Gå til innhold

Therese91 sin prøverdagbok


Gjest therese91

Anbefalte innlegg

Gjest therese91

Da skal eg prøvepå dagbok litt her eg da:)

Litt om meg: Er 20 år og har samboer på 21 år som fyller 22 år i april:) Sluttet på p-piller 31 des. Vi er på vår første pp og gleder oss til å bli foreldre:) Vi har en MaineCoon jente på 1 år. Samboeren jobber, men eg er forsatt på leiting. Vi bur i en liten leilighet, men til sommaren skal vi bosette oss en annen plass og evt finne en bedre plass og ikkje mins større:)

Vil gjerne komme i kontakt med andre rundt 20-årene som prøver å få barn:)

Endret av therese91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror neimen jeg fikk positiv test i dag jeg.. Akkurat nå klarer jeg ikke å være annet en litt sjokka. Syns det er fantastisk, men veldig skummelt akkurat nå!! Er 20, blir 21 i år. Håper dere får positiv snart da, lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :hallo:

Så koselig at dere vil prøve! Er dere klare for det begge to da? :tunge1: Jeg er 21 med en kjæreste på 23. Vi prøver sånn smått vi også, men det er veldig avslappet "prøving". Vi tar det heller som det kommer. Syns det er litt mer koslig om det kommer litt overraskende på! :jepp:

Vi vurderer også å få oss en Maine Coon. De er jo så fine! :hakeslepp:

Muffinkos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest therese91

Tror neimen jeg fikk positiv test i dag jeg.. Akkurat nå klarer jeg ikke å være annet en litt sjokka. Syns det er fantastisk, men veldig skummelt akkurat nå!! Er 20, blir 21 i år. Håper dere får positiv snart da, lykke til :D

Gratulere!! :klemmer: Ja vi håper det vi også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest therese91

Hei! :hallo:

Så koselig at dere vil prøve! Er dere klare for det begge to da? :tunge1: Jeg er 21 med en kjæreste på 23. Vi prøver sånn smått vi også, men det er veldig avslappet "prøving". Vi tar det heller som det kommer. Syns det er litt mer koslig om det kommer litt overraskende på! :jepp:

Vi vurderer også å få oss en Maine Coon. De er jo så fine! :hakeslepp:

Muffinkos!

Jaa vi er klare begge to:) Det var først eg så tok det opp og så spurte samboeren om kunne gått til neste år, så sa han eg skulle ji han en mnd så blei mars når mars var her sa han det var greit:) Veit ikkje heilt om vi tar det som det kommer, men vi tar ingen tilskudd for å bli gravide, heilt vanlig liksom så da kommer som en overaskelse her også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blokkolokko

Ikke ofte jeg ser andre på akkurat min alder her. Så gøy!

Jeg er også 20 og venter en liten i August i lag med samboeren min på 24. Ble gravide i pp3, så gikk fortere enn vi hadde regnet med - og vi ble utrolig overrasket og glade da vi fikk positiv test :jepp:

Håper det går fort med dere også, og at dere iallefall koser dere mye i mellomtiden :fnise: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest therese91

Hei :biggrin: Eg har da denne mnd i første pp vår 47 syklus, men eg tipper det er p-pillene som gjer att blei slik siden eg fekk tilbake etter 4 dager ca.. Varte som vanlig mensen, så neste mensen kom 14 dager ca forseint som da vil si eg fekk lang syklus :sjokk:

Er dette vanlig? Kan man gjøre noe for å endre det eller kommer det av seg sjølv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blokkolokko

Hei :biggrin: Eg har da denne mnd i første pp vår 47 syklus, men eg tipper det er p-pillene som gjer att blei slik siden eg fekk tilbake etter 4 dager ca.. Varte som vanlig mensen, så neste mensen kom 14 dager ca forseint som da vil si eg fekk lang syklus :sjokk:

Er dette vanlig? Kan man gjøre noe for å endre det eller kommer det av seg sjølv?

Har hørt at det ordner seg etter hvert :) Men er jo en del kjerringråd du kan prøve da.. Du får google litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her vil jeg gjerne følge med! :) Morsomt å se at det er flere prøvere på samme alder her inne. Her er vi inne i PP2 etter en SA nå, så det blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen. Krysser fingrene for at prøverdagboken din blir kort :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest therese91

Har hørt at det ordner seg etter hvert :) Men er jo en del kjerringråd du kan prøve da.. Du får google litt :fnise:

Har googlet litt men tenker skal prøve sjå om går av seg sjølv først :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest therese91

Hei, her vil jeg gjerne følge med! :) Morsomt å se at det er flere prøvere på samme alder her inne. Her er vi inne i PP2 etter en SA nå, så det blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen. Krysser fingrene for at prøverdagboken din blir kort :jepp:

Jaa koslig att er på samme alder :Nikke: jaa håper den blir kort altså;) sier nå att i 20årene er sannsyneligheten for å lykkes stor :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest therese91

Ikke ofte jeg ser andre på akkurat min alder her. Så gøy!

Jeg er også 20 og venter en liten i August i lag med samboeren min på 24. Ble gravide i pp3, så gikk fortere enn vi hadde regnet med - og vi ble utrolig overrasket og glade da vi fikk positiv test :jepp:

Håper det går fort med dere også, og at dere iallefall koser dere mye i mellomtiden :fnise: Lykke til!

hehe, ser ofte eg, men det blir innpå mammanett.no . Ojoj! Det tok neimen ikkje lang tid :danse: Gratulere med spire da :biggrin: jaa vi får bare kose oss så lenge hihi :rodmer: Satser på det tar så lang tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa vi er klare begge to:) Det var først eg så tok det opp og så spurte samboeren om kunne gått til neste år, så sa han eg skulle ji han en mnd så blei mars når mars var her sa han det var greit:) Veit ikkje heilt om vi tar det som det kommer, men vi tar ingen tilskudd for å bli gravide, heilt vanlig liksom så da kommer som en overaskelse her også :Nikke:

Så bra! :) Her så var det egentlig et "uhell" som trigga det hele. Jeg trodde jeg var blitt gravid for ca 2 mnd siden, men når jeg tok en test var den negativ. Men så snakket jeg og typen sammen en kveld og han var den som egentlig slapp bomba om at han hadde lyst til å prøve! Jeg ble nesten helt rørt jeg :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest therese91

Så bra! :) Her så var det egentlig et "uhell" som trigga det hele. Jeg trodde jeg var blitt gravid for ca 2 mnd siden, men når jeg tok en test var den negativ. Men så snakket jeg og typen sammen en kveld og han var den som egentlig slapp bomba om at han hadde lyst til å prøve! Jeg ble nesten helt rørt jeg :rodmer:

:klemmer:

Så søtt :rodmer: Men er du gravid nå eller prøver du? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blokkolokko

hehe, ser ofte eg, men det blir innpå mammanett.no . Ojoj! Det tok neimen ikkje lang tid :danse: Gratulere med spire da :biggrin: jaa vi får bare kose oss så lenge hihi :rodmer: Satser på det tar så lang tid ;)

Ja, på mammanet ser jeg også en del :)

Tok ikke lang tid, nei! Jeg var veldig utolmodig i mellomtiden da.. Det føltes ut som en evighet mens vi ventet. Skal ikke nekte for det :fnise: 20 årene sies å være den beste tiden for å få små! Så det går nok fort! Men det kan jo ta en tid før prevansjonen er ute av kroppen og syklusen er stabilisert :goodbye: Så ikke stress (Ja, veldig lett å si... vet det :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest therese91

Ja, på mammanet ser jeg også en del :)

Tok ikke lang tid, nei! Jeg var veldig utolmodig i mellomtiden da.. Det føltes ut som en evighet mens vi ventet. Skal ikke nekte for det :fnise: 20 årene sies å være den beste tiden for å få små! Så det går nok fort! Men det kan jo ta en tid før prevansjonen er ute av kroppen og syklusen er stabilisert :goodbye: Så ikke stress (Ja, veldig lett å si... vet det :P)

Eg prøver egentlig bare styre med mitt hele tiden, om er treing, eller andre hobbyer eller bare kosedager :rodmer: Så tenker ikkje så mye på det;) Er ganske fornøyd med meg sjølv siden stresser ikkje i det hele tatt og dette er vår første pp :gjeiper: Før vi prøvde driv no eg trudde eg var gravid når ikkje var det og det stresset meg, sikkert derfor ikkje stresser nå :jepp: Men når eg har lang syklus som har denne mnd er litt kjedelig, men tenker p-pillene er ute av kroppen snart eller nå kanskje? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest therese91

Føler meg litt irretabel litt idag :sur: Veit ka skal gjør det, men blir litt suring på meg av små ting som kjæresten sier: her va en: skulle lage boller så spurte om var en gjer pose, hadde glemt ta to så sa han husk lunka vatn, så blei eg sur å sa veit ka lunka er!! hehe.. uffa meg da:P :biggrin:

Nå er litt seinare på kvelden og føler meg bedre :) Kan vell ha noe med lite søvn å gjøre. Både eg og samboeren bedt om unnskyldning til kvarandre :hjerte: Vi er så søte synes eg :biggrin:

Endret av therese91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest therese91

Æsj.. Har funnet ut av at eg har visst ikkje fått igjen mensen igjen etter p-pille slutt kanskje? Sluttet på p-piller 31 des. så fekk mensen 4 dager etterpå ca som da er p-pille mensen? Så hatt bruntutflod og mensen samtidg i 10 dager ca i av og på greier og veit ikkje om kan kalle det mensen? da kom den 2 uker forseint visst det :forvirret: så da tror ikkje eg har hatt syklus enda? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt :rodmer: Men er du gravid nå eller prøver du? :sukk:

Nei, testen var negativ så jeg er prøver, ikke gravid! :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blokkolokko

Æsj.. Har funnet ut av at eg har visst ikkje fått igjen mensen igjen etter p-pille slutt kanskje? Sluttet på p-piller 31 des. så fekk mensen 4 dager etterpå ca som da er p-pille mensen? Så hatt bruntutflod og mensen samtidg i 10 dager ca i av og på greier og veit ikkje om kan kalle det mensen? da kom den 2 uker forseint visst det :forvirret: så da tror ikkje eg har hatt syklus enda? :tristbla:

Må nok bare være tålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...