Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #141 Del Skrevet 18. mars 2011 Tull. tenåringsjenter har ikke sex tidlig fordi de vil bli likt. De har sex med 25-åringer som ikke klarer å sjekke jenter på egen alder. Hvorfor? Det er statusbehov. Og mrs: Glasset kan være halvfult eller halvtomt. En dame kan maipulere mannen til å to ut 2 uker permisjon, men etterpå sier hun at de tok avgjørelsen i lag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #142 Del Skrevet 18. mars 2011 Du tar feil i en vesentlig ting: Nemlig at etter noen år er forelskelsen borte, men har blitt til en kjærlighet på et så dypt plan at du blir opptatt av at hverandre skal ha det best mulig i livet. Da er du ikke forelsket men føler kjærlighet, omsorg , behov for å respektere henne og bli respektert tilbake. Da vet du at forelskelsen var et kort blaff, men det du føler nå skal du aldri slutte å føle. Selv ikke om forholdet ble over av en eller annen grunn. Du kommer alltid til å ha et spesielt, følelsesmessig bånd til denne dama. Derfor skal man ikke bli gift før man er sikker på at den første forelskelsen går over i noe mer... En dame som prøver med manipulering og vil sutre seg til ting bør man etter min mening kutte ut. man har vel stolthet og prinsipper i behold. Og som sagt er man mer enn sin kuk og kåte behov. Det er umodent å bli helt desp og gå over lik hvis man ikke får umiddelbart tilfredstillelse. I hvertfall etter min oppfatning. Jeg har da bedre disiplin på meg selv enn å synke til det nivårt der.I hvertfall burte jeg ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #143 Del Skrevet 18. mars 2011 Tull. tenåringsjenter har ikke sex tidlig fordi de vil bli likt. De har sex med 25-åringer som ikke klarer å sjekke jenter på egen alder. Hvorfor? Det er statusbehov. Og mrs: Glasset kan være halvfult eller halvtomt. En dame kan maipulere mannen til å to ut 2 uker permisjon, men etterpå sier hun at de tok avgjørelsen i lag Eh.. Snakker du ut av egen erfaring? Er det sånne jenter du ligger med? I tilfelle kan jeg opplyse deg om at da utnytter du dem. De burte beskyttes fra seg selv hvis de driver med sånt som å prøve å imponere med å ha sex mes eldre gutter hvis han som er eldre er så ung som 25.. Menn som lar seg manipulere pga de er kåt kan trege å få bedre selforståelse, selvtillit og se på seg selv som mer verdt. De trenger ikke å fornedre seg sånn. Det fins da grenser. Tror du alle par som er enig om ting lyver, og mannen bare sier ja for sex mens hun styrer hans liv? Du trenger å gjøre noe med din oppfattelse, bårde av de selv , din egen verdi og av hvordan verden bør fungere. Lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 18. mars 2011 #144 Del Skrevet 18. mars 2011 Du, kateW og WW er definitivt drømmedamer og deres menn er sannsynligvis overlykkelige. Men dere er ikke representative. Takk for det jeg tror var ment som et kompliment(eller veldig ironi) - men jeg skal love deg at jeg ihvertfall ikke er drømmedama til den jevne mann. Selv om samboeren bør være fornøyd når jeg peker ut hvilke pupper han må følge ekstra med på når vi er på byen Tro det eller ei, men det er mange menn der ute som genuint ønsker seg en kvinne som er sjenert, forsiktig og kun har middels ambisjoner i livet. De må være høye nok til at hun ikke er frivillig 100% hjemmeværende/veldig kjedelig samtalepartner, men ikke såpass høye at kvinnen kan utfordre dem intellektuelt/karrieremessig/lønnsmessig. Sexnekt og fremelsking av materielle goder er forøvrig ikke noe som dukker opp etter 15 år. Det merker man fra uke 1. Rekk forøvrig opp ei hånd alle menn som vil leve livet sitt med en kvinne som er typisk ledertype, som er smart, som oppnår gode resultater, som utfordrer mannen intellektuelt, som heller skriver en kronikk i Morgenbladet fremfor å dille med baby og interiørblogg og pyntenips. Det er langt færre enn du tror, tross for at man ikke bedriver sexnekt. Er en grunn til at det beste sjekketrikset på byen er å leke blond sykepleierstudine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #145 Del Skrevet 18. mars 2011 Det må være veldig individuelt å fortsatt ha en sterk kjærlighetsfølelse etter en forelskelse. Er en følelse jeg aldri har kjent. Og om mine tidligere kjærester har det bra eller ikke bryr meg en plass der solen ikke skinner. Når forelskelsen har vært over og jeg fortsatt hat vært sammen med henne er det absolutt 0 følelser som hulder oss sammen. De som holder sammen etter en forelskelse gjør det utelukkende av motivasjon for å fortsette forholdet, og frykt for å ende opp alene. Det kan igjen ha utspring i flere grunner, barn, særeieavtale etc. Virker faktisk som du er stormforelsket, og derfor ikke er helt rasjonell. Kjøp 2 weekendbilletter for deg og kona og du vil garrantert se at kona plutselig er mer villig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 18. mars 2011 #146 Del Skrevet 18. mars 2011 Rekk forøvrig opp ei hånd alle menn som vil leve livet sitt med en kvinne som er typisk ledertype, som er smart, som oppnår gode resultater, som utfordrer mannen intellektuelt, som heller skriver en kronikk i Morgenbladet fremfor å dille med baby og interiørblogg og pyntenips. Jeg har kapret en slik en jeg Hva er nips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 18. mars 2011 #147 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Det må være veldig individuelt å fortsatt ha en sterk kjærlighetsfølelse etter en forelskelse. Er en følelse jeg aldri har kjent. Bare fordi du aldri har vært på månen, så betyr det ikke at den IKKE er der! Endret 18. mars 2011 av MikeWaters 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #148 Del Skrevet 18. mars 2011 Selv om samboeren bør være fornøyd når jeg peker ut hvilke pupper han må følge ekstra med på når vi er på byen Rekk forøvrig opp ei hånd alle menn som vil leve livet sitt med en kvinne som er typisk ledertype, som er smart, som oppnår gode resultater, som utfordrer mannen intellektuelt, som heller skriver en kronikk i Morgenbladet fremfor å dille med baby og interiørblogg og pyntenips. Det er langt færre enn du tror, tross for at man ikke bedriver sexnekt. Er en grunn til at det beste sjekketrikset på byen er å leke blond sykepleierstudine. What? Sitter du og peker ut: Så creepy for andre jenter! Nok om det. Ja, jeg rekker oppå handa. Og de fleste menn finner ikke konemateriale i damer som leker blonde ditsy sykepleierstudinekliseer på byen. De vil ha en som er sånn som du beskriver. De vil ikke ha en som diller med baby. Men en som faktisk elsker deres felles baby, og hvis hun har pasjon for interiør så er det faktisk en interesse hun har og muliges et talent. Da respetkerer og støtter man. At hun er oppegående, utfordrer, tenker selv og skriver kronikk til Morgenbladet, og har tak i seg, gjør at man føler hengivenhet og respekt og tillit til sin dame. Jeg syns du har noen fordommer om menn og kvinner som er basert på stereotypier og klisje. Og du demonstrerer det ved å peke ut pupper du tror din man vil sikle på. How creepy. Du må ha godt forhold til andre jenter,du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #149 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg ligger ikke med tenåringer, men jeg var tennåring en gang jeg også. Og jeg hadde sosial kontakt med jenter. Husker feks strofer som: Jeg er sammen med en på 32 fordi gutter på min alder er så umodne(i oppførselen). Da var vi 16år. I samme alder var det en jente i klassen som sa at hun skulle pule ..... på 22år fordi faren var rik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #150 Del Skrevet 18. mars 2011 Gutter viker gjerne vekk fra feminister og karrieretyper av 3 grunner: De gir ikke så mye sex pga karriere, karrierejenter har råd til å kjøpe smykker til seg selv -> Mindre sex på mannen og hun kan bli ulykkelig av å være gift med en "Pus" -> Hun finner en annen eller han ender opp med et utroskapsbarn. Oppsummert skal han være mannen i forholdet fordi det gir en sikrere posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #151 Del Skrevet 18. mars 2011 Det må være veldig individuelt å fortsatt ha en sterk kjærlighetsfølelse etter en forelskelse. Er en følelse jeg aldri har kjent. Og om mine tidligere kjærester har det bra eller ikke bryr meg en plass der solen ikke skinner. Når forelskelsen har vært over og jeg fortsatt hat vært sammen med henne er det absolutt 0 følelser som hulder oss sammen. De som holder sammen etter en forelskelse gjør det utelukkende av motivasjon for å fortsette forholdet, og frykt for å ende opp alene. Det kan igjen ha utspring i flere grunner, barn, særeieavtale etc. Virker faktisk som du er stormforelsket, og derfor ikke er helt rasjonell. Kjøp 2 weekendbilletter for deg og kona og du vil garrantert se at kona plutselig er mer villig. Det var det som ante meg... Du har ikke kommet dit. Stormforelskelsen hos meg har lagt seg. Men jeg kan føle en ting i brystet nå, som overvelder meg til tider, når jeg tenker på hvor heldig jeg er at min dame er villig til å satse på akkurat meg og ikke vil bytte meg ut, men vil ha meg i sitt liv og at det skal være oss to. Det er noe man ikke sier høyt, men bare kjenner inne i seg. (Og som til din informasjon kan gjøre at man føler seg veldig liten og pinglete av det, men også veldig sterk og at man kan klare alt for hun sin skyld.En merkelig ting.) Og tror ikke hun ble mer villig av at jeg kjøpte weekend-tur. Hvorfor skulle hun bli det? Jeg har sagt før i tråden at vi har sex når vi vil det og er kåt på hverandre.Det er jo da man har bra sex. Hun hadde sikkert blitt glad hvis jeg hadde funnet et tidspunkt som passet bra til å reise bort på. Men jeg køper jo ikke billetter med bankende kuk og våt sex i bakhodet... Det fins da grenser.Er det mulig å ydmyke seg så jævlig som ned til et sånt nivå?? Jeg er i hvertfall ikke en sånn person. Jeg er åpen med min dame om hva jeg tenker og vil. Kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 18. mars 2011 #152 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Det må være veldig individuelt å fortsatt ha en sterk kjærlighetsfølelse etter en forelskelse. Er en følelse jeg aldri har kjent. Og om mine tidligere kjærester har det bra eller ikke bryr meg en plass der solen ikke skinner. Når forelskelsen har vært over og jeg fortsatt hat vært sammen med henne er det absolutt 0 følelser som hulder oss sammen. De som holder sammen etter en forelskelse gjør det utelukkende av motivasjon for å fortsette forholdet, og frykt for å ende opp alene. Det kan igjen ha utspring i flere grunner, barn, særeieavtale etc. Virker faktisk som du er stormforelsket, og derfor ikke er helt rasjonell. Kjøp 2 weekendbilletter for deg og kona og du vil garrantert se at kona plutselig er mer villig. Ok... Jeg kan ikke si jeg misunner deg de forholdene du har hatt eller din virkelighetsforståelse, så jeg tror jeg holder meg til min oppfatning om dette, jeg Endret 18. mars 2011 av chikako Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #153 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg ligger ikke med tenåringer, men jeg var tennåring en gang jeg også. Og jeg hadde sosial kontakt med jenter. Husker feks strofer som: Jeg er sammen med en på 32 fordi gutter på min alder er så umodne(i oppførselen). Da var vi 16år. I samme alder var det en jente i klassen som sa at hun skulle pule ..... på 22år fordi faren var rik. Du må jo ikke høre på sånt og ta det som moralsk kompass for resten av ditt liv! Ohj... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #154 Del Skrevet 18. mars 2011 Gutter viker gjerne vekk fra feminister og karrieretyper av 3 grunner: De gir ikke så mye sex pga karriere, karrierejenter har råd til å kjøpe smykker til seg selv -> Mindre sex på mannen og hun kan bli ulykkelig av å være gift med en "Pus" -> Hun finner en annen eller han ender opp med et utroskapsbarn. Oppsummert skal han være mannen i forholdet fordi det gir en sikrere posisjon. Jeg er ikke sammen med en dame for å kjøpe smykker til henne! Har du skjønt veldig lite av hva man kan føle for et annet menneske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 18. mars 2011 #155 Del Skrevet 18. mars 2011 Gutter viker gjerne vekk fra feminister og karrieretyper av 3 grunner: De gir ikke så mye sex pga karriere, karrierejenter har råd til å kjøpe smykker til seg selv -> Mindre sex på mannen og hun kan bli ulykkelig av å være gift med en "Pus" -> Hun finner en annen eller han ender opp med et utroskapsbarn. Oppsummert skal han være mannen i forholdet fordi det gir en sikrere posisjon. Noe sier meg at du ikke kjenner så mange av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #156 Del Skrevet 18. mars 2011 Gutter viker gjerne vekk fra feminister og karrieretyper av 3 grunner: De gir ikke så mye sex pga karriere, karrierejenter har råd til å kjøpe smykker til seg selv -> Mindre sex på mannen og hun kan bli ulykkelig av å være gift med en "Pus" -> Hun finner en annen eller han ender opp med et utroskapsbarn. Oppsummert skal han være mannen i forholdet fordi det gir en sikrere posisjon. Du tror altså at damer aldri faktisk har lyst på sex, men bare vil ha smykker... Da tror du altså at alle damer afker sin sexlyst, du da. Og at de aldri blir kåt. At bare menn har seksualdrift. Kjøp en bok i seksualopplysning. I rest my case--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #157 Del Skrevet 18. mars 2011 Du tror altså at damer aldri faktisk har lyst på sex, men bare vil ha smykker... Da tror du altså at alle damer afker sin sexlyst, du da. Og at de aldri blir kåt. At bare menn har seksualdrift. Kjøp en bok i seksualopplysning. I rest my case--- Beklager, det skulle stå faker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en annen mann Skrevet 18. mars 2011 #158 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg ligger ikke med tenåringer, men jeg var tennåring en gang jeg også. Og jeg hadde sosial kontakt med jenter. Husker feks strofer som: Jeg er sammen med en på 32 fordi gutter på min alder er så umodne(i oppførselen). Da var vi 16år. I samme alder var det en jente i klassen som sa at hun skulle pule ..... på 22år fordi faren var rik. Noen må jo ta vare på sånne jenter. De kan jo åpenbart ikke ta vare på seg selv. De trenger hjelp av foreldrene sine til å sette grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 18. mars 2011 #159 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er slik menn tenker. Hvorfor ellers tror du gutter er skeptiske til karrierekvinner. Og jeg kjenner nok flere enn deg. Det er faktisk gjort undersøkelser her: http://www.dn.no/karriere/article683279.ece http://www.dn.no/forsiden/etterBors/article1609467.ece http://www.dn.no/karriere/article859422.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 18. mars 2011 #160 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Det er slik menn tenker. Hvorfor ellers tror du gutter er skeptiske til karrierekvinner. Og jeg kjenner nok flere enn deg. Det er faktisk gjort undersøkelser her: http://www.dn.no/karriere/article683279.ece http://www.dn.no/forsiden/etterBors/article1609467.ece http://www.dn.no/karriere/article859422.ece Lær deg å quote, så det er mulig å forstå hvem du svarer til. Men altså... hvordan vet du at du kjenner fler enn meg egentlig? Kjenner du i tillegg så mange av dem så godt at du vet hva slags forhold de har til sex? Fascinerende. Jeg så forresten ingenting om at samlivet røk fordi kvinnene kjøpte sine egne smykker her Endret 18. mars 2011 av chikako Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå