Gå til innhold

De vil bli FB-kontakt- og er tause hele veien

Gjest Sophy, 38, Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Lacus

Min erfaring er at når jeg/mannen sier at vi må ta et glass vin snart så bør man bare avtale tid med en gang. Hvis ikke så blir det aldri noe av. Det er jo bare til å spørre om det passer en dag til uken eller noe slikt. Man blir jo ikke innpåsliten av den grunn.

Jeg er for at jenter skal ta initiativ og jeg har ikke skremt bort noen så langt ved å gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sophy, TS

Hvorfor skal vi det når det er menn sin jobb? Vi skal jo bare plukke ut de vi vil ha LOL

:) Ja...!

Når det ikke fungerer at man selv forslår noe konkret så... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, merkelig oppførsel. Men jeg ville i hvert fall slettet dem som facebookkontakt om de ikke har svart etter 5 dager. Det er jo mulig det er noen menn som liker å samle opp en del damer som kontakter.

Nemlig. I den perioden jeg dreiv med nettdating, så oppdaget jeg et mønster her. De fleste ville både flørte og prate om sex på nettet, men når det kom til å treffes over en kaffe eller vin, så blei det stille, gitt. Feks kunne en av dem si at "jeg skal en tur i nærheten av deg neste uke". Åja, så hyggelig, men da kan vi treffes til en kaffe da, eller? Ikke svar.

Flere gg opplevde jeg også at webcamera deres plutselig falt ut.- Haha, tenker nok at det var konemor som plutselig stod i døren og spurte hva han holdt på med!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sophy, TS

Min erfaring er at når jeg/mannen sier at vi må ta et glass vin snart så bør man bare avtale tid med en gang. Hvis ikke så blir det aldri noe av. Det er jo bare til å spørre om det passer en dag til uken eller noe slikt. Man blir jo ikke innpåsliten av den grunn.

Jeg er for at jenter skal ta initiativ og jeg har ikke skremt bort noen så langt ved å gjøre det :)

Som sagt så har jeg nettopp gjort dette.

Jeg er for at mannen tar hovedinitiativene, spesielt når de viser slik ivrighet i begynnelsen. Men jge tar selvsagt lit initativ selv også...ønsker for all del ikke å fremstå som pushy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...