Gå til innhold

hender det at

Fremhevede innlegg

Skrevet

Seriøst?

Ja. Heldigvis... jeg vil ikke være full av kliss, så det er bare greit det ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Det virker, for meg, som et ekstremt fattig sexliv. Når han er nødt til å vente med orgasmen fram til at han kommer seg på toalettet...

Jeg vil være der med henne, nyte orgasmen fullt ut i samvær med Madammen, ikke løpe på do og fokusere på å sikte spruten et "praktisk" sted. Da får man jo ikke nytt orgasmen heller, da den varer mye lengre enn selve utløsningen...

Skrevet

Jeg elsker når han spruter på magen min, det er opphissende å se på!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Han pleier å trekke seg ut, for så å tusle på badet å sprute. Funker veldig greit det. Ikke noe søl :D

Nå ble jeg bare trist!

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Her sprutes det alltid inni et hull eller så lages det glasur over ansiktet mitt. :)

Hen tenner ikke så veldig på å sprute andre plasser. Og det gjør ikke jeg heller :)

Skrevet

Vel... ingen av oss er noe glad i søl i senga, så for OSS funker det helt utmerket!

Skrevet (endret)

Han pleier å trekke seg ut, for så å tusle på badet å sprute. Funker veldig greit det. Ikke noe søl :D

Da venter vel du med din orgasme til det blir din tur på do, da?

Det går an å ha en tørkerull tilgjengelig på nattbordet eller noe sånt. Det blir like lite søl da.

Endret av K.A.
Gjest Katten.
Skrevet

Vi pleier å ha håndduker tilgjengelig - litt bedre enn papir, etter min mening. :)

Skrevet

Vi pleier å ha håndduker tilgjengelig - litt bedre enn papir, etter min mening. :)

Papir skyller man bare ned. Mindre klesvask :)

Gjest Katten.
Skrevet

Papir løser seg opp, er mer ubehagelig + man må kaste det med en gang! :D

Gjest Gjest
Skrevet

Oh, no.. Stakar.

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg bare trist!

Huff,ja. Han høres doggy-whipped ut... Blir jo ikke no godt på den måten der.:tristbla:

Hvorfor har de samleie, liksom...

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Vel... ingen av oss er noe glad i søl i senga, så for OSS funker det helt utmerket!

For deg funker det helt greit. For han, derimot...

Snart laver han en frustrert tråd på KG der han spør om andre opplever at må avbryte sex alltid fordi de ikke får lov å ha orgasme andre steder enn mutters aleine på do...

Eventuellt en tråd om bruddet med hun dama som ikke lot han få nyte sex noen sinne.

Håper for han sin skyld at det er bedre tider ivente..Han kan jo ikke ha det sånn.

Kanskje han står bak tråden om sex-nekt og "fittemakt"? :klo:

Skrevet

Papir løser seg opp, er mer ubehagelig + man må kaste det med en gang! :D

Spørs på papiret, spørs på papiret (og håndduken), og nei, det må man ikke :)

Ei jente jeg var sammen med var knallgod på å suge, men hun svelgte aldri. Istedet spyttet hun det ut i en remse dopapir. Dette bare slengte hun fra seg på gulvet, og der ble det liggende til morningen. Vi var begge studenter, da, bare så det er sagt :P

Gjest Katten.
Skrevet

Hehe, jeg gir meg - du får nyte papiret ditt, og jeg håndduken min :D

Skrevet

Spørs på papiret, spørs på papiret (og håndduken), og nei, det må man ikke :)

Ei jente jeg var sammen med var knallgod på å suge, men hun svelgte aldri. Istedet spyttet hun det ut i en remse dopapir. Dette bare slengte hun fra seg på gulvet, og der ble det liggende til morningen. Vi var begge studenter, da, bare så det er sagt :P

Signerer. Bruker man resirkulert grått papir vil det bli en cellulose-klump.Bruker man bra papir, går det bra.

Min dame liker å bruke sånne vaskeservietter som man vasker små babyer med til bleieskift. I pakke som klistres igjen (ligger under segnga.)

Men ofte vil hun ha meg inni, siden hun sier hun liker å kjenne hvordan jeg kjennes ut (pumper) når jeg kommer.

Så det varierer.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

:fnise::fnise: Du er nå artig det skal du ha.. Toker dette som useriøst :fnise:

Skrevet

For deg funker det helt greit. For han, derimot...

Snart laver han en frustrert tråd på KG der han spør om andre opplever at må avbryte sex alltid fordi de ikke får lov å ha orgasme andre steder enn mutters aleine på do...

Eventuellt en tråd om bruddet med hun dama som ikke lot han få nyte sex noen sinne.

Håper for han sin skyld at det er bedre tider ivente..Han kan jo ikke ha det sånn.

Kanskje han står bak tråden om sex-nekt og "fittemakt"? :klo:

ehhhh?

Nå har det seg slik at det var HANS valg :) Jeg skjønte ingenting første gangen jeg gjorde det. Og det er ikke ALLTID han gjør det. Men stort sett. Han liker det best sånn, og jeg synes også det er veldig greit. Hva med å bare godta at folk foretrekker forskjellige ting?

Skrevet

Bare til informasjon: Han kom inni meg i dag! ;)

Gjest LOGAN
Skrevet

Her sprutes det alltid inni et hull eller så lages det glasur over ansiktet mitt. :)

Hen tenner ikke så veldig på å sprute andre plasser. Og det gjør ikke jeg heller :)

JA! Samme her.. evt. puppeglasur, rumpeglasur.. det meste egentlig!

Blir det MEGET ukontrollert innimellom bryter vi ut i latterkrampe begge to :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...