Gå til innhold

Han bare dumpet meg..

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl

Menn behandler deg som dritt om du lar dem!

Du må ta styringen og ha dine grenser for hva du tålererer. Så mange forhold har jeg vært i at det vet jeg. Viser du deg svak og slikker han oppetter ryggen vil han behandle deg deretter! Stå for det du vil og det du trenger!

Ikke bry deg det døyt om han , så skal du se han blir usikker på hvor han har deg. Trygler og ber du han vil han fort skjønne hvor han har deg og vet at du gjør alt for han .Ikke gå dit for guds skyld! Da har du tapt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare anbefale deg å heve deg over dette på jobb, ikke trygle han om å ta deg tilbake på jobb. Vær høflig, ikke overlegen, men ikek snakk unødvendig med han, det blir det ikke bedre av for din del. Så kan du heller skrike en skvett når du kommer hjem, istedenfor forran han på jobb.

Se flott ut på jobb, det fungerer faktisk for din egen del.

Lykke til og klem :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode svar!

Brukte gårsdagen på å gråte og snakke med gode venner, men klumpen i magen er der fortsatt. søndag var "vår" dag.. Vi var alltid sammen om søndagen,laget god mat og koste oss.. :(

Imorgen er det jobb igjen,jeg gruer meg så utrolig mye!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS

Han er den typen som nå forventer at du griner av hjertesorg og at du vil ha ham. Han forventer sikkert også at du skal sende han sms og være mase-dame.

Det beste du kan gjøre, som de andre sier; er å IKKE gi ham denne gleden!

Han forventer at han kan gjøre som han vil med deg. På mandag må du vise ham at han egentlig ikke betydde noe særlig og at du har det fint som det er. Uansett hvordan det føles inni deg så ikke gi ham gleden i å se at du ble trist over det. Snakk med folk, og vær deg selv. Til og med si hei til ham. Ikke prøv å jakte etter øyekontakt og sånt, det går bare utover deg selv. Du må gjenopprette kollega-forholdet og jeg er sikker på at han kommer til å få bakoversveis og tenke a la "hva! hvorfor klarer hun seg så bra, hvorfor hvorfor.. KRISE, må få oppmerksomheten hennes igjeeeen!" Jeg tør nesten banne på at hvis du klarer å holde deg slik så kommer han faktisk til og med til å komme krypende bare for å få oppmerksomhet igjen.

Lykke til.

(og ja, det er bedre å vite tidligere at han er en feig drittsekk, enn etter lengre tid hva?)

Dette syns jeg er et bra innlegg, har det nesten som TS og skal prøve dette som Tuss skriver her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at de hadde same forventningar til det de dreiv med? For meg høyres det ut som om han ikkje ver "exclusive" med deg, men data fleire på ein gong. Kjip leksjon for deg, men slik går det fort om ein ikkje sett seg ned og snakkar om kvar retning ein skal ta forholdet. Blir det for kjipt på jobb, får du finne deg ny jobb. Å date nære kollegaer er rein idioti, med mindre ein syns det er greit å måtte bytte jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at de hadde same forventningar til det de dreiv med? For meg høyres det ut som om han ikkje ver "exclusive" med deg, men data fleire på ein gong. Kjip leksjon for deg, men slik går det fort om ein ikkje sett seg ned og snakkar om kvar retning ein skal ta forholdet. Blir det for kjipt på jobb, får du finne deg ny jobb. Å date nære kollegaer er rein idioti, med mindre ein syns det er greit å måtte bytte jobb.

Ja vi var enige om at det kun var oss to..

Er klar over at det var idioti, men det sa bare pang da vi møttes, og jeg snakket med ham i over tre mnd før vi i det hele tatt møttes utenfor jobben.. så jeg trodde det var noe spesielt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thefainter

Ta alt hans med deg på jobb, dump det i fanget hans og si takk og farvel. Så krever du at han kommer med ditt og viser deg respekt. etter det behandler du han som et null. Mannfolk ass :kjefte:

Støtter denne. Og st at du vil ha tingene dine som han har innen 1 uke.

Og så oppfører du deg som du vanligvis gjør på jobben. Og ser du han så later du som om han er en tigger på gata (ignorer!!)

:klem: Det finnes bedre menn der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg oppføre meg på mandag på jobben? Og hva skal jeg gjøre? Det brenner langt inni sjela.. Har mest lyst å legge meg ned å grine..Så utrolig feigt.. Late som han bryr seg om meg, holde rundt meg og hviske søte ting i øret mitt, for så å dumpe meg noen timer senere.. Han har hele tiden vært den som har gitt mest av oss,så jeg trodde han var spesiell :(

Du skal se dritbra ut!! Å du skal heve hode! Du skal smile å si hei! Ikke nevne et ord om det som har skjedd. Jo mer iskald og uberørt du virker jo bedre!! Ikke vis at han har såret deg. Så kan du få din perfekte hevn. Bare vis han at han ikke betydde så mye for deg som du trodde ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bor vel ikke tilfeldigvis i Bergen?

Nei,hvordan det?

Hvordan synes dere jeg skal få tak i tingene jeg har hos ham? Skal jeg sende en sms eller skal jeg spørre ham på jobb? Har virkelig IKKE lyst å snakke med ham, men har heller ikke lyst å være dramatisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se det fra den positive siden: Det finnes flere fisker i havet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvordan synes dere jeg skal få tak i tingene jeg har hos ham? Skal jeg sende en sms eller skal jeg spørre ham på jobb? Har virkelig IKKE lyst å snakke med ham, men har heller ikke lyst å være dramatisk

Bare send han en sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det å møte ham på jobb TS?

- Tenkte faktisk på deg i dag... :)

Så søt du er! :klemmer:

Jeg ble faktisk "lånt bort" til en annen avdeling idag,så jeg så ham ikke! Håper det skjer imorgen også. Men tilslutt må jeg vel treffe på ham. Skal pynte meg hver dag og overse ham :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn behandler deg som dritt om du lar dem!

Du må ta styringen og ha dine grenser for hva du tålererer. Så mange forhold har jeg vært i at det vet jeg. Viser du deg svak og slikker han oppetter ryggen vil han behandle deg deretter! Stå for det du vil og det du trenger!

Ikke bry deg det døyt om han , så skal du se han blir usikker på hvor han har deg. Trygler og ber du han vil han fort skjønne hvor han har deg og vet at du gjør alt for han .Ikke gå dit for guds skyld! Da har du tapt!

litt of topic kanskje, men akkurat det samme gjelder for mange kvinner, eller kanskje enda mere til en viss grad! Kvinner skal konstant teste ut mannen i forhold og hvis han ikke tar styringen så har HAN tapt;) Er jo en fakta at kvinner liker menn som er den dominerende parten i et forhold, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Vet ikke om jeg skriver dette for å få råd eller trøst, akkurat nå eg jeg iallefall knust, og trenger å få ut litt..

Har datet en fyr siden desember. Har vært med hverandre hver eneste helg og minst en gang i uka. Har hatt det supert, og selv om vi ikke har snakket om forhold følte jeg det var den veien det gikk..

Så var vi på byen igår, og da var det en jente som absolutt ikke ville gi seg. Hun flørtet åpenlyst med han foran meg, og ville ha han med seg hjem. Jeg tenkte å ikke si noe, at han fikk avvise henne selv. Da han ikke gjorde det, ga jeg han beskjed om at jeg ville hjem, men det ville ikke han. Da sa jeg at jeg ikke orket å se ham flørte med andre, og at jeg ikke likte når andre sa di ville ha ham med hjem. Det eneste han sa var "jeg og deg har jo ikke noe forhold". Jeg var med ham hjem senere, og på morgenen da jeg hadde gått hjem til meg selv fikk jeg sms av ham der det sto at han ikke orket være med meg lenger, pga det var så mye dramatikk rundt meg..

Sitter her og er knust.. skjønner han på en måte også. Han er en herlig fyr, har hatt det så fint. Men jeg har hatt en x som var utro mot meg, derfor eg jeg kansje ekstra redd..

Det gjør vondt hvor lett det var for ham og dumpe meg :(

Han høres nå ikke så fantastisk ut i mine ører..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Han har behandlet deg skikkelig dårlig. Du må absolutt ikke ta han tilbake. Ser du ikke hvordan han driver maktspill her? Dette må du bare ikke akseptere. Heretter behandler du han kun som en vanlig kollega. Husk at du fortjener mye bedre, og en eller annen gang dukker det opp en mye bedre fyr som passer for deg.

Hun er "masochist" Ikke bokstavelig talt. Men tror mange blir litt hekta når de blir behandla slik, man blir så forelsket i det uoppnåelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er! :klemmer:

Jeg ble faktisk "lånt bort" til en annen avdeling idag,så jeg så ham ikke! Håper det skjer imorgen også. Men tilslutt må jeg vel treffe på ham. Skal pynte meg hver dag og overse ham :)

:klemmer:

Da fikk du i allefall en "myk" start..

Ja, kjør på! Vær hot, fattet og fantastisk :)

Hans tap, tullebukken!

Masse lykke til i dag :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du gjør, så pass på at du kommer fra dette med verdighet. Ikke noe masing, trygling eller spørsmål om hvorfor. Det gjør bare vondt verre. Fake it until you make it. :klem:

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...