Gå til innhold

hender det at

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

han du har sex med, like før han skal ejakulere, trekker penisen sin ut av vagina og spruter på rumpen din?? hva foretrekker du?? at han spruter inni deg eller at han spruter på magen, puppene eller stumpen din??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke å få sæd på meg, så jeg foretrekker at han kommer inni meg, så slipper vi søl over alt.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg gjør det hele tiden med Madammen. Helst en gang inni, en gang på henne og en gang delvis i munnen.

Digg for begge parter.

Nå er det med dette, som med de fleste andre seksualitetsspørsmål: det kommer an på personlige preferanser. Noen liker det, andre liker det ikke. Bare spør partneren din om h*n liker det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å få sæd på meg, så jeg foretrekker at han kommer inni meg, så slipper vi søl over alt.

Blir det ikke søl når han kommer inni deg? Det renner jo ut, gjør det ikke? Bare lurer :sjenert:

• Liker 1
Gjest Lacus
Skrevet

Jeg elsker at partneren kommer inni meg. Liker å kjenne "sølet" mellom beina. Men det er digg å få spruten andre plasser også :)

• Liker 1
Skrevet

Vi pleier på en eller annen måte å bli enige om hvor spruten skal før han kommer. Enten litt sånn på forhånd, eller som småprat underveis. Hvor jeg vil han skal sprute varierer veldig, mens han stort sett ikke bryr seg, så da er det jeg som får bestemme. :D

Liker å få sæden overalt, jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han spruter stort sett alltid på utsiden av meg :fnise: siden jeg klør av sæd i musa.

Skrevet

Blir det ikke søl når han kommer inni deg? Det renner jo ut, gjør det ikke? Bare lurer :sjenert:

Jo, men det er jo litt mer "kontrollert" :) Har gjerne noen klart til å 'tørke' det vekk med når det kommer, eller trasker ut på doen :)

• Liker 2
Skrevet

Jo, men det er jo litt mer "kontrollert" :) Har gjerne noen klart til å 'tørke' det vekk med når det kommer, eller trasker ut på doen :)

Vil da påstå rengjøringen er mye enklere når det er utenpå enn inni. Slipper å vente på at noe skal renne ut, og man ser når det er borte.

Gjest holaj
Skrevet

Jeg liker alt sålenge det ikke er i ansikt eller munn.

Jeg vil også gjerne se på, synes det er veldig opphissende.

Men det har ikke alltid vært slikt, var en lengre periode jeg ikke hadde helt sansen for det - som jeg faktisk fikk avsmak av det, men jeg tror det hadde en klar sammenheng med at jeg ikke var helt tent, ei heller fikk orgasme før det skjedde - og dette var gjenganger over en liten stund, så jeg oppfordret ikke til det.

Nå er jeg helt med uansett, har blitt litt frekkere med årene ;)

Men som sagt, må være tent - og hadde nok blitt rimelig forbanna om en mann bare hadde kjørt sitt løp uten å ta godt hensyn til meg og så avsluttet med å sprute utover hele meg.

Kan fort bli på grensen til degraderende, selv om det ikke var intensjonen fra noen side.

• Liker 1
Skrevet

Vil da påstå rengjøringen er mye enklere når det er utenpå enn inni. Slipper å vente på at noe skal renne ut, og man ser når det er borte.

Og så? Det var ikke det det handlet om? Det handler om at jeg heller ville ha det inni meg, enn andre steder på kroppen, da jeg ikke liker det.

• Liker 1
Skrevet

Og så? Det var ikke det det handlet om? Det handler om at jeg heller ville ha det inni meg, enn andre steder på kroppen, da jeg ikke liker det.

Det jeg kommenterte var det at du sa det var mer "kontrollert". Jeg sa overhodet ingenting om hva du liker eller ikke liker, det er jo din sak.

Skrevet

Det jeg kommenterte var det at du sa det var mer "kontrollert". Jeg sa overhodet ingenting om hva du liker eller ikke liker, det er jo din sak.

Det er jo mer kontrollert(mener jeg!). Når han kommer ute spruter det rundt, men når han kommer inni, kan det ikke komme så mange steder.

Skrevet

Om kvelden, eller når jeg vet at jeg kan dusje etterpå, elsker jeg at han kommer inn i meg. Om vi tar en kjapp en før vi skal noe, eller er et annet sted enn hjemme, ser jeg helst at han kommer på stumpen, så slipper jeg å føle meg grisete resten av dagen :)

Skrevet

Det er jo mer kontrollert(mener jeg!). Når han kommer ute spruter det rundt, men når han kommer inni, kan det ikke komme så mange steder.

Er vel bare jeg som er flinkere å sikte, da :fnise:

Gjest Katten.
Skrevet

Muuulig!

Jeg kommer all over the place! Noe vi egentlig liker ^^

Skrevet

Kanskje det.

Skrevet

Han pleier å trekke seg ut, for så å tusle på badet å sprute. Funker veldig greit det. Ikke noe søl :D

Gjest Katten.
Skrevet

Han pleier å trekke seg ut, for så å tusle på badet å sprute. Funker veldig greit det. Ikke noe søl :D

Seriøst?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...