Gjest TS Skrevet 23. mars 2011 #41 Del Skrevet 23. mars 2011 Hva hvis han kontakter meg? Hva gjør jeg da? Har aldri blitt dumpet så kraftig før.. og aldri av en kollega..Imorgen treffer jeg ham garantert, jeg har blitt flyttet til min avdeling igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 23. mars 2011 #42 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg er redd du kanskje har sterker følelser for han, enn det han har for deg. Dessverre! Hadde du vært drømmejenta hans, ja da hadde han vist det i sine handlinger og det siste han hadde ønsket er å sende slike signaler som det han har sendt. Vet at det ikke er noen trøst i denne situasjon akkurat nå, men på sikt så kommer du over han, og når den dagen kommer er du glad for at det er mange andre spennende fisker i havet, skal også vedde på at du vil være glad for at du ender opp med en annen og er sjeleglad det som har hendt med han her og for at det aldri ble dere to. Bare gi deg tid, så forsvinner han ut av dine tanker og ditt hjerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresa Skrevet 23. mars 2011 #43 Del Skrevet 23. mars 2011 Signerer denne. Det mest effektive vil sikkert være rett og slett å flytte fokuset over på en ny mann. Det værste som kan skje er at type nr. 1 blir sjalu og ønsker deg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2011 #44 Del Skrevet 23. mars 2011 Med mindre du har en sikkerhet i en annen jobb, så er vel det vel litt risky å åpne seg følelsesmessig for en arbeidskollega. Selv om du elsker dette menneske, så er det ikke sikkert det er samme andre veien. Du har nok sett noe fint i han, som du beundrer. Bli bedre kjent med deg selv, så skal du se at du treffer på en hyggelig kar etterhvert, som faktisk ønsker å bli bedre kjent med deg. Ikke bruk flere kalorier på noe "fint" du har sett, men som ikke er på samme frekvens som deg selv. Først bli kjent med deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theresa Skrevet 23. mars 2011 #45 Del Skrevet 23. mars 2011 Hva hvis han kontakter meg? Hva gjør jeg da? Har aldri blitt dumpet så kraftig før.. og aldri av en kollega..Imorgen treffer jeg ham garantert, jeg har blitt flyttet til min avdeling igjen.. Blir spennende å høre fortsettelsen. Husk å være kostbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 27. mars 2011 #46 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har holdt meg kostbar siden dette skjedde. Har ikke sendt han en eneste sms,selv om han har sendt 3 stk! Møtte han på et utested igår, da kom han bort og spurte om jeg ikke har fått sms'ene hans. Da sa jeg bare jo, men at jeg ikke har noe å si til ham. Spurte også om han kunne ta med tingene mine på jobb imorgen! Stolt over meg selv må jeg si :gjeiper: Så hang han etter meg resten av kvelden og prøvde å sjarmere meg. Da jeg gikk hjem fikk jeg flere sms av ham, at han ville ha meg hos seg og at jeg var herlig. Da sa jeg at han hadde brukt opp sjansen jeg gav ham, og at det var for sent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 27. mars 2011 #47 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har holdt meg kostbar siden dette skjedde. Har ikke sendt han en eneste sms,selv om han har sendt 3 stk! Møtte han på et utested igår, da kom han bort og spurte om jeg ikke har fått sms'ene hans. Da sa jeg bare jo, men at jeg ikke har noe å si til ham. Spurte også om han kunne ta med tingene mine på jobb imorgen! Stolt over meg selv må jeg si :gjeiper: Så hang han etter meg resten av kvelden og prøvde å sjarmere meg. Da jeg gikk hjem fikk jeg flere sms av ham, at han ville ha meg hos seg og at jeg var herlig. Da sa jeg at han hadde brukt opp sjansen jeg gav ham, og at det var for sent Haha! Bra jobbet TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ticket Skrevet 27. mars 2011 #48 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg blir ganske fascinert over frekkheten til enkelte. Å dumpe en dame som trass fordi man ikke fikk flørte med andre på byen er lavmål. Du skal være stolt av deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2011 #49 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har holdt meg kostbar siden dette skjedde. Har ikke sendt han en eneste sms,selv om han har sendt 3 stk! Møtte han på et utested igår, da kom han bort og spurte om jeg ikke har fått sms'ene hans. Da sa jeg bare jo, men at jeg ikke har noe å si til ham. Spurte også om han kunne ta med tingene mine på jobb imorgen! Stolt over meg selv må jeg si :gjeiper: Så hang han etter meg resten av kvelden og prøvde å sjarmere meg. Da jeg gikk hjem fikk jeg flere sms av ham, at han ville ha meg hos seg og at jeg var herlig. Da sa jeg at han hadde brukt opp sjansen jeg gav ham, og at det var for sent Så utrolig bra!!! Er virkelig stolt av deg. Koser meg når jeg leser dette. De fleste av oss har vel opplevd å bli behandlet skikkelig dårlig av en fyr. Nå føler jeg du tar den "hevnen" jeg skulle ønske jeg fikk tatt! Merker du ikke også at interessen din synker litt når han er så ynkelig og falsk? Bare behold verdigheten, du, ha det fint med deg selv, og så dukker det en eller annen gang opp en annen mye bedre fyr som fortjener plassen ved din side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. mars 2011 #50 Del Skrevet 28. mars 2011 Etter jeg traff ham i helga har jeg fått flere sms av ham. Han skriver jeg er så søt og god, og har fått godnattsms av ham, slike vi sendte til hverandre før. Han gir meg miksende signaler, for han sier han ikke vil være med meg, alikevel sender han flere sms om dagen, skriver fine ting og later som han bryr seg. Hva er greia med dette?? Jeg blir totalt forvirret.. Jeg trodde jeg var ferdig med ham, men han gjør det så innmari vanskelig! Han vet akkurat hva han skal si for å smelte meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. mars 2011 #51 Del Skrevet 28. mars 2011 Etter jeg traff ham i helga har jeg fått flere sms av ham. Han skriver jeg er så søt og god, og har fått godnattsms av ham, slike vi sendte til hverandre før. Han gir meg miksende signaler, for han sier han ikke vil være med meg, alikevel sender han flere sms om dagen, skriver fine ting og later som han bryr seg. Hva er greia med dette?? Jeg blir totalt forvirret.. Jeg trodde jeg var ferdig med ham, men han gjør det så innmari vanskelig! Han vet akkurat hva han skal si for å smelte meg Selfølgelig er han tiltrukket av deg. Men også av en del andre jenter. Hvis du vil leke med han, så må du innfinne deg med en viss konkurranse. Hvis han sier at han elsker bare deg, så er det sikkert sant i øyeblikket, men det øyeblikket varer ikke evig. Jeg synes at du skal kreve at han aldri knuller andre jenter uten kondom dersom han skal få bruke deg. Jeg synes også at han skal bruke kondom med deg. Jeg er ikke raus nok til å drive med så rundflørtende person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. mars 2011 #52 Del Skrevet 28. mars 2011 Selfølgelig er han tiltrukket av deg. Men også av en del andre jenter. Hvis du vil leke med han, så må du innfinne deg med en viss konkurranse. Hvis han sier at han elsker bare deg, så er det sikkert sant i øyeblikket, men det øyeblikket varer ikke evig. Jeg synes at du skal kreve at han aldri knuller andre jenter uten kondom dersom han skal få bruke deg. Jeg synes også at han skal bruke kondom med deg. Jeg er ikke raus nok til å drive med så rundflørtende person. Det var den avtalen vi hadde, før han da ikke ville mer.. Jeg takler heller ikke å holde på med en slik person, vi har begge vært enige om å kun ligge med hverandre. Men så ville han da ikke mer, og det har han sagt flere ganger. Allikevel sender han meg sms og får meg til å tro han vil ha meg, når han har sagt han ikke vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #53 Del Skrevet 28. mars 2011 Det var den avtalen vi hadde, før han da ikke ville mer.. Jeg takler heller ikke å holde på med en slik person, vi har begge vært enige om å kun ligge med hverandre. Men så ville han da ikke mer, og det har han sagt flere ganger. Allikevel sender han meg sms og får meg til å tro han vil ha meg, når han har sagt han ikke vil Grunnen til at han vil ha deg er jo fordi du fulgte rådene her inne og oppførte deg eksemplarisk i dagene etter. Såg bra ut, og viste deg kald for måten han hadde behandlet deg på. Jeg LOVER deg at går du tilbake til han nå så kommer han til å dumpe deg på samme måte etter en stund, og så sitter du igjen og gråter og føler at du er dumpet uten grunn. Du blir dumpet for en grunn, og den grunnen er at han er en drittsekk som kun vil leke med deg!! Når du har følelser for han så kan dere ikke være fuckfriends. Gjør deg selv en tjeneste og ikke involver deg i denne mannen igjen. Så finner du en som elsker deg for den du er og som ikke vil ha noen andre. Hold hodet kaldt nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 28. mars 2011 #54 Del Skrevet 28. mars 2011 Det er mye som tyder på at han vil ha deg på gress, han liker deg, men ikke godt nok. Jeg har vært der, men var ikke tøff nok til å tåle skuffelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. mars 2011 #55 Del Skrevet 28. mars 2011 Grunnen til at han vil ha deg er jo fordi du fulgte rådene her inne og oppførte deg eksemplarisk i dagene etter. Såg bra ut, og viste deg kald for måten han hadde behandlet deg på. Jeg LOVER deg at går du tilbake til han nå så kommer han til å dumpe deg på samme måte etter en stund, og så sitter du igjen og gråter og føler at du er dumpet uten grunn. Du blir dumpet for en grunn, og den grunnen er at han er en drittsekk som kun vil leke med deg!! Når du har følelser for han så kan dere ikke være fuckfriends. Gjør deg selv en tjeneste og ikke involver deg i denne mannen igjen. Så finner du en som elsker deg for den du er og som ikke vil ha noen andre. Hold hodet kaldt nå!!! Tusen takk for godt svar. Jeg er utrolig takknemlig for alle dere her inne som har svart meg og gitt meg råd. Hadde det ikke vært for KG hadde jeg nok gitt etter lenge før helgen.. Det er utrolig vanskelig å holde seg kald nå når jeg er tilbake på min egen avdeling og må se ham hver dag. Skjønner ikke hvorfor han må sende meg søte sms, og late som han bryr seg om meg når han tydeligvis ikke gjør det.. Hva hadde dere gjort i mine sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #56 Del Skrevet 28. mars 2011 Etter jeg traff ham i helga har jeg fått flere sms av ham. Han skriver jeg er så søt og god, og har fått godnattsms av ham, slike vi sendte til hverandre før. Han gir meg miksende signaler, for han sier han ikke vil være med meg, alikevel sender han flere sms om dagen, skriver fine ting og later som han bryr seg. Hva er greia med dette?? Jeg blir totalt forvirret.. Jeg trodde jeg var ferdig med ham, men han gjør det så innmari vanskelig! Han vet akkurat hva han skal si for å smelte meg Si klart ifra til ham om dette, at du faktisk ikke setter pris på at han gir så misede signaler, at en som faktisk brydde seg om deg, ikke ville gjort det!! Jeg rotet meg borti en slik en i sommer, og vi holdt det gående slik tullete av og på frem til desember/januar.... alt var bare mas, selv om vi hadde det fint innimellom og han var søt som bare det til tider, så ble det så mye frem og tilbake at jeg aldri følte noen ro rundt det, det gjorde også at det aldri ble noen egentlig positiv greie ut av det. Men jeg ble også forvirret nok til å forbli i det for lenge. Anbefaler det ikke. Nå vet du hvordan han er, og den typen oppførsel ville han ikke hatt mot deg dersom han faktisk var en seriøs og god mann som brydde seg om DEG. kanskje er han også forvirret, kanskje liker han noe ved deg, selv om det ikke er nok til at han vil satse på deg, men likevel redd for å miste deg. min gikk for langt, han tråkket over noen grenser som var så langt fra ok som han kunne, og dermed satte jeg helt strek. Det var vondt, og fremdeles prøver han stadig å legge meg til som venn på fb, sende sms, lure på hvordan søte jeg har det.... men han får ingenting tilbake, for den grensa han tråkket over, er ikke reverserbar. og, jeg møtte en helt herlig mann. Jeg trodde overhode ikke jeg var klar for det, og sa ifra til ham at jeg var litt kaotisk grunnet denne lure-kuken jeg hadde rotet meg borti.... men kjære min, denne herlige mannen blir hos meg! Han er BARE positiv!! Vi nyter hver eneste dag sammen, han forteller meg gjerne at han liker det, og at han kan bli vant til det, og at han har det så godt sammen med meg! Holder meg og forteller meg at han liker vilken vei det går og gleder seg til mange deilige opplevelser sammen med meg. Og jeg ser så tydelig forskjellen! Hva han bringer inn i livet mitt, nå bare på en snau måned (vi har kjent til hverandre mye lenger dog, så jeg vet godt hvem han er og hva han står for), så er det bare ren nytelse!! ikkeno krangling, ikkeno drama, ikkeno mas!! Og mr lure-kuk fra i sommer prøvde glatt å kalle MEG dramaqueen... merkelig da, at ikke dramaet følger meg, men at det følger ham.... legg merke til ting, og se om det han gir deg er det du ønsker deg av en mann! Og om det ikke er det, ikke la deg smelte og forvirre, for han er virkelig ikke verd det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. mars 2011 #57 Del Skrevet 28. mars 2011 Tusen takk for godt svar. Jeg er utrolig takknemlig for alle dere her inne som har svart meg og gitt meg råd. Hadde det ikke vært for KG hadde jeg nok gitt etter lenge før helgen.. Det er utrolig vanskelig å holde seg kald nå når jeg er tilbake på min egen avdeling og må se ham hver dag. Skjønner ikke hvorfor han må sende meg søte sms, og late som han bryr seg om meg når han tydeligvis ikke gjør det.. Hva hadde dere gjort i mine sko? Si at han skal slutte med disse meldingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2011 #58 Del Skrevet 28. mars 2011 Hva hadde dere gjort i mine sko? Du må be han slutte å sende meldinger. Og du må slette de du har fått og ikke lese meldinger om du får noen flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå