Piggsvin Skrevet 19. mars 2011 #21 Del Skrevet 19. mars 2011 Om det hadde vært en av hans gode venner hadde det vært greit, men hadde nok reagert om han skulle gått og knadd på alle damene på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 19. mars 2011 #22 Del Skrevet 19. mars 2011 Med klærne på da.. Hvorfor skulle ikke det være greit? Jeg drev selv en del med massasje og healing. Min mann reagerer ikke i det hele tatt om jeg masserer en kompis, akkurat som at jeg aldri ville reagert om han gjorde det på ei venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #23 Del Skrevet 19. mars 2011 Hva om han bare tilbyr massasje da, sånn helt ut av det blå fordi han tirres av det (mistenker jeg)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. mars 2011 #24 Del Skrevet 19. mars 2011 At han gir skulder/ryggmassasje til venninner er ikke noe problem for meg. Om det er en massasje fordi hun har vondt i ryggen er det vel best om hun ikke har klær på overkroppen/ryggen og at han bruker olje o.l, om det er for å kose/stryke på ryggen ser jeg ikke helt nødvendigheten av å ta av klærne, men.. Det kan fort bli litt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. mars 2011 #25 Del Skrevet 20. mars 2011 Ja men det er for at han ikke masserer meg i det hele tatt. Hadde han massert meg, så hadde det ikke gjort meg noe om han gjorde det på venninnene mine heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 20. mars 2011 #26 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg er sykepleier og tar mye på folk. Både på jobb og privat. Jeg masserer, kjenner, trigger, knar osv osv. Det er dog sjelden jeg mottar massasje selv. Om min samboer skulle begynte å masserer venninner hadde jeg nok blitt en smule forbauset, han tar knapt nok på meg på den måten. Å da gjøre det på helt andre blir for meg merkelig. Allikevel kjenner jeg også at jeg på sett og vis vil forbholde meg "retten" til å ta på folk på denne ¨måten", så urettferdig som det kan høres ut.Kanskje fordi de gangene min samboer masserer meg så er det et helt klart mål (les: jobbe seg nærmere og nærmere stumpen\underlivet mitt), og lite terapautisk ( dog veldig hyggelig....). Når jeg tar på folk, klemmer og kjenner så er det helt andre mål enn seksuell aktivitet som står i sentrum; det er å finne ømme punkter, løse opp, slappe av; gi helsehjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 20. mars 2011 #27 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg har null problem med at kjæresten min masserer andre. I jobben min så masserer jeg rett som det er, (sykepleier) og jeg ser overhodet ikke det seksuelle i å bli massert på rygg/skuldre, eller å massere noen andre;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duplex Skrevet 20. mars 2011 #28 Del Skrevet 20. mars 2011 Kjæresten min er veldig flink til å massere, både mot vondter og for lyster, men hver til sin tid. Om noen andre har vondt ville jeg blitt veldig glad hvis at min kjære ville hjelpe dem, for det er det garantert at han kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amélie E. Skrevet 20. mars 2011 #29 Del Skrevet 20. mars 2011 Absolutt ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChrisMJ Skrevet 21. mars 2011 #30 Del Skrevet 21. mars 2011 Ja det er vel greit, så lenge du ikke er til stede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå