Gjest glamourgirl Skrevet 30. oktober 2003 #1 Del Skrevet 30. oktober 2003 :o Er det slutt mellom oss??? Jeg registrerer at du har drevet og skrevet lange dikt, DIKT, til Dragen og Chimp???? Jeg er ytterst sjalu nå, og sjalu-glammiser koker kaninen din og det som verre er Sugen-på-oppmerksomhet-Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 30. oktober 2003 #2 Del Skrevet 30. oktober 2003 hihi -*erte* han har skrevet dikt til meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #3 Del Skrevet 30. oktober 2003 :o Er det slutt mellom oss??? Jeg registrerer at du har drevet og skrevet lange dikt' date= DIKT, til Dragen og Chimp???? Jeg er ytterst sjalu nå, og sjalu-glammiser koker kaninen din og det som verre er Sugen-på-oppmerksomhet-Glammy jeg trodde du var med løwen jeg nå.. så jeg har søkt trøst hos andre den siste tiden.. men klart du også skal få dikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #4 Del Skrevet 30. oktober 2003 dikt til glæmmy da jeg så deg første gang på coma ja da falt jeg nesten i koma du satt der med dine lyse fine lokker... og jeg tenkte:henne vil jeg gjerne se uten sokker å finne deg var ganske lett du var jo den fineste dama i lokalet rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. oktober 2003 #5 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har aldri fått noe dikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. oktober 2003 #6 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har fått mange dikt, men ikke fra Lurven Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #7 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har fått mange dikt, men ikke fra Lurven Lillianmen spørsmålet er: vil du virkelig ha dikt fra lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #8 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har aldri fått noe dikt jeg må spørre glamourgirl om lov før jeg kan gi dikt til flere jenter nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. oktober 2003 #9 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg må spørre glamourgirl om lov før jeg kan gi dikt til flere jenter nå ja, det er vel bare rett og rimelig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. oktober 2003 #10 Del Skrevet 30. oktober 2003 men spørsmålet er: vil du virkelig ha dikt fra lurven Du lovte jo en gang å skrive et dikt om hvor vulgær jeg er Men du er kanskje redd det blir for grovt? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #11 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du lovte jo en gang å skrive et dikt om hvor vulgær jeg er Men du er kanskje redd det blir for grovt? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. oktober 2003 #12 Del Skrevet 30. oktober 2003 quote="Embla s"]jeg må spørre glamourgirl om lov før jeg kan gi dikt til flere jenter nå ja' date=' det er vel bare rett og rimelig det [/quote'] jeg vil jo ikke ha juling... hvis du lover å beskytte meg kan du få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #13 Del Skrevet 31. oktober 2003 Lurven, der er vi tilbake i gamle takter tenker jeg Takk for vakre dikt, jeg er rørt dypt inni sjela! Men selvfølgelig kan du skrive dikt til andre damer og, Embla for eksempel!!! Jeg blir da ikke sjalu Og når det gjelder Løwen, så er vi (krmt) bare gode venner og alvorlig talt, en dame med respekt for seg selv bør ha minst en Løwe og en Lurv. Sånn er det bare! :kysse: Glammy smasker litt på Lurvis :kysse: Min Lurv min tøffe jeg liker det røffe som deg og meg i sammen Det er rammen rundt forholdet vårt som tidvis er litt sårt men når jeg tenker på deg da kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #14 Del Skrevet 31. oktober 2003 Du asså Tvinner gutta rundt lillefinger'n.... Hva skal man tro??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. oktober 2003 #15 Del Skrevet 31. oktober 2003 Lurven' date=' der er vi tilbake i gamle takter tenker jeg Takk for vakre dikt, jeg er rørt dypt inni sjela! Men selvfølgelig kan du skrive dikt til andre damer og, Embla for eksempel!!! Jeg blir da ikke sjalu Og når det gjelder Løwen, så er vi (krmt) [b']bare gode venner og alvorlig talt, en dame med respekt for seg selv bør ha minst en Løwe og en Lurv. Sånn er det bare! :kysse: Glammy smasker litt på Lurvis :kysse: Min Lurv min tøffe jeg liker det røffe som deg og meg i sammen Det er rammen rundt forholdet vårt som tidvis er litt sårt men når jeg tenker på deg da kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #16 Del Skrevet 31. oktober 2003 :D Who would have thought that woman to have so much poetry in her (Suz, tvinner ingen, ingen sier jeg... bare hm, småflørter bittebittebittelittelittegranne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. oktober 2003 #17 Del Skrevet 31. oktober 2003 you need someting else than poetry in (side) you så det såh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #18 Del Skrevet 31. oktober 2003 Any suggestions, my prescious Gollum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. oktober 2003 #19 Del Skrevet 31. oktober 2003 i have got 30 centimetres of poetry in my pants YEAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #20 Del Skrevet 31. oktober 2003 [quote name="glamourgirl (Suz' date=' tvinner ingen, ingen sier jeg... bare hm, småflørter bittebittebittelittelittegranne ) Yeah right.... Un-fuckingbelievable.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå