klart brukbar størrelse, og masse energi, hjelp liksom. Samtidig var han feig, da han brukte et kurs som personlig arena for å drive gjøen med andre. Hadde han tatt seg noen byturer, og svimsa rundt, det hadde vel vært greit liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #49 Del Skrevet 20. mars 2011 Popcorn, nye horisonter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. mars 2011 #50 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg er TS. TS var ikke kursleder. Det er mentalt slitsomt å komme i kontakt med slike folk. Han trigga helt klart forsvarsmekanismen til flere av kursdeltakerne. På en måte en stay away person. Men samtidig ble jeg overraska, på en måte at han var syk, eller han han var langt over den vanlige grensa. Han var veldig god språklig også, og det at han brukte det han sa på slike jævlige måter, gjorde det til at det var mest fristende å skyve tankene rundt det unna seg, men å samtidig være på vakt for krenking, eller personlige angrep. I starten skrev jeg trollkar, og jeg synes det passer bra til han, eller psykisk problem og vridde tanker. Det var ikke den mest maskuline karen, men helt klart brukbar størrelse, og masse energi, hjelp liksom. Samtidig var han feig, da han brukte et kurs som personlig arena for å drive gjøen med andre. Hadde han tatt seg noen byturer, og svimsa rundt, det hadde vel vært greit liksom. Ok så han mobbet kursdeltakerne og forsøkte å bryte de ned for å opphøye seg selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #51 Del Skrevet 20. mars 2011 Ok så han mobbet kursdeltakerne og forsøkte å bryte de ned for å opphøye seg selv? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. mars 2011 #52 Del Skrevet 20. mars 2011 Ja Ahhh. ok nå skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 20. mars 2011 #53 Del Skrevet 20. mars 2011 Ja Og det Betty brukte én linje på å si, brukte du 2000 ord på... Du snakker... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #54 Del Skrevet 20. mars 2011 Det er vel mer uvanlig at godt voksne personer mobber andre. Mobbing er vel mer noe som hører hjemme på barneskolen. Han var også drøy, med tanke på at han var eldre enn de andre, men han var også helt idiotisk, hahahaha. Han klarte ikke å skjule det ovenfor kollegaene. Faen så drøyt asså! Mobbing eller krenking, han hadde personlighetsforstyrrelse og psykiske vanskeligheter. Slitsomt å ha noen å være på vakt ovenfor, med det at han trigga en forsvarsmekanisme, han var på en måte til stede endel, men det er jo heldigvis over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. mars 2011 #55 Del Skrevet 20. mars 2011 Det er vel mer uvanlig at godt voksne personer mobber andre. Tror ikke det er uvanlig i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral Skrevet 20. mars 2011 #56 Del Skrevet 20. mars 2011 Da gjenstår det bare å spørre hva vi kan hjelpe deg med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #57 Del Skrevet 20. mars 2011 Da gjenstår det bare å spørre hva vi kan hjelpe deg med Jeg måtte gnåle endel til foreldrene mine om det, og skjønte ikke bæra av oppførselen, men de klarte også å avfeie det. Har kommet frem til at det er best å late som ingenting om det i det samme miljøet. Det blir for tett og forstyrrende. Har tenkt endel på arbeidsmiljøloven, og hvordan jeg kunne ha sagt ifra? Men jeg ville helst ikke ha noe med det å gjøre. Det var heller ikke tid til å dra igang noe klage av en eller annen sort. Han kurslederen ble jo fjerna etter en stund med gjentakelser. Kult å chatte da, det kan løsne endel i hodet. Likevel, kjipt å oppleve at enkelte finner seg til rette på måter som kan være en mulighet for å utfolde seg selv på bekostning av andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 21. mars 2011 #58 Del Skrevet 21. mars 2011 Jubler.. da forstod jeg også! Har vært borti noen slike selv, er et skikkelig mas men er nå bare å vise med sitt eget kroppsspråk hva en synes! Er ikke stort annet å gjøre egentlig, klart prøver de seg er det bare å sette hardt mot hardt og jekke dem ned.. men jeg er heldigvis kommet så langt i livet nå at jeg bare kan vende ryggen til og ignorere slike mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #59 Del Skrevet 26. mars 2011 Tror ikke det er uvanlig i det hele tatt Er det vanlig at voksne anmelder hverandre for mobbing da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 26. mars 2011 #60 Del Skrevet 26. mars 2011 Wow... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå