Gå til innhold

Hvordan bli kvitt nabokatten?


Sunchild

Anbefalte innlegg

Kan du ikke ha en vaskebøtte full av vann på verandaen, og ligge på lur og få tak i katta, og stappe han neddi, så han blir klissvåt. Evnt. kaste hele bøtta med vann på han?

Har katt selv, og jeg sier til naboene at om han plager dem, så står de fritt til å gjøre nettopp dette. Katta kommer garanter ikke tilbake hvis du vanner han skikkelig 2-3 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Takk for svar, hvis det bare hadde vært at han markerte territorie hadde det vært levelig tror jeg, men han bæsjer overalt. Inkludert på kontorpulten vår. har nettopp vært og plukket opp kattedritt på verandaen nå, og endte med en ull bærepose.

Ukastrerte katter kan fint markere ved å bæsje overalt også. Spesielt hannkatter kan markere ved å bæsje på synlige steder uten å grave over etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukastrerte katter kan fint markere ved å bæsje overalt også. Spesielt hannkatter kan markere ved å bæsje på synlige steder uten å grave over etterpå.

Det klarer nabokatta fint å gjøre og den er kastrert.

Det med vannbøtta hørtes lurt ut. Det skal jeg jammen bruke når det igjen kommer en ny katt på ville veier.

Jeg tok nabokatta så hardt første gangen den snek seg inn at det gjorde den aldri mer igjen.

Når den gjør fra seg inne så hadde jeg tatt kattebæsjen i en gjennomsiktlig plastikkpose og levert den til naboen og tatt med katta deres i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...