Smilla78 Skrevet 30. oktober 2003 #1 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hjelper ølgjær håret til å vokse raskere og bli sterkere? Jeg var hos frisøren idag og klipte litt vel mye, vil ha langt hår igjen! Nå er det bare litt ovenfor skuldrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. oktober 2003 #2 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ja, det fungerer flott! Har brukt det ganske ofte selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 30. oktober 2003 #3 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det stemmer det. Jeg har en kamerat med langt hår som brukte det. Han hadde så fint og glansfullt hår, itilleg til at det vokste fort.. S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 30. oktober 2003 #4 Del Skrevet 30. oktober 2003 Får man ølgjær i piller? Og hvor selger de det? Helsekostsjapper sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 30. oktober 2003 #5 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har sett ølgjær tabletter på Super´n (Meny og Rimi ihvertfall. Sikkert flere som har. Står i "helsekost" hylla sammen med annet kosttilskudd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. oktober 2003 #6 Del Skrevet 30. oktober 2003 De blir solgt i tabeletter, g til og med i små drops. Problemet er bare at jeg ikke kan huske hva de heter... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilla78 Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 31. oktober 2003 Da skal jeg ut å kjøpe ølgjær idag! Kjøper tabletter, orker ikke spise det rett fra pakka!! Skjønnere ikke hvordan folk klarer det.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå