Sannasol Skrevet 30. oktober 2003 #1 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg skal være leder på en konfirmasjonsleir til helgen. Vi må ha en uteaktivitet, og da har jeg tenkt på en stafett. Noen som har forslag til "aktiviteter" i stafetten? Sånn ala potet på skje og sånn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #2 Del Skrevet 30. oktober 2003 Potet på skje? Sa du ikke konfirmasjonsleir, da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jo, jeg sa det. Konfirmasjonsleir ja. Jeg brukte potet på skje som eksempel, for det skal vi definitivt ikke gjøre. Men bare for å statuere et eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #4 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ble litt redd et øyeblikk Du kan jo ha rebusløp, en slags orientering der ungdommene deles i lag, og må svare på samfunnsspørsmål? Bare husk at du må ha konkrete svar. Eks Hvem var Høyres siste statsminister? Hvor mange fylker har vi i Norge? Hvilke partier sitter i regjering? Hvor lang er grensa mellom Norge og Sverige? --så kan du gi alternativer..... Finn på noen morsomme oppgaver også, sånn gutte og jenterelatert... så blir dem litt flaue, også ler dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 30. oktober 2003 #5 Del Skrevet 30. oktober 2003 Eh, mulig jeg er noe utafor, men hvorfor kan en ikke leke "potet på skje" på en konfirmasjonsleir? Min erfaring med sånne ungdomsleirer er at de faktisk synes det er morsomt med den typen leker, når det er sånn at alle skal være med på det. Det er gøy å være litt barnslig av og til, det tror jeg de fleste synes. Så frem for sekkeløp, kaste ned blikkbokser, treffe nærmest pinnen, eggeløp, løpe med kleshenger mellom knærne osv.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #6 Del Skrevet 30. oktober 2003 Eller ebusløp med kristne spørsmål, f eks det de må kunne til høringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. oktober 2003 #7 Del Skrevet 30. oktober 2003 Eh, mulig jeg er noe utafor, men hvorfor kan en ikke leke "potet på skje" på en konfirmasjonsleir? Min erfaring med sånne ungdomsleirer er at de faktisk synes det er morsomt med den typen leker, når det er sånn at alle skal være med på det. Det er gøy å være litt barnslig av og til, det tror jeg de fleste synes. Så frem for sekkeløp, kaste ned blikkbokser, treffe nærmest pinnen, eggeløp, løpe med kleshenger mellom knærne osv.! [/quot Det er ikke evigheter siden jeg selv varkonfirmant, og jeg må si at det faktisk kunne vært litt morsomt med "potet på skje"! Det er en måte å få ledd litt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå